Ampera Skrevet Oktober 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2021 18 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Hva er historien bak forrige eier? Spesielt å spesialbestille en slik å kun kjøre 500km🤔 Har prøvd å finne det ut. Bilen var førstegangsregistrert 01.10.2015. Hvem den var registrert på vet jeg ikke. Bilen kjøpte jeg fra Autohaus Fett und Wirtz i Moers ikke langt fra Duisburg, som er en stor BMW forhandler med 4 avdelinger, bilen hadde gått 28 km når den ble hentet i Moers, dette er registrert i service, oljeskift, filter, kontroll. Jeg plukket opp bilen i Hamburg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2021 Da var det tid for en vask og parkering i garasjen. Koble til lader for vedlikehold av batteri siden det blir mye småkjøring. Da skal denne få fri, og den andre blir hverdags nå i november. Forbruk er også deretter. ///M-ini95, fupsaker, Underground1983 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2021 Da fikk bilen en rask vask. Da kommer jeg til å bruke denne nå i november som hverdagsbil, regner med at snøen holder seg borte enda 3 uker så jeg kan utsette å legge om til vinterdekk. De siste dagene har det vært fin temperatur ute. Pekka, ///M-ini95, Slavearbeider'n og 9 andre reagerte på dette 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 6, 2021 Forfatter Share Skrevet November 6, 2021 (endret) Da var det tid for vinterdekk! Kunne sikker utsatt det, men skal snart på tur. Vinterhøyde bak! Vinterhøyde foran! Endret November 6, 2021 av Ampera mslello, Hpi, ahj og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 6, 2021 Share Skrevet November 6, 2021 Nydelig nydelig . Har du justerbart understell på den ,eller er det noe som er på den originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 6, 2021 Forfatter Share Skrevet November 6, 2021 2 timer siden, sveigis skrev: Nydelig nydelig . Har du justerbart understell på den ,eller er det noe som er på den originalt? Jekken er justeringen!😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 6, 2021 Share Skrevet November 6, 2021 4 minutter siden, Ampera skrev: Jekken er justeringen!😇 Aha 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 7, 2021 Forfatter Share Skrevet November 7, 2021 Da har jeg tilbrakt en liten time i garasjen for demontering / splitting av dørpaneler. Jobben var ikke så avskrekkende. Jeg kjøpte brukte fra en kollisjonsskadet bil. Første jobb var å splitte nedre del fra øvre del. Her måtte jeg slipe bort ca 25 punkter som så ut som hode på plastsveiste nagler. Da var nedre del skilt fra øvre del. Neste var å fjerne nye ca 20 stk. da var også nedre del skilt fra oppbevarings rom. Dette kommer nå å bli levert til salmaker. Nedre del som er sort skal bli i Walknappa-skinn, tartufo, innerdel med dør lomme skal også bli kledd, men med Alcantara Anthracite. Samtlige deler rundt seter, innstegslister og B stolpe skal bil i Walknappa-skinn, tartufo. Det er bilde 3 og 4 som skal til salmaker. Regner med at da kan jeg si at jeg eier en «premium» BMW Reef89, sveigis, Ingvaldsen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2021 Share Skrevet November 7, 2021 Det kommer til å bli helt fantastisk. Rimelig sjokkerende at BMW ikke leverer skinn på nedre del av dørtrekk når man kan få bestilt en 3-serie med dette. Gleder meg til å se resultatet! Ingvaldsen, sveigis, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 På 7.11.2021 den 20.47, Saltkjelen skrev: Det kommer til å bli helt fantastisk. Rimelig sjokkerende at BMW ikke leverer skinn på nedre del av dørtrekk når man kan få bestilt en 3-serie med dette. Gleder meg til å se resultatet! Mangler dette på 7eren også, selvom den er full i skinndetaljer. Feks. Sømmer osv. I midten på B stolpen.. Tar det ikke så tungt, men overrasker meg at man får det på 3 serie?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 3 minutter siden, Skulebollen skrev: Mangler dette på 7eren også, selvom den er full i skinndetaljer. Feks. Sømmer osv. I midten på B stolpen.. Tar det ikke så tungt, men overrasker meg at man får det på 3 serie?? Man får nedre del skinntrukket på 3-serie, 7-serie, 8-serie, M8, X5 M, X6 M og X7. Håpløst at det leveres på M-utgavene av X5 og X6, mens det ikke er mulig på de vanlige utgavene. På 3-serie får man det på de vanlige utgavene, men ikke på M3 (om vi skal tro Individual Manufaktur-konfiguratoren). Det er for så vidt helt greit at det ikke leveres skinn på nedre del som del av utstyrskode "4M5 skinntrukket dashbord" (så fremt man får det på øvre del), men for Amperas vedkommende der bilen ikke er en "pakke-Individual", men en Individual-Individual, er det smått tragisk av BMW å nekte ham skinn på nedre del av dørtrekk (og andre plastdetaljer). Især når det 1) tilbys på en "simpel" 3-serie og 2) hans utgåtte F10 M5 har dette. En skulle jo tro at modellene blir bedre med generasjonene, men her har jo BMW ofte vist at dette ikke er tilfellet (f.eks trinnløse dørstoppere på E65/F01, mens det ble vanlige på G11). Marius2002, Skulebollen og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 28, 2021 Forfatter Share Skrevet November 28, 2021 Da har det blitt 2000 km de siste to helger, alle årstider, snø,slaps,regn, tørr, våt vei og kuldegrader. Fungere helt perfekt under all forhold, den perfekt bruksbil. Den ble også brukt til øvelseskjøring til en stolt 17 åring. M-jakob, Skulebollen, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Meget fornøyd med å øvelsekjøre i den bilen der tenker jeg🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Fryktelig morro å se du bruker denne bilen som du gjør altså .😊 Her står det ikke på noe enten det er sommer eller vinter liksom ,sånn liker jeg det . Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 29, 2021 Share Skrevet November 29, 2021 Støtter det @sveigis sier. Kult å se en så "drøy" bil brukes for alt den er verdt. Liker at du lar andre prøve bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå