Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, papertiger skrev:

Det var en smart dekkoppbevaring med et kjekt trekk. Hvor får en tak i slikt?

Hjulbrettet fikk jeg kjøpt fra min dekkforhandler. Det er meget praktisk. Trekk får du kjøpt hos Bilextra, det er tilgjengelig i flere størrelser, dette er ikke det største. Kan kjøpes fra Automateriell, Wurth, Rodon & co.

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 12/12/2019 at 6:03 PM, Ampera said:

Da måtte jeg kjøpe alternative vinterfelger, BMW kunne ikke levere de jeg hadde bestilt før uti mars 2020.

Da falt valget på OZ LEGGERA HLT Gloss sort i 10 x 20 ET 25, med Pirelli Winter SottoZero 3 runflat 275/35 R20 102V XL , runflat

Det ble bra.

Hvordan var det å kjøre med 20" gjennom vinteren? Jeg har vurdert å skaffe meg 19" til G30 for vinteren, men 20" ser uten tvil best ut. Jeg frykter bare at dette vil gå veldig mye utover kjørekomforten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Hvordan var det å kjøre med 20" gjennom vinteren? Jeg har vurdert å skaffe meg 19" til G30 for vinteren, men 20" ser uten tvil best ut. Jeg frykter bare at dette vil gå veldig mye utover kjørekomforten.

For min del er det ingen problemer med komforten, 95 % av vinterkjøring er på bar vei. Vinterdekk støyer mindre enn sommerdekk. Jeg hadde demobilen til BMW Norge, den satt det 19» jeg merket ikke noe forskjell i komforten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvettlapp foran ? Beskytter både din bil og de som kjører bak mot søle og steinsprut. Men ikke for M5.

For å forebygge slitasje på dørstokker fant jeg i USA følgende. Dette ble bestilt. Har handlet en del på nettet tidligere, men maken til rask levering har jeg ikke opplevd tidligere.

Følgende ble bestilt og jaggu sto pakka på døra når jeg kom hjem fra jobb i dag.

AUTOTECKNIC CARBON FIBER FRONT SPLASH GUARDS - F90 M5

Small rock chips can cause unsightly damage to your beloved F90 M5, and AutoTecknic has specifically designed the carbon fiber splash guards to not only prevent damage caused by smaller rock chips but also to guard against water puddles and newly paved tar on the road. These AutoTecknic carbon fiber splash guards utilize the original mounting location and skillfully made in 3K twill weave carbon fiber by our master craftsman for the perfect aesthetic and fitment.

 

Installation is easy and straightforward and will take no longer than 20 min for both sides. The package includes a pair of the carbon fiber splash guards and rivets for the F90 M5 and F90 M5 Competition.

 

  1. Confirmed
    June 5, kl. 22.00.

    Past step:
    On its way
    June 7

    Past step:
    Out for delivery
    June 7

    Current step:
    Delivered

  June 8, pakken levert før kl.16.00

74A5F856-FA44-4F5F-A332-F4D7BF5355A4.png

8D11DEF0-C747-42A2-999F-903F40396ED6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...