magneten Skrevet September 16, 2018 Forfatter Share Skrevet September 16, 2018 Takker, @fxslin Det er absolutt ikke umulig at det kan skje På tide å vokse den 3D-printede koppholderen. Greit resultat Sweeeet Nå mangler det bare en permanent gul Monster oppi Ivrig86, Marius2002, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Ble bedre med blank! Skulle hatt gul alcantarafor nedi, deeet hadde gjort seg! Eller bare nedi bunn magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 16, 2018 Forfatter Share Skrevet September 16, 2018 25 minutter siden, danskiii skrev: Ble bedre med blank! Skulle hatt gul alcantarafor nedi, deeet hadde gjort seg! Eller bare nedi bunn Snakker vi gule fartsstriper?! Tror den blir som den er Den har sort alcantara i bunn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 (endret) Kan du vokse gliset jeg sitter igjen med etter å ha sett bildene? Fin og gjennomført bil nå Endret September 17, 2018 av stoltbmwelsker magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 Takker, @stoltbmwelsker Ny Shampoo i hus! Med KARBON! Jeg har aldri vært så ren Til og med fem(!) i én! Designer, Ivrig86, mslello og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Trodde du brukte tireshine i dusjen jeg ? magneten og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 2 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Trodde du brukte tireshine i dusjen jeg ? Eller kan kanskje @magneten bruker skumkanonen i dusjen. stoltbmwelsker og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 Tire Shine blir påført etter dusjen. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 #unsubscribe lagunilla, Marius2002, Slavearbeider'n og 2 andre reagerte på dette 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 Fikk en rar pakke fra Thailand i dag. "Plastic Doll"?! Jaa, jeg spesialbestilte en replica av meg selv til panser-pynt! Eneste panser-pynt i Norge, @andreaskarm?? Finner nok plass til denne kompisen i garasjen andreaskarm, mslello, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Ble skuffa jeg nå, hadde håpet på oppblåsbar Barbara..... Ivrig86, andreaskarm og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 18, 2018 Forfatter Share Skrevet September 18, 2018 Litt gøy at M Drei sin parkeringsplass er midt i enden av garasje-tarmen Bak hjørnet lurer det en Mi3s også Kjører en tur til Kiwi for å handle energidrikk og knaskerøtter Fint syn når man kommer ut av butikken Cruiser til Karmøys Ende Ivrig86, mcelg, mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Du vet det er to-tre Kiwier som er nærmere? Carlsius, Ivrig86, magneten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 Mye moro lesing her gitt! Gikk noen timer i går kveld og endel i dag på å lese alt 😮 Hvor bestilte du alle CSL delene + map fra? Tenkte å gjøre samme på min M3 (manuell) så må vinterhandle litt magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 4 timer siden, ///Mysild skrev: Mye moro lesing her gitt! Gikk noen timer i går kveld og endel i dag på å lese alt 😮 Hvor bestilte du alle CSL delene + map fra? Tenkte å gjøre samme på min M3 (manuell) så må vinterhandle litt Takker Jeg bestilte ECU og TCU fra Kassel Performance i USA. De kommer godt anbefalt Det ble bestilt 30. August, og jeg hentet de i dag, 25. September Dette blir smågøy Montering skjer neste uke Legg gjerne merke til VMax Delete, nå skal det nås 400 km/t Jeg har også fått mye annet hemmelig snacks, men det får la seg vente Okay, det er ikke hemmelig. Det er adaptere og brytere til de nye CUSTOM(!) setene mine Venter kun på setene nå, de har en estimert leveringstid på 6-9 uker. Jeg bestilte dem 21. august, for akuratt 5 uker siden. Da er de jo rett rundt hjørnet Designer, ahj, laffe og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå