Billyboy Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 (endret) 1. Oktober var ventetiden over, det var på tide å plukke opp drømmebilen! Jeg tok 3 dager ferie, dusjet og barberte meg, tok på casual+ klær og møtte opp hos forhandleren med enorme forventninger! Kona ble også med for å dele den store dagen med meg. Der sto M5’en fin og blå og ventet på oss 🤩 det ble en god gjennomgang av de tekniske detaljene. Bilselgeren kommenterte underveis til kona «Jeg synes du smiler jeg!», og det gjorde hun. Jeg tror BMW traff yndlingsfargen hennes godt med Marina Bay Blue. Det er en veldig flott lakk, og spesielt når man ser den i sola. Jeg tenkte først sort da jeg la inn bestillingen, men ombestemte meg kort tid etter og fikk endret til blå. Da det ble tid for avgang satte vi kursen for en restaurant vi hadde planlagt på forhånd for å feire dagen. På vei gjennom byen brummet det bak oss i en MC, og den kom etterhvert opp på siden av oss og karen gav oss en thumbsup før han svingte av til venstre. Da kom det tørt fra madammen «And so it begins...!» 😂 Nå noen dager etter - Når jeg kjører rundt i bilen er det enten null reaksjon, eller kanskje et lite blikk som sier «det var da veldig til lyd, dah». Og så er det de som vet hva en M5 er, og da er det lange blikk og «dæven, sjekk den». Men det absolutt kuleste med bilen er å kjenne den kontrollen man føler man har i svinger og hvor uanstrengt den tar seg fram. Helt herlig. Alt annet jeg har kjørt hittil føles tungt og daft i forhold, selv 535i’en som nå er solgt. Det blir rolige turer nå de første 2000 - i følge instruksjonsboka er det maks 5500 rpm og ikke bånn gass. En av snarveiknappene er seff til innvendig belysning, småttisene får bestemme hva slags farge som passer best Det er noen store dager i livet. Størst hittil er nok bryllupsdagen og de to dagene barna mine kom til verden. Men på en sterk 4. plass kommer den dagen jeg plukker opp M5’en 😍 (Valgte å få 19 tommers vinterdekk på da jeg hentet. Har 20 på sommer.) Endret Oktober 7, 2019 av Billyboy Weltzin, mr.Wreckless, Ampera og 35 andre reagerte på dette 38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 Gratulerer så mye med en nydelig M5 i en helt latterlig fin farge. Interiørbilde også? Det er noe eget å kunne hente ut en helt ny BMW hos forhandler, samme hvilken prisklasse. Kos deg mye med denne framover! fupsaker og Billyboy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 Gratulerer med lekker bil! Og så herlig å se en bil med ordentlig farge 👍 Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 Gratulerer med flett ny M5, absolutt en drømmebil. 😀 Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 Gratulerer med rå bil og utrolig lekker farge du har valgt deg ut! Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billyboy Skrevet Oktober 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Utstyr: M-sport eksos Soft-close Mørke vinduer bak Rattvarme Night vision Massasje Laserlys (gikk feil i bestillingen men blir ettermontert, har adaptive LED nå) Active Protection Parking assistant plus Driving assistant plus B&W lyd Apple carplay Gesture control Massasjeseter M setebelter M setene Integrert universalbetjening Keramiske kontroller BMW individual leselys til baksete Oppvarmet for og baksete ventilerte forseter ++ alt som er standard på en 2020-modell. danskiii, AlexHD, mslello og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 Fin fargekombo det der. Så mye triveligere enn svart på svart! (Kommer fra en som har svart på svart...). Er de setene du har mer sportslige enn standardstolene i M5? Når jeg så på bildet tenkte jeg først "såpass sportslig må det være i en M5". Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billyboy Skrevet Oktober 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2019 (endret) 38 minutter siden, papertiger skrev: Fin fargekombo det der. Så mye triveligere enn svart på svart! (Kommer fra en som har svart på svart...). Er de setene du har mer sportslige enn standardstolene i M5? Når jeg så på bildet tenkte jeg først "såpass sportslig må det være i en M5". Her er standardstolene, fra konfiguratoren - M-setene er helt must, tenker jeg. Svart på svart er tidløst og elegant, gjør seg fint på en BMW det. Men hadde lyst til å skille meg ut litt fra svart-grå, når jeg fikk kjent på det Endret Oktober 8, 2019 av Billyboy Ampera, Marius2002, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 Gratulerer med nydelig bil! Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 Gratulerer med verdens beste bil 🤩 Det må være en helt sykt følelse å få muligheten til å kjøpe seg en splitter ny M5. Vet ikke med andre her men det har iallfall vært min drøm i mange år. Veldig artig å lese entusiasmen i ditt første innlegg, har ikke problem med å skjønne at det legger seg i toppen av livets store begivenheter. Utrolig pent utstyrt bil, i helt riktig farge. Her har du ultimat bilglede for hele familien i mange år fremover 👍 Billyboy og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billyboy Skrevet Oktober 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Takk for gode ord og gratulasjoner! Fine folk her inne 😃 Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 Gratulerer med å endelig kunne hente ut drømmebilen! Og for en nydelig fargekombo! Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 8, 2019 Share Skrevet Oktober 8, 2019 Gratulerer med drømmebil Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Oktober 9, 2019 Share Skrevet Oktober 9, 2019 Gratulerer med RÅ bil, i flott farge ! Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 9, 2019 Share Skrevet Oktober 9, 2019 Nydelig bil! Gratulerer så mye !!! Billyboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå