GtiGtr Skrevet April 18 Skrevet April 18 Blir det 3 M5 på tunet iløpet av året med tanke på svaret fra BMW over her? Ampera reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet April 18 Skrevet April 18 On 4/13/2025 at 2:58 PM, Ampera said: Da har denne fått ny plass i garasjen. Håper jeg blir klar snart med de små prosjekter. Nå mangler det noen deksler og litt rydding i motorrom. Ny felger er på plass. Hva ble gjort her? Virkelig fine biler du har🤩ser jeg en av de senere i dag? ☺️ Ampera reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Mai 1 Forfatter Skrevet Mai 1 (endret) Da har F10 passert 50.000 km. Og snart 10 år gammel. Første oljeservice ved 28 km i oktober 2017. Hentet hos forhandler i Düsseldorf. Denne har gitt mye glede i alle år. Fra den fikk norske skilt ved kilometerstand 728, har denne gitt meg mye i alle 8 år. Blir det nye 8 år? Kanskje en tid for alt! Endret Mai 1 av Ampera mr.pingu, Fredrik 90, BimmerFan! og 19 andre reagerte på dette 22
Ampera Skrevet Mai 18 Forfatter Skrevet Mai 18 Første lange kjøretur, opp Østerdalen ingen trafikk. Koser meg. Lars89, norbakken, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20
Ampera Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden I dag har jeg polert felgene til F90. At jeg ikke har kjøpt meg dette tidligere, var jo så enkelt og gjøre jobben. Her står dekket stabilt, bare og snurre rundt. Nå har jeg bare 5 sett til og gå over. CS felgene er ikke beregnet for flytende senterkopper, her måtte jeg bruke de vanlige. De flytende satt så løst at de ville ha forlatt felgen i første rundkjøring. Ron Jeremy, KireS, norbakken og 4 andre reagerte på dette 7
Ampera Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Etter at felger var ferdig, var det og ta en vask av den andre. Den har vært på en lengre tur. Må få kjørt på km til den skal inn på service i juli. Den nye diffen har nå gått 1200 km. Det ble en helt annen bil og kjøre. Diffen må jeg ha hatt feil på i flere år. Har nå den gamle liggende i garasjen. Får se om jeg sender den bort for reparasjon. Orjan, Dusy, BrokeBoi og 6 andre reagerte på dette 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå