papertiger Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Primavera! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Tøft! Blitt skikkelig banebil dette nå magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Rett og slett herlig med de setene Koppholderen var praktisk, men jeg tror jeg ville iallefall kledd med stoff/gummi inni(bunn og vegg). En flaske som står å vibrerer under kjøring er passe irriterende når det er hardt mot hardt. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 (endret) Takker folkens! Bilen ser ikke tam ut nå Relax, @Marius2002! Den er ikke ferdig enda Men takker for tips Kjøpte bremsevæske på Bavaria i dag, og fikk den i verdens feteste pose! Kjøpte også ny linse til kameraet mitt, 50 mm f1.8 Tok nøyaktig 2 knips mens jeg var på vei opp i leiligheten for å ta med meg deler til neste destinasjon Liker eksostuppene her Kom frem til @leif harald og ble kastet rett inn i en E30 og ble løftet til topps i løftebukken Her skulle høyrefoten min få kjenne at den lever. Bremselufting Her er fugleperspektiv av M3en han bygger. Veldig tøff M2-farge, som nesten går i ett med karbonen! (Kjenner du fargen igjen, @sluquet?) Så var det min tur Endelig fått begge settene! Stålarmerte bremseslanger fa Goodridge. Framme og bak Det ble med det ene før-bildet Sexy snakes! Påstemplet produksjonsdato Blir laget på ordre Fremme ble produsert 23/07-18. Og bak 09/07-18 Det styres på Merket at bremsepedalen var hardere allerede ved første bremsing når jeg trillet utav garasjen Digg Tilbake til den andre M3en Noen ser kanskje at den er toppløs? Den venter på karbontak! Men hva har vi her?! Heisann Disse lå også og ventet på meg Her er CSL-kammer, air-rail, tempmåler, MAP-sensor, SMG-tank og diverse klart for CSL-ifisering Jeg fikk også fikse endel på plastdeksler og fangeren mens den var på bukken! Tok ingen bilder av det, da Herlig når alt er på stell nedentil! Og resten er historie Men hvorfor sa ingen at bilen får 100 hester mer ved montering av bøttestoler?! Det går jo helt rått nå! Føler at jeg flyr avgårde i racerbilen min Og med selene på i tillegg så er det rett før ribbebeina knekker i svingene Originalstolene veier 25 kg hver, og Pole Position veier 7 kg hver, pluss kanskje 500 gram i adaptere. 50 kg vs 15 kg blir jo bare 35 kg, så jeg er litt teit om jeg seriøst kjente prikkebittelitt mer power? Endret August 18, 2018 av magneten MGunders, Skulebollen, AlexHD og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 Rått! Det vises på bildene du tar med 50/1.8 👌🏻 Bra investering! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 Hvordan er 3-punktsselene festet bak? Eller er de bare til pynt 😛 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 Rått 😀 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 Helt konge. Det setene ble perfekt! 😎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 18, 2018 Forfatter Share Skrevet August 18, 2018 Takker @sluquet og @BjornarHS Mr. Lambo aka Tony Stark aka The 3D Printer leste tråden her.. Og etter så kvass kritikk fra @StigJ og @Frode D, så la han seg ned i fosterstilling og gråt i 13 timer. Men han kom sterkere tilbake! Jeg fikk plutselig tilsendt et bilde av en særdeles frekk koppholder! Og nå fikk jeg nettopp CSL Center Console Cup Holder Mark 2 (Fåkk Stig og Frode Edition) levert på døren Meeeget! Fremdeles plass til en SVÆR Voss-flaske! Man blir raskt tørst på banen, så det er greit å ha plass til mye drikke Og svære glassflasker er jo perfekt for banekjøring! Voss-flasken ville leke brannslukker, og det fikk den lov til. Enda mer perfekt 5 timer siden, papertiger skrev: Hvordan er 3-punktsselene festet bak? Eller er de bare til pynt 😛 Det er faktisk en fallsikringsele fra Jula som jeg har lettere modifisert, så det er bare for show Ytre festepunkt er foten på velteburet. Bak er den festet rett i buret. Her er det gjengede hull for feste av seler. Indre festpunkt er samme bolt som bilbeltelåsen. Her er Y-leddet rett bak stolen. Jeg driver å justerer og leker meg enda, må finne en fin "universal" løsning på pasassjersiden danskiii, Designer, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 (endret) Fant et gammelt bilde av di her hehe la ved et av motorrommet å😃👍 Sinnsykt deilig oppgraderinger! Denne bilen blir helt perfekt!! Endret August 18, 2018 av Ivrig86 magneten og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 Ble kronen på verket med nye bøtter! Rått Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 18, 2018 Share Skrevet August 18, 2018 Men hva blir det neste?? Synes du skal ordne OEM karbonfiber tak og bakluke magneten og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 18, 2018 Forfatter Share Skrevet August 18, 2018 Så kult @Ivrig86! Og takk Takker @Gabz Bakluken er OEM, @Gorg! Og karbontak lages ikke av BMW lengre. Andre tips? Har enda ikke fått lekt meg skikkelig med den nye linsa, men knipset noen kjappiser på veg ut på sjåføroppdrag i kveld Hyggelig med tysk nabo Kjekk plassering i garasjen, lyset treffer den så fint Roret! Buttplugen! Og her er de sammen Gorg, mslello, Ivrig86 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Glemte av bakluka.. 🙂 Eeh, få tak i en delebil med karbontak 😁 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 Stiller ut på treff i dag AlexHD, papertiger, MGunders og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå