Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2020 Share Skrevet Mai 23, 2020 Gratulerer med den siste selvpustende sekssylindrede motoren fra BMW. F1x 530i må jo bli et lite samlerobjekt med tiden. Jeg ville nok ikke montert noen frontleppe da jeg synes dette ofte ikke harmonerer med siden av bilen (leppen blir ofte for lav i forhold til sideskjørtene), men heller kjørt på med litt senk og noen riktige felger. Skulle du mot formodning ønske å gjøre noe med fronten, ville jeg kjørt på med LCI-front og LED-tåkelys. Marius2002, fupsaker og Ingvaldsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 23, 2020 Share Skrevet Mai 23, 2020 36 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med den siste selvpustende sekssylindrede motoren fra BMW. F1x 530i må jo bli et lite samlerobjekt med tiden. Jeg ville nok ikke montert noen frontleppe da jeg synes dette ofte ikke harmonerer med siden av bilen (leppen blir ofte for lav i forhold til sideskjørtene), men heller kjørt på med litt senk og noen riktige felger. Skulle du mot formodning ønske å gjøre noe med fronten, ville jeg kjørt på med LCI-front og LED-tåkelys. Amen! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 Flott F11 du har fått deg her med en herlig motor Pøs på med flere bilder utv/inv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 F10 og F11 528i og 530i står høyt på listen, aller helst med manuell, men det er vel ikke solgt mange av disse i Norge? Var de i det hele tatt mulig å få kjøpt med manuell i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 Hvis du trenger inspirasjon til å ikke ettermontere leppe så finner du det kanskje her:) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=179518184 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2020 3 timer siden, laffe skrev: Hvis du trenger inspirasjon til å ikke ettermontere leppe så finner du det kanskje her:) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=179518184 Det var inspirasjon mer enn godt nok 😅. Gleder meg til å få på nye felger, senk og supersprint effektanlegg. Det får holde 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 24, 2020 Share Skrevet Mai 24, 2020 (endret) 41 minutter siden, bad_ip skrev: Det var inspirasjon mer enn godt nok 😅. Gleder meg til å få på nye felger, senk og supersprint effektanlegg. Det får holde 😁 Høres veldig bra ut👍 Det var jo forøvrig et grelt eksempel jeg valgte. Uten senk, små felger og med en leppe i en annen farge blir det jo lite pent. Alpina sine D5 og B5 av F11 viser jo at en leppe kan være fint på disse bilene også, men der er jo også sideskjørt og bakfanger tilpasset slik at designet henger bedre sammen. Endret Mai 24, 2020 av laffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2020 (endret) Da var nye felger kommet på bilen. Veldig fornøyd med utseende og ikke minst overrasket over hvor lite forskjell i kjørecomfort det egentlig var fra de originale 18“ til 21“. Nå blir det neste å kjøpe h&r 35/15 mm for å få den litt lavere. Endret Juni 5, 2020 av bad_ip Mathiseen, HenrikSolberg, Walkabout og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2020 Hvordan er det å kun bytte frontfanger? Tenker ikke på selve jobben, men hvordan det vil se ut siden jeg ikke da har planer om å ta sideskjørtene og bak. https://www.gsbildeler.no/tuning_og_tilbehor-spoilere_stotfangere-front/stotfanger_fram_f10_11_m_sport_inkl_takelys_preface___4063351 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Flotte felger! Personlig ville jeg nok tatt alt eller ikke noe, men når det er sagt er ikke en standard F1x med M-fanger foran det verste jeg har sett heller. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Bergenser du altså 🤔 Så bilen din på butikken i dag. Ble fint med nye felger 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Ble utrolig tøft med nye felger! Hvilken type er dette her? Stemmer for alt eller ingenting på fanger fronten Jeg personlig hadde valgt litt alpina stil om jeg ikke hadde hatt M-sport Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Felgene satt som et skudd. Selv syns jeg F biler uten M-sport er fint. Litt nedpå også gjør jo det bare ennå mer fint. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 Selv ville jeg enten bare byttet fronten til en facelift-front (som er mye penere), eller byttet alt til M-sport HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 2 timer siden, Walkabout skrev: Selv ville jeg enten bare byttet fronten til en facelift-front (som er mye penere), eller byttet alt til M-sport +1, minus det første han sa Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå