liffi Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 (endret) FĂ„r vell lage en liten trĂ„d om denne rakkeren ogsĂ„ da. Var en tur for og kjĂžpe no BBS hjul i fjor. Handelen gikk i orden pĂ„ felgene Ä Rett fĂžr jeg skulle dra kom vi i prat om en bil som man skimte bak huset. Det var en sort E32 750il. Alltid likt disse Ă„ har hatt lyst pĂ„ en lenge sĂ„ jeg fĂžlte bare jeg mĂ„tte ha den. Litt frem Ă„ tilbake ble avtale gjort pĂ„ den ogsĂ„. Pakkepris! Bilen ble parkert for 10Ă„r siden ca og stĂ„tt lagret en stund fĂžr den ble flyttet hjem til hagen der den ble stĂ„ende siden. Skulle hente den litt senere men sto en annen bil bak den som var frĂžset fast i bakken sĂ„ vi skulle ta det pĂ„ vĂ„ren. Fikk nĂ„ hentet hjem bilen i gĂ„r og mĂ„ si jeg er overasket over standen pĂ„ bilen etter Ă„ vĂŠrt parkert sĂ„ lenge. Bilen er en 88mod 750il med 247k pĂ„ tellerân. FĂžrstegang registrert i Norge i 93 sĂ„ at den har gĂ„tt her sĂ„pass lenge Ä er i sĂ„ «bra» stand tyder pĂ„ godt vedlikehold! I dag tok jeg en sjekk pĂ„ oljer Ă„ ymse fĂžr jeg bestemte meg for og prĂžvestarte den. Bmw er kvalitet sĂ„ den fyra etter litt kinning! Litt rare lyder men gikk seg til Ă„ gikk fint pĂ„ tomgang fĂžr jeg stoppet den. Det er hĂ„p!  Etter jeg fikk kobblet pĂ„ batteri Ă„ styr sĂ„ luklet jeg dĂžra. MĂ„ si jeg reagerte pĂ„ en lyd nĂ„r jeg kĂ„la med batteri, det var sentrallĂ„sen!! SĂ„ da mĂ„tte man prĂžve seg som skurk pĂ„ fritid! Kan si sĂ„pass at jeg burde bytte yrke! Gikk overaskende lett!  Planer for denne er senk, style32, org lykter samt orange blink. En real vask mÄ ogsĂ„ til her. Blir sikkert en liten justering pĂ„ Eksos ogsĂ„;) MĂ„ vell bytte ymse slanger og ta en service fĂžr den startes ordentlig:)  Endret Juni 10, 2019 av liffi Tekst norbakken, mcelg, Christer B og 11 andre reagerte pĂ„ dette 14
sveigis Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 Skriver her og og gratulerer sĂ„ mye med grom bil .đ Det at den er ny i Norge er jo megakult. Tenk pĂ„ han som har kjĂžpt denne,han har penger hvertfall. Ser jo ut som det er imponerende lite rust. En skikkelig shine pĂ„ denne og du har kongebil .đ liffi reagerte pĂ„ dette 1
Skulebollen Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 Gromt! Driver selv og spekulerer i e32 for tiden.. sĂ„ skal fĂžlges med her đ Hvordan er tilgang pĂ„ senk til disse? liffi reagerte pĂ„ dette 1
liffi Skrevet Juni 3, 2019 Forfatter Skrevet Juni 3, 2019 Bare Ă„ fĂ„ handlet  Vill tro E32 vill stige fremover, Ă„ finne disse i brukbar stand har jeg skjĂžnt ille er sĂ„ lett Usikker pĂ„ hvordan tilgangen er men har fĂ„tt tak pĂ„ et brukt sett. Bilstein dempere Ă„ no senke fjĂŠrer Â
NilsP Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 Bra funn đ Fine biler altsĂ„! liffi reagerte pĂ„ dette 1
mcelg Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 Bra med ny eier som har mulighet til Ä fikse den, fortjener bedre enn Ä stÄ i hagen og vente ti Är til. Godt Ä se at den har holdt seg under og! Slenger med et gammelt bilde fra rasteplassen ved trollveggen i 2009, stilig maskin dette. Ingvaldsen, liffi og danskiii reagerte pÄ dette 3
Gabz Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 Gleder meg til Ä se oppdateringer her  liffi reagerte pÄ dette 1
Bimmerlorris Skrevet Juni 4, 2019 Skrevet Juni 4, 2019 E32 er likestilt min favoritt som E34, sÄ her fÞlges det med  Blir spennende Ä se hvordan den blir med en solid vask og tÞffe felger og senk  Er mest glad i den "korte" utgaven, men staselige disse limmoene ogsÄ  LÞkke tell med fiks Liffi !!  liffi reagerte pÄ dette 1
marius_m535_90 Skrevet Juni 4, 2019 Skrevet Juni 4, 2019 (endret) IL er gromt! Gratulerer Endret Juni 4, 2019 av marius_m535_90 liffi reagerte pÄ dette 1
Daniel. Skrevet Juni 4, 2019 Skrevet Juni 4, 2019 Grattis Mr. Kjekt Ă„ haÂ đ€Ł TĂžff bil og motor! De felgene som stĂ„r pĂ„ er visst LITT ettertraktet. I hvertfall i USA liffi reagerte pĂ„ dette 1
sveigis Skrevet Juni 4, 2019 Skrevet Juni 4, 2019 Ja somsagt IL er jo the shit her ogsĂ„ .đ Rett og slett fykende rĂ„tt đ NĂ„ mĂ„ vi vel fĂ„ noe oppdate her igjen ?
liffi Skrevet Juni 4, 2019 Forfatter Skrevet Juni 4, 2019 Takk takk! Alt fĂ„tt 3 pm pm disse felgene đ€·đŒââïž Men dem hĂžrer med bilen sĂ„ dem mĂ„ jeg ha. Usikker pĂ„ hvor gammle dekkene er men er nok ikke de nyeste. Fant senterkoppene i bagasjen sĂ„ ble penere det.  Tok en real rens av bilen i dag bĂ„de ute og inne, men her trengs det en god runde til samt en real polering for og fĂ„ den pĂ„ topp, men fornĂžyd med fĂžrste runde. FĂžrste runde med knikking Ă„ spyling  Var ogsĂ„ litt vell mye mose Ă„ drit rundt pakningene pĂ„ bagasjen som jeg prĂžvde og spyle bort! Lakk «litt» inn mcelg, BjornarHS, Ingvaldsen og 2 andre reagerte pĂ„ dette 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ