Øyvind L. Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 🤦♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2020 3 minutter siden, Øyvind L. skrev: 🤦♂️ Du kan gjerne gå et annet sted å være negativ Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 1 minutt siden, Daniel. skrev: Du kan gjerne gå et annet sted å være negativ Beklager at jeg prøvde å hjelpe deg. Det skal aldri skje igjen.. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2020 1 minutt siden, Øyvind L. skrev: Beklager at jeg prøvde å hjelpe deg. Det skal aldri skje igjen.. Lykke til videre. Ser ikke helt hjelpen i "Da er nok den feilen du ha nå ikke bilen sin feil, men en selvforskyldt feil. Du har rotet det til selv." jeg altså. Walkabout, HenrikSolberg, Krisfje og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 Jeg opplevde samme feil når jeg hadde E91n med dårlig hjulstilling som Bavaria måtte ha to runder på å ordne. Så @Daniel. da har vi nok begge gjort noe galt når det er andre som skal utføre jobben 🤷🏻♂️ Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2020 13 minutter siden, ahj skrev: Jeg opplevde samme feil når jeg hadde E91n med dårlig hjulstilling som Bavaria måtte ha to runder på å ordne. Så @Daniel. da har vi nok begge gjort noe galt når det er andre som skal utføre jobben 🤷🏻♂️ Ja tydeligvis. Vi får skjerpe oss 🤦🏻♂️ Slavearbeider'n og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2020 (endret) Bilen har fått seg en velfortjent vask i dag siden været var noelunde brukbart. Tok noen bilder så det ikke bare er tekst i denne tråden 😬 Kom over en ny shadowline list til førerdøren (B-stolpe) på Finn som var til salgs i nærområdet, så den ble kjapt plukket opp da min er begynt å ruste. Et par kroner spart der framfor å kjøpe ny fra Koed/GS/BMW. Må snart få fingen ut å fjerne den stygge karbon folien på interiørlistene.... 🤮 Endret Juli 15, 2020 av Daniel. Saltkjelen, HenrikSolberg, Mathiseen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2020 Lørdagen ble brukt på å bytte noen deler slik at det var mulig å få tatt hjulstilling uten at ting satt bom fast. Komplett indre og ytre endeledd begge sider ble byttet. Fulgte med nye mansjetter og klemmer også Ble og byttet to bærearmer bak (den som er til justering av spissing) samt smurt opp justeringen til camber. Etterpå så ble det tatt hjulstilling, og det ble bare grønne tall. Så nå har jeg vel i grunn bare igjen å fjerne solfilmen på framrutene før jeg kan gjøre et forsøk med godkjenning av coilovers. Gjorde jo dette på E90n jeg hadde før også. Kjedelig og grisete jobb med å få av all limen som henger igjen på rutene... 🤮 ///M-ini95, Tollefsen, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 5, 2020 Forfatter Share Skrevet August 5, 2020 Da har bilen nådd 175.000km, med andre ord så tok det meg 1 år og 3 måneder å kjøre ca. 10.000km med denne bilen 😂 Tror det og er den bilen jeg har eid lengst, så langt 😅 Ble et lite spontankjøp av felger forrige uke, så Style 225 hjulene er blitt lagt ut for salg. Men ikke godt å si når felgene faktisk dukker opp. De har flyttet seg til et postkontor 15 minutter unna der de ble levert inn, og siden har jeg ikke hørt noe mer 🙄 Thundercoil og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 6, 2020 Share Skrevet August 6, 2020 Hvilken felger var det du hadde kjøpt sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2020 Share Skrevet August 6, 2020 Slenger meg på denne; hva har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2020 Forfatter Share Skrevet August 7, 2020 På 6.8.2020 den 8.45, papertiger skrev: Hvilken felger var det du hadde kjøpt sa du? På 6.8.2020 den 9.39, Saltkjelen skrev: Slenger meg på denne; hva har du kjøpt? Ble et sett med 19" BBS CH004/005 Ikke det mest spennende valget, men syns de ser bra ut på E9x, og de er litt breiere enn Style 225. Ikke 100% strøkne, så de bør vel få seg et strøk med lakk ila vinteren. Mathiseen, Snagg30, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 7, 2020 Share Skrevet August 7, 2020 Nice, gratulerer! Hva er bredde og innpress på disse? Ja ser veldig bra ut på E91 disse 👌🏻 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2020 Forfatter Share Skrevet August 7, 2020 2 minutter siden, papertiger skrev: Nice, gratulerer! Hva er bredde og innpress på disse? Ja ser veldig bra ut på E91 disse 👌🏻 CH004 er 8,5" ET35, CH005 er 9,5" ET40 papertiger og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2020 Forfatter Share Skrevet August 7, 2020 Da var de montert ///M-ini95, E.H.D, fxslin og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå