Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, E.H.D skrev:

Må si det ble flott med ekstra skinn. 😀

Blir det noe nye 21" BBS felger eller?

Jobber med det, men prisen for settet, gjør at jeg holder litt igjen. Prioriterer først LCI baklykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
11 minutter siden, ahj skrev:

Det ble kjempe bra! :D Var det mye koding som måtte til for å få dem til å fungere? 

Ja , alt måtte kodes på nytt, det var Bavaria som gjorde hele jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Det der ble meget pent ja Ampera 😊

 

 

29 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Lekkert, lekkert, lekkert! Jeg var ikke så glad i LCI-lyktene når de kom, men nå digger jeg dem! :)

 

10 minutter siden, Snagg30 skrev:

Meget pent! De sorte detaljene rundt lyktene passet utrolig bra med den sorte diffusoren din. 

Takk alle! Ble veldig fornøyd, og de sorte detaljene passer perfekt.

Bilen ble flere år nyere😇!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
4 timer siden, BrokeBoi skrev:

Du har nå eid F10 M5en i noen år uten garanti, har du noe oversikt over hvor mye du har brukt på service og vedlikehold de siste tre årene? 

Jeg har kun hatt serviceavtale på denne, jeg tegnet første avtale i november 2017, når jeg skulle ha innkjøringservice, 5 år 60.000 km, dette gjelder fra det år bilen er førstegangsregistrert. Denne kostet meg ca 16000. Under den tiden har jeg hatt, innkjøringservice, bremseveske 2 ganger, storservice hadde jeg på 25000 km, 4 år, samme service som var normalt ved 60000km, kjøretøykontroll. Forlenget ny avtale i oktober 2020 til 10 år og 100000 km, kostet meg 17.000 å forlenge. Den eneste kostnad jeg har hatt på bilen under de 4,5 år jeg har eid den er skifte av register til AC i fjor. Kostnad 15.000. Det neste som kommer om ca 3000 km er skifte av klosser bak, estimert kostnad med OEM deler og arbeid ca. 6.000.  Bilen har nå gått 42.000 km.
Det enste som er skiftet på bilen siden jeg fikk den, var at hengerfeste slo seg vrang i januar 2018, bilen hadde km på km 4500, fikk først overslag på pris nytt hengerfeste på 20.000. Var i kontakt med BMW Norge, her var det ingen hjelp å få. Tok kontakt med Bavaria, her ble resultat.

Viser til tidligere korrespondanse i saken og vil med dette melde om at vi vil dekke bytte av hengerfestet på din bil.
Dette er ingen garantidekning men en "goodwill" siden bilen er såpass ny og med lav kilometerstand.

Håper dette er en grei løsning og ønsker deg velkommen til timeavtalen for bytte av hengerfestet 01.02.2018.

For meg har det vært et uproblematisk bilhold.

ED096906-E6FC-4E5C-BEE4-540682A4DE3C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket over hvor billig serviceavtalen var på denne. Jeg mener nemlig å ha sett en oversikt tidligere med priser på BSI på M biler, og da var beløpene gjerne det dobbelte av det du oppgir. Dette og alle historiene om at M biler uten garanti er et stort pengesluk, uansett hvor bra man behandler dem, skremte meg bort fra drømmen om M foreløpig.
Ellers er det flott å høre at bilen har vært omtrent problemfri.

Må ærlig si at jeg nå ble litt inspirert til å importere eldre M-bil fra Tyskland med lav km. Husker du hvilken forhandler du importerte denne fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BrokeBoi skrev:

Må ærlig si at jeg nå ble litt inspirert til å importere eldre M-bil fra Tyskland med lav km. Husker du hvilken forhandler du importerte denne fra?

Fett & Wirtz Automobile,  

De har flere butikker rundt i Tyskland, en av de større forhandlere på BMW, min kommer fra forhandler som ligger i Dr.-Berns-Straße 34, 47441 Moers, Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...