Ampera Skrevet Juni 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2023 Dagens bilde, nyvasket etter Tysklandtur. fupsaker, skoglund, hanssae og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2023 Da var det den store EU dagen + storservice på begge. Alt var ok, men har svetting på to semiringer diffen F10, dette må gjøres noe med, eller var begge i perfekt stand. Når jeg leverte F90 til service, plukket jeg opp et nytt kjøre tøy som vil bli bruksbilen fremover. Lars89, Lars S, Otis og 24 andre reagerte på dette 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 4, 2023 Share Skrevet Juli 4, 2023 Grarulerer så mye med råtøff bil @Ampera.😍 Nå har du og Saltkjelen virkelig noen flotte el biler . En M5 uten lyd dette da ?😅 Knalltøft at det står i stil til de andre . Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2023 Share Skrevet Juli 4, 2023 Gratulerer igjen, Helmer! Må si fargen inn- og utvendig satt som et skudd. Lekkert! Marius2002 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 4, 2023 Share Skrevet Juli 4, 2023 Helt rått. 👍 Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Juli 4, 2023 Share Skrevet Juli 4, 2023 Gratulerer med rå I4! nå hardner konkurransen til om tøffeste I4 her på forumet😉 ett lite forslag, skiltrammen foran kunne hvert fjernet, blir litt dobbelt opp med den som sitter der fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2023 2 minutter siden, Lars S skrev: Gratulerer med rå I4! nå hardner konkurransen til om tøffeste I4 her på forumet😉 ett lite forslag, skiltrammen foran kunne hvert fjernet, blir litt dobbelt opp med den som sitter der fra før. Har den kun for underteksten, ingen reklame fra forhandler. ahj, hanssae, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Juli 4, 2023 Share Skrevet Juli 4, 2023 Enig i at disse skiltrammen er fine pga teksten, men mitt poeng er at disse skiltrammene er større enn den som sitter bak, så blir litt dobbelt opp, men dette er noe jeg har fått litt på hjernen😂 ahj, fupsaker, Morten B og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Gratulerer! Dette var lekkert! Er veldig fornøyd med Aventurin rød, men må si meg kraftig slått av både deg og @Saltkjelen på farge altså. Å ikke minst at dere har de riktig felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Gratulerer med i4 - fantastisk flott fargekombinasjon! Får stikke innom og ta en titt neste gang jeg er i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 21 timer siden, Ampera skrev: Da var det den store EU dagen + storservice på begge. Alt var ok, men har svetting på to semiringer diffen F10, dette må gjøres noe med, eller var begge i perfekt stand. Når jeg leverte F90 til service, plukket jeg opp et nytt kjøre tøy som vil bli bruksbilen fremover. Gratulerer, dette ble bærre lækkert 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Nei så tøft, gratulerer så mye 👍 Dette ble helt innertier, herlig fargekombinasjon. Og tommel opp for valg av vanlige skilt, i4 kan bare ikke ha elbilskilt 😅 Tenker dette er en solid oppgradering fra Ampera 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 21 timer siden, Lars S skrev: Enig i at disse skiltrammen er fine pga teksten, men mitt poeng er at disse skiltrammene er større enn den som sitter bak, så blir litt dobbelt opp, men dette er noe jeg har fått litt på hjernen😂 Har vurdert det samme på min bil, men syntes på en måte skilte ser litt mere ¨påhengt¨ ut. Mener å ha hørt at det kan påvirke radaren som sitter under, dersom skiltet kommer for nærme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Gratulerer med utrolig lekker bil! Er det cognac merino interiør? Var veldig fint med alcantara på seteryggene, Individual som har levert dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med utrolig lekker bil! Er det cognac merino interiør? Var veldig fint med alcantara på seteryggene, Individual som har levert dette? Ja til begge deler! Fornøyd så langt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå