magneten Skrevet Juli 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2018 1 time siden, BjornarHS skrev: Mye penere uten sot, etter min mening 😎 Helt enig! Og ikke minst; det er slik det skal være Men sjekk den matchen da, guttaboys! Åååå Milde Moses!! Marius2002, Runey, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 1, 2018 Share Skrevet Juli 1, 2018 Herliga London her var det møkje morsom lesning! Tommel opp for alle detaljene 👌🏻 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2018 Tusen takk, @papertiger! Kyss, klapp og klem! Bilen ser faktisk lavere ut uten haifinna! Veeery nice! papertiger, danskiii, fxslin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 2, 2018 Share Skrevet Juli 2, 2018 Altså, jeg skulle legge meg for en time siden, men det er jo umulig når man først starter på denne tråden! Utrolig morsom og imponerende lesning, du skriver fantastisk bra! Gleder meg til å følge fortsettelsen 😎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Det skulle flere av deltakerne på bil limboen tenkt på i helga på ACR 😃 Noen kom med rails tilogmed 😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Må snart bli fritt for prosjekter å ta seg til? 😲 Hvordan var lakken under antenna? Må vel polere litt? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 9 timer siden, norbakken skrev: Altså, jeg skulle legge meg for en time siden, men det er jo umulig når man først starter på denne tråden! Utrolig morsom og imponerende lesning, du skriver fantastisk bra! Gleder meg til å følge fortsettelsen 😎 Takk for så hyggelige ord @norbakken! Det er en ære å kunne ødelegge livet ditt! Søvnen din, hvertfall 40 minutter siden, Gorg skrev: Må snart bli fritt for prosjekter å ta seg til? 😲 Hvordan var lakken under antenna? Må vel polere litt? Begynner å minke nå. Tror faktisk alt er bestilt som jeg vil gjennomføre i år, men det er en del som skal monteres enda Kan ikke se noen tigerhai-striper på lakken, nei! Det som er så digg med sølvklubben Aldri skitten, og ser nypolert ut i strålende sol Det er kun pakningen som har litt spor der ledningen gikk opp, men det ordner seg med litt kokos-olje og sol Lakken har noen swirls og litt rds når man scanner den virkelig nøye, men bilen har en date med Pettersen Autospa 30. August Regner med han coater nøkkelhullene mine i Autobahn nå Gorg og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 6 timer siden, magneten skrev: Lakken har noen swirls og litt rds når man scanner den virkelig nøye, men bilen har en date med Pettersen Autospa 30. August Regner med han coater nøkkelhullene mine i Autobahn nå Det blir nok royal treatment på nøkkelhull og eksosrør 👌🏻👈🏻😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 (endret) On 25.6.2018 at 18.00, hsd skrev: artig tråd å følge med på blir det CSL kammer og resterende hardware slik du får utnytta boksen fullt også? Og der var CSL-kammer bestilt! Nå blir det CSL-map, CSL-vanos- og ventiljustering Fikk ikke sove etter jeg leste denne kommentaren @hsd Nå blir bilen såpass at det blir originalt Titan Shadow-interiør og originale SMG-paddles Man fikk faktisk SMG-paddene levert i Small eller Large, men Large er veeldig sjeldne, og koster utrolig mye nye Så det blir et par brukte Small i første omgang Endret Juli 3, 2018 av magneten Gorg, Designer, fxslin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Feeh fan.. du er helt rå @magneten Regner med at du har sikra julebordet for ganske mange bedrifter bør nesten få et takkekort! Designer, fupsaker og magneten reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 36 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Feeh fan.. du er helt rå @magneten Regner med at du har sikra julebordet for ganske mange bedrifter bør nesten få et takkekort! Hahaha! Bavaria kan hvertfall ta en skål for meg neste lønningspils ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Da bør du ordne orginal csl fanger i samme slengen 👌🏻 RF91 og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Ja du står på som juling til glede for deg og ikke minst oss lesere vannvittig hvor du står på med denne bilen og fin fin er den. Gøy å lese og se her du Mr Magnet magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2018 (endret) Takktakk @sveigis Fikk noen bilder av Mr. Lakk i dag! Tror dette kan bli temmelig bra Han fant også noen smilehull oppå bakluken. Det har sikkert vært montert en fast & furious-vinge Så dette skal han også få fjernet Kjekt! Endret Juli 4, 2018 av magneten BjornarHS, Fahad, Runey og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 5, 2018 Share Skrevet Juli 5, 2018 (endret) jammen meg ikke mange som gunner på med kammer Det blir bra! mener på CSL også har en egen map sensor som det må sveises feste til. Tror @TRF har god kontroll på hva som må til for å få org csl map til å fungere slik det skal. Endret Juli 5, 2018 av hsd magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå