magneten Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 (endret) Gracias, @StigJ! Nå er jeg på plass og etablerer Hore-Shine. Men du kan jo ikke stå så nære, BT 29238!! Det ser jo ut som vi er på Obs for å handle taco! Endret September 7, 2018 av magneten Ivrig86, Designer, danskiii og 7 andre reagerte på dette 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 (endret) Godt å se at det var kommet flere. E24en skal jo stå på en annen plass i hallen da men Synes jeg skimter M6GCen også helt til venstre. Den har jeg ikke fått beskue IRL enda Skal kjefte på TE for fornærgåendeparkering for deg jeg. Endret September 7, 2018 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 Plasseringen burde vært ferdig kritta opp basert på laser oppmåling!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 (endret) Må ta deg sammen, TE! Helt enig, @fxslin! Forventer dette på neste Z-treff, når jeg stiller med min M3Z Jeg tok en milliard bilder av bilene som var komt til Motorama allerede! Men det er jo ikke gøy å spoile hele greia for de lokale heltene her Så jeg holder meg til BMWCCN-standen denne runden Jaja, nok piss. M Drei! Noen som sa Tire Shine? Dekkene ser absolutt ut som om de forlanger 50 Euro for 20 minutt Fikk ferdig utfylt lapp! Jeg har med meg diverse stæsj/effekter/pynt/tull Smiiil! Jada, jeg har hatt plastfornyer (H-Melken min) på motordekselet under bilen @sydenfareren er på plass med gliset Et knips til ære for @fxslin! Eieren var ikke i nærheten, så jeg fikk ikke hustla han/hun inn i BMW Z Norge Knall farge Snakkes på Motorama! Åpent 10 - 17 på Lørdag og Søndag. 150 kr snuten! Endret September 7, 2018 av magneten MGunders, mslello, StigJ og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 (endret) takk for nøkkelen @magneten Endret September 7, 2018 av Tollefsen papertiger, MGunders, And-reas og 9 andre reagerte på dette 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 Takk for flytting av bilen @Tollefsen! Parkeringseksperten "Tacokongen" kom seg til h... vekk! Men han fant seg et nytt offer! RIP @sydenfareren Tire Shiiiiiiiiine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 Du missa en flekk på dekket der!!!! IKKJE BRA!!!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 Skal fikse det i morgen tidlig, @ahj! Da var BMWCCN-standen klar for action i morgen! Jeg har rota litt på gulvet Vi må få til noe felles innsuging av øl for tilreisende og lokale helter i morgen kveld! fupsaker, Designer, ahj og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 Var utrolig kjekt å se bilen din live i dag, såg ekstremt bra ut. Tok et raskt bilde av den. Sei i frå når du skal hjemover i morgen, hadde vært stilig å filme i forbifarten på Rennesøy 😊 magneten og fxslin reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 (endret) Såg strøkent ut Måtte ta et bilde jeg også! Endret September 8, 2018 av Evopower Hefre auto, magneten og fxslin reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 10, 2018 Forfatter Share Skrevet September 10, 2018 (endret) Takk @Evopower & @Hefre auto! Gøy med bilder da Det var så surt vær i går, @Hefre auto, at det gjaldt å bare få frest hjem! Her er noen knips fra Motorama Stavanger 2018 Nermere 400 biler som deltok, så dette er langt fra alle Ready Det var ikke bare bil. Fly. Traktor. Trailere. Sykler. Båt. Vannscooter. Det ble arrangert av AmCar-klubben, så det var myye amcar Heftige dragstere var på plass Kjipe Merdeceser. Amcar? Mye Mustang, det kan vi like, litt Skyhøy Harry-faktor! Verktøy og rullebrett? En Murci var gøy å se For å få opp kjøle-lukene så må man først demontere noen deksler, så kjøres motoren varm, slik at de popper opp, og deretter napper man ut kontakten der man har demontert dekslene. Det gadd de ikke Sweet! Denne saken er veldig populær! Ludo Edition. Mustang-party! Joda. Det italienske hjørnet! Ble sjalu på de gule lyktene! Corvette! Mathias!!!! BMWCCN Veldig gøy å være med dere over helgen, karer! Håper vi får til å ordne bedre stand fremover, da! @sydenfareren getestikkelulerer et eller annet. Få det beint! Sånn Replica av F&F-bilen. Signert av Paul Walker faktisk. RIP in peace, my dude! Plastic fantastic! Hvor Starbucks begynte. Porsche-Senter hadde stand for å friste litt. Jeg vet ikke hva jeg liker minst av M-bil på luft eller trollgammel pickup på luft Pickupen kan man jo senke med når man skal laste planet, da... Rust-Eze på plass. BMW-barten (dere vet hvilken type) gror ut og blir særdeles buskete når man runder dette hjørnet! Reuters Engineering Gallardo. Sikkert bra! Kjekt å sikle litt på Aston Martin! Jeg liker absolutt ikke de nye! Liker ikke 570(540)S/GT heller jeg! De kan gi meg en 600LT da Isetta liker vi Rett-frem-bil! Her snakker vi BMW-nyrer. Lotus Jeg har kikket etter Lotus Exige i alle år. Superkjekk bil De er aldri til salgs, men nå er det to ganske kule til salgs på Finn En dødsmaskin. Litt flau eksos. Kongen av Tire Shine. Mitt forbilde Eller er dette broren? På tide med picnic! Challenger og Charger Trailere var det også. Sikkert koslig å drive med Van En kjekk liten line-up Ja, takk! Her kan det håves inn Car-Limbo-premier En Dansk AC-Cobra-dings. Aalt var dekket til med 0,7 mm aluminiumsplater. Han fortalte myyyyyye mer om bilen, men han snakket jo Dansk. Så jeg forstod ingenting. Denne funker jo da En "nyere" Porsche uten noen kjente motortrøbbel! SUPER-VIP-kort. Gratis kaffe i begge ender av hallen. VIP-parking. Unlimited access. Fri tilgang til alle toalett, inkl. det ikke-eskisterende VIP-toalettet. Flørtende blikk fra alle babes. Greit å ha oversikten og kontroll. Nok er nok! Smårent. Jeg elsker Black Series Frekke hofter Smålav. Murcien vinker til alle som går forbi. Rått med sjaltet gir Übersicht! Rogaland RC Lastebil Rått! Ford Raptor Det var mye folk hele helgen Titt-tei! Evens søppelbøtte Måtte ta et finere bilde av Evens cruise-skip! Gimme! AutoXO rullet frem sin showstopper Helt grei blank! Kjørt 400 meter på odometeret! Helt OK stand Det var is på isbanen under teppet! Kjente raskt at det var kaldt der bilene stod oppå isen Suger inn alle inntrykk! En grå mus som vant 4(?) priser. Chevrolet Impala. Jeg hadde ikke lagt merke til den hele treffet, men den var BLOD-strøken. Javel? Når treffet var over så stakk jeg på middag med svogeren min. Jeg kjørte tilbake til Motorama så snart jeg kunne. Tenkte jeg kunne jo være med å demontere litt hvertfall. Men neida, det var jo helt tomt på rekordtid. Ganske utrolig Takk for et veldig hyggelig treff/show med hyggelige folk Endret September 10, 2018 av magneten mcelg, Erlandhaugen, sydenfareren og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 Kjekt med litt bilder å overblikk ka som var av biler. Eg må sei det va noge pissetrengt vær i går, så va nok lika greit å komma seg heim. Litt stiligt med dei mercedesane 2.5v16 To tvillinger som bygde kvarsin, samt faren hadde ein porche utstilt å ein slk black serie. Pluss ein eldre bror som har bygd opp den eine sierra cosworth. (tjelta familien) Men nok om det. Var kjekt å se MAN lastebilen også (expandebles bilen) har kobla sjørte lyså på den 👌😂 hatt på fin dress å kjørt ud av verksted. Et hekkan for oss mekanikere med slige show biler. ✌️ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 Mye spennende der Bilen din ser mege blank ut nå! Litt kjedelig at bilene hadde inngjerding så nærme kanskje? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 5 timer siden, magneten skrev: Han fortalte myyyyyye mer om bilen, men han snakket jo Dansk. Så jeg forstod ingenting. 😆 Bra oppdatering som vanlig, supert at du deler så mye som du gjør magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 Får ringe tolken neste gang da Magne, i fix 😅 Her var det mye snadder, bilen din sklir godt inn! Skriver du innleggene på data eller på tlf du? Vet når mkne behymmer å få litt bilder at det er noe styr på tlf men jeg har ikke i nærheten av det du har 😅 Tøff den murcien der, Espen sin. Vært å klatret in å ut et par ganger når jeg jobba for bilradiospesialisten magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå