Ampera Skrevet April 11, 2022 Forfatter Share Skrevet April 11, 2022 Fikk også på sommerdekk. Underground1983, Marius2002, Snagg30 og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 11, 2022 Forfatter Share Skrevet April 11, 2022 Nå er Individual komplett. ///M-ini95, sveigis, Ingvaldsen og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Nydelig ble det Ampera 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Se der ja, det såg jo bare ut slik det skulle vært fra fabrikk. Meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Herregud, så lekkert! Ikke nok med at man har fjernet plastikk som aldri skulle vært der i utgangspunktet, men det ble mye penere med brun del også! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 11, 2022 Forfatter Share Skrevet April 11, 2022 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Herregud, så lekkert! Ikke nok med at man har fjernet plastikk som aldri skulle vært der i utgangspunktet, men det ble mye penere med brun del også! Takk, det ble meget bra, ser du på forrige side ser du også bilder fra seter og innsteg. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Oioi, dette her ble helt vanvittig lekkert! Dekslene til setene, bestilte du inn de løs og fikk de trekt opp, eller tok du av de som stod på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 18 minutter siden, Ampera skrev: Takk, det ble meget bra, ser du på forrige side ser du også bilder fra seter og innsteg. Ser man det ja. Den fikk jeg ikke med meg! Vanvittig lekkert. Gleder meg til å se det live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 11, 2022 Forfatter Share Skrevet April 11, 2022 15 minutter siden, Snagg30 skrev: Oioi, dette her ble helt vanvittig lekkert! Dekslene til setene, bestilte du inn de løs og fikk de trekt opp, eller tok du av de som stod på bilen? Jeg bestilte nye, da jeg ikke viste hvor lang tid det tok hos salmaker. Jeg har nå liggende alle plastdeksler til F90 /G30 komplett + 4 komplette nedre del av dørpaneler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 1 minutt siden, Ampera skrev: Jeg bestilte nye, da jeg ikke viste hvor lang tid det tok hos salmaker. Jeg har nå liggende alle plastdeksler til F90 /G30 komplett + 4 komplette nedre del av dørpaneler. Hvor lang tid tok det, og hvor gjorde du det? Dette har jeg lyst å gjør selv. Send gjerne en PM om du har tid med litt informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 12, 2022 Forfatter Share Skrevet April 12, 2022 Da var MC ut av vinterdvale. Tok årets første tur, skyfritt og sol, men noen sommertemperatur var det ikke. Neste tur blir ikke før temperatur er 15 +. Kjøre Mc er kun kos, ikke ha det kjølig. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 23 timer siden, Ampera skrev: Nå er Individual komplett. Helt rått. Knakk det mye klips under montering? Skal til med samme jobb nå for å bli kvitt hardplastikk, men lurer på om man trenger et fult sett med nye klips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 12, 2022 Forfatter Share Skrevet April 12, 2022 39 minutter siden, Clarity skrev: Helt rått. Knakk det mye klips under montering? Skal til med samme jobb nå for å bli kvitt hardplastikk, men lurer på om man trenger et fult sett med nye klips? De eneste klips som var problemer var dørpaneler. Her hadde jeg ekstra fra de jeg kjøpte, måtte vel bytte en ca 5 klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 17, 2022 Forfatter Share Skrevet April 17, 2022 Da det ble hjemme påske har begge biler fått en vask og skinn pleie innvendig. Vasket og satte bort vinterdekk. Hadde vekt og veide vinterhjul til F 90, 10 x20 Oz med 275/35x20 run flat, vekt 27,2 kg. 295/30x 20 med felg veide 25 kg. Da ser jeg frem til å bare nyte denne sesongen. Lars89, mslello, Reef89 og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 Må si det ble flott med ekstra skinn. 😀 Blir det noe nye 21" BBS felger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå