Gå til innhold

hanssae
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer nok en gang med en herlig bil og et flott tillegg til Alpina-bestanden i Norge. Og nå har du jo doblet din egen Alpina-samling :-)

Regner med du har kontroll på brosjyre e85roadsters-de.pdf (thealpinaregister.com) og delekatalog Roadster_S_Englisch.pdf (alpina-automobiles.com)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk for alle gratulasjoner ☺️

Sitter for tiden i nordsjøen å verker etter å komme heim.

Jeg skal registrere den neste fredag og håper jeg er heldig med saksbehandler ,

det var litt ekstra trykking forrige gang jeg kom inn med en bil som ikke var i systemet deres  😎

Men det må en vel rekne med når en er litt spesiell 😛

 

20220819_144404.jpg

91.jpg

92.jpg

90.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • hanssae changed the title to ALPINA B6 BiTurbo og ROADSTER S uten Turbo
  • 1 month later...

Da var endeligt nabovarsel for garasjen sendt , 

blir veldig bra om jeg får det som jeg vill og ikke byrokratene kommer med kjeppene sine ang størrelsen ,

har ønsket meg lift så jeg planlegfger å få inn en TechLift S7 ☺️

Jeg måtte ofre 14 morelle trær for å få den på 75 m3, men jeg har heldigvis plenty med trær.

Vi var på en herlig høst tur til Tørsberg ifb med kursing , nydelige farger og vær over Haukeli.

Har også handlet Pysjamas til Roadsteren og litt pynt fra KOED så nå er jeg klar til lagreng etter at den har vært hos @StigJ på spa opphold 😎

gar.JPG

gar2.JPG

20220915_165548.jpg

20220916_153331_2.jpg

20220916_163452.jpg

20220916_163635.jpg

20220916_163809.jpg

20220916_164133.jpg

20220916_180023.jpg

20220919_133118.jpg

Snapchat-1253339084.jpg

20220924_103146.jpg

20220924_143156.jpg

20220924_143023.jpg

20221012_152510.jpg

20221003_161509.jpg

gar3.JPG

Endret av hanssae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gledes til å få dullet litt med roadsteren. Skal få beste og nøyeste pleie (som selvsagt alle bilene jeg har innom får:D). 

Ser du har handlet litt merker. Vil det si at de skal byttes ut og jeg får lov til å få den jobben? Veldig greit da jeg samtidig kan få polert skikkelig hvor merkene står og ikke bare rundt. 

Kjente jeg ble litt misunnelig på den garasjen. Her er det jo glatt plass til fire biler. Så da blir det ve enda en Alpina etter hvert vel? :lol:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@StigJ Det skal bli godt å den ut til deg ☺️ 

Jeg klarte desverre ikke å vente med noen av merkene , har ene skjermen og støtfangeren igjen , skal love å vente 😎

Tror det blir bra uansett.

Det blir nok ikke flere ALPINA , tror jeg . . .

men jeg har noen veteraner og sykler som trenger en plass og bo , 

og skulle det bli plass til en Transporter så ville det være en bonus 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, sveigis said:

Ja denne bilen du har kjøpt deg er bare knallpen og må være utrolig morsom å kjøre 😊

Garasjen du skal til med blir nok kjempekjekk.

Å sette bil hos @StigJ ,da er den i trygge hender .😊

Bilpark med respekt dette .

Tusen takk ☺️ Ja det er en virkekkig kjekk bil , koser meg utrolig i denne også , blir litt av det samme men på en helt annen måte 😎

Har aldri kjørt to seter før , så jeg gleder meg til @StigJ prøver den og før høre av en som har greie på slikt ☺️

12 hours ago, norbakken said:

Nydelige biler du har, og ikke minst spesielle. Alpina henger høyt hos meg, og gøy å se at det blir flere i landet. Håper du kommer i mål med garasjen, 75kvm er romslig 😉

Tusen takk ☺️ Ja av og til synest jeg det er godt å ta spesielle valg 😎 Får jeg garasjen tilnærmet slik jeg ser for meg den så blir dette bra .

33 minutes ago, Fredrik 90 said:

Dette er en så hyggelig tråd å følge med i synes jeg 👍 Lykke til med garasjeprosjektet 😀

Tusen takk ☺️ Jeg er desverre ikke så flink til å skrine som deg , har stor glede av trådene dine og det du skriver  👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, StigJ said:

Ser det mangler skilt på roadsteren. Vil det si at du enda ikke har fått registrert den? Er de tverre på stasjonen?

Tverre er jeg ikke helt sikker på . . . .

Jeg hadde bestillt feil type time når jeg skulle vise den , TUV godkjent eller ikke.

Jeg trodde den var det men dengang ei , og da var det så mye ekstra arbeid å legge inn alle data at det tok for lang tid til en vanlig reg , minst 30 minutt 😝

Så da måtte jeg bestille ny og første ledige time av den sorten var 6 uker frem ,

og den måtte betales på forskudd innen noen få dager 😏

Så nå krysser jeg fingrene neste onsdag 👍

 

Hadde god tro ☺️

20220916_114111.thumb.jpg.1d01a85bad0c81ae091e20defa8c5f59.jpg

 

Men dengang ei , fant ikke merket ,

og i tillegg så var det bare så vidt jeg fikk kjøre hjem på prøveskiltet jeg hadde lånt av en kjenning som driver med salg.

20220916_115615.thumb.jpg.61479d5b007f29c9b09e1186e9e5ee4f.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • hanssae changed the title to ALPINA B6 , ROADSTER S og ny Garasje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...