Fahad Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 (endret) Har kjĂžpt meg 2018 modell F80 med Competition Package đ Norsk bil med 5 Ă„r garanti. StrĂžken utvendig og innvendig. Forrige eier har ikke fjernet folien pĂ„ fothviler og M3 logoene engang đ Henter bilen pĂ„ onsdag. Utstyrsliste: 21T 20"M 666 248 Oppvarmbar Rattkrans 2MK M Dct Whit Drivelogic 2VF Adaptiv M understell 302 Alarmsystem 322 Comfort Access System (NĂžkkellĂžs) 3AG Ryggekamera 420 Ekstra mĂžrke Bakruter 423 Gulvmatter i velour 430 Automatisk Avblendbare speil Utvendig, inkl el innklaffbare speil 431 Automatisk Avblendbart Speil innvendig 459 El.justering av Seter m/minne 508 Parksensor Foran og Bak 521 Regnsensor 534 Automatisk Klimaanlegg 544 Cruise Controll med bremsefunksjon 552 Adaptive LED hovedlys 563 Lyspakke 5AC Fjernlysassistent 609 Navigasjon Professional 610 Head-Up Display 654 DAB+ Radio 688 Harman/Kardon HĂžytalersystem 6CP Apple CarPlay Forbredelse 6NW Telefon m/TrĂ„lĂžs Ladning 6WD WiFi Hotspot 760 Individual HĂžyglanspolerte sorte lister 775 BMW Individual antrasitt taktrekk 7MA Competition Pakke 7MN M-Competition Pakke 8A7 Norsk SprĂ„kversjon 8AW Norsk Instruksjonsbok 8TH Speed Limit Information 2PA Tyveriskiret hjulbolter 2VB Dekktrykkindikator 2VC Mobility Kit 493 Bagasjeromspakke 494 Varmeseter foran 4AE Midtarmlene foran skyvbart 502 Lyktespyler system 5DA Deaktiverbar passasjerairbag foran 698 Area-code 2 6AC BMW NĂždanrop 6AE BMW Teleservice 6AK BMW Online Service 6UH Trafikk informasjon 8TG Anti-theft system Legger ut noen annonsebilder:    Endret Januar 29, 2020 av Fahad BjornarHS, fxslin, magneten og 26 andre reagerte pĂ„ dette 29
Gabz Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Gratulerer sÄ mye! Nydelig M3. Fahad reagerte pÄ dette 1
Evenol Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Igjen, grattis sÄ mye! Fet vogn!! Fahad reagerte pÄ dette 1
Walkabout Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 (endret) SÄ sinnsykt rÄtt - gratulerer Fahad! En M3/M4 fortjener en farge som dette her  Gleder meg til Ä ta denne nÊrmere i Þyensyn! Endret September 24, 2018 av Walkabout Fahad reagerte pÄ dette 1
Skulebollen Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Gratulerer! Flotteste fargen dette, og comp. Pakken pynter mye pĂ„ fremstoleneđ Har sett denne har ligget ute en stund, fikk du prutet den ned noe đ ? Er ogsĂ„ litt nysgjerrig pĂ„ hvorfor du bytter ut din gamle f82 med denne? Fahad reagerte pĂ„ dette 1
fupsaker Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Nydelig bil, jeg siklet pĂ„ den selv. đ Men det passet ikke med finansene, ettersom jeg ikke har solgt min enda. SĂ„ grattis, ĂŒberfet tralle! Fahad reagerte pĂ„ dette 1
Tony Soprano Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 RĂ„ đ Gratulerer đ Fahad reagerte pĂ„ dette 1
StigJ Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Gratulerer igjen!  Blir kjekt Ä fÞlge med pÄ denne ogsÄ. Fahad reagerte pÄ dette 1
lagunilla Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Gratulerer med ny bil. Kjedelig farge dađ magneten, StigJ, Fahad og 1 annen reagerte pĂ„ dette 1 3
///M-ini95 Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Det var kjapt! Gratulerer med rĂ„ bil! Fargen er đ Fahad reagerte pĂ„ dette 1
Fahad Skrevet September 24, 2018 Forfatter Skrevet September 24, 2018 (endret) 1 time siden, Gabz skrev: Gratulerer sĂ„ mye! Nydelig M3. Takk for det đ  1 time siden, sluquet skrev: RĂ„tt! Takk đ  1 time siden, Evenol skrev: Igjen, grattis sĂ„ mye! Fet vogn!! Takker đ  1 time siden, Walkabout skrev: SĂ„ sinnsykt rĂ„tt - gratulerer Fahad! En M3/M4 fortjener en farge som dette her  Gleder meg til Ă„ ta denne nĂŠrmere i Ăžyensyn! Takk Raymond! Blir vel en austin yellow pĂ„ deg neste Ă„r regner jeg med? đ  1 time siden, Skulebollen skrev: Gratulerer! Flotteste fargen dette, og comp. Pakken pynter mye pĂ„ fremstoleneđ Har sett denne har ligget ute en stund, fikk du prutet den ned noe đ ? Er ogsĂ„ litt nysgjerrig pĂ„ hvorfor du bytter ut din gamle f82 med denne? Tusen takk đ jeg fikk en veldig god pris pĂ„ den, mye enklere Ă„ kjĂžpe bil uten en innbytte bil. Vanskelig Ă„ selge en slik bli nĂ„ som sesongen er pĂ„ vei ut. Planen var Ă„ vente neste til Ă„r med Ă„ kjĂžpe, men jeg mĂ„tte bare slĂ„ til nĂ„r jeg fikk den for den prisen đ Eneste grunnen er at jeg ville ha competition package og en annen farge enn svart/hvit. 57 minutter siden, fupsaker skrev: Nydelig bil, jeg siklet pĂ„ den selv. đ Men det passet ikke med finansene, ettersom jeg ikke har solgt min enda. SĂ„ grattis, ĂŒberfetalle! Hehe đ Heldigvis sĂ„ klarte jeg Ă„ fĂ„ kloa i den fĂžr deg đ  48 minutter siden, Tony Soprano skrev: RĂ„ đ Gratulerer đ Takk đ  47 minutter siden, StigJ skrev: Gratulerer igjen!  Blir kjekt Ă„ fĂžlge med pĂ„ denne ogsĂ„. Takk! Har noen planer for denne ogsĂ„ đ  25 minutter siden, lagunilla skrev: Gratulerer med ny bil. Kjedelig farge dađ Takk đ Ja, din er faktisk litt kulere đ  21 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Det var kjapt! Gratulerer med rĂ„ bil! Fargen er đ Takker đ Det var den fargen jeg var ute etter denne gangen. Endret September 24, 2018 av Fahad lagunilla reagerte pĂ„ dette 1
danskiii Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Gratulerer med enda en drÞmmebil Fahad reagerte pÄ dette 1
Frode D Skrevet September 24, 2018 Skrevet September 24, 2018 Grattis igjen đ Har du noen planer for den? Regner med den skal litt nĂŠrmere bakken? Syns det er fascinerende at en M3 med comp pack er sĂ„ hĂžy pĂ„ fronten. Reagerte veldig pĂ„ det pĂ„ min ogsĂ„. Fahad reagerte pĂ„ dette 1
Fahad Skrevet September 24, 2018 Forfatter Skrevet September 24, 2018 4 timer siden, danskiii skrev: Gratulerer med enda en drĂžmmebil Tusen takk đ  3 timer siden, Frode D skrev: Grattis igjen đ Har du noen planer for den? Regner med den skal litt nĂŠrmere bakken? Syns det er fascinerende at en M3 med comp pack er sĂ„ hĂžy pĂ„ fronten. Reagerte veldig pĂ„ det pĂ„ min ogsĂ„. Takker đ MĂ„ innrĂžmme at hĂžyden pĂ„ den irriterer meg mer enn det den gjorde pĂ„ M4en. Tenker Ă„ bestille enten H&R eller Eibach fjĂŠrer. Eller sĂ„ tenker jeg Ă„ bestille 3D design frontleppe eller Psm sin. Vorsteiner diffuser og high kick spoiler til bagasjeluka i carbon. fupsaker reagerte pĂ„ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ