Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

På 2021-8-10 den 22.20, Snagg30 skrev:

Min forhandler har sagt jeg får prøve kjøre i november.

Leste en journalist på i4 gruppen på Facebook. Han skulle kjøre i4 i september. Norsk journalist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Snagg30 skrev:

Muligens jeg har havnet langt bak i køen etter alle mailene siste året :) 

Jeg ga beskjed om at jeg gjerne vil prøve bilen, men jeg vil vente til trøkket av prøvekjøringer har lagt seg. Jeg skal jo ikke ha i4, er M440i som er interessant for meg så om jeg må vente litt skal gå bra. Skal ikke handle bil ennå likevel 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Beklager litt OT men; Noen her som vil ta på seg jobben med og føre statistikk på hvor mange ganger @Fredrik 90 nevner i den spesifikke I4 tråden at han IKKE skal handle I4 men kanskje M440🤔?@Fredrik 90

....og det er tydeligvis ett jævla stort problem for enkelte her 😅 Nå må dere slutte med alt hatet

Finner utrolig mye inspirasjon og nytte av denne tråden selv om det ikke er i4 jeg skal ha, men muligens M440i. i4 som jeg altså da ikke skal ha, er jo samme bil som M440i som jeg vurderer...så å se hvordan folket her har spekket opp sine i4 (som jeg ikke skal ha) gir masse gode ideer til hvordan en M440i kan se ut...ettersom det er bilen jeg vurdrer. Så selv om jeg ikke skal ha i4, men vurderer fossilbroren M440i så kommer jeg til å fortsette å være aktiv i denne tråden. 

Edit: Jeg fleiper altså, for de av dere som ikke ser det 😅

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Én ting er i alle fall helt sikkert. i4 har en vesentlig penere (om det er lov å bruke dette ordet i relasjon til i4/4-serie) fasong på grillen og frontfangeren enn M440i, så litt forskjell er det jo. :D

Er de ikke helt like da? Bortsett fra at grillen er tett på i4? 

4F98DA59-F834-4CEC-A9B8-9928B0A99D26.jpeg.071c90b2989d32fa9bec8e51171db200.jpeg
97F04753-C441-4E44-94D8-AE7201BE13AB.thumb.jpeg.9b3e8e64ee84eeee5455ffa45a677d69.jpeg

På M440i så er den mørke Shadowline grillen og de lyktene som er mørke inni ett must. Men håpet er jo at det skal komme en ettermarkedsløsning ala G20 3-serie. 

Edit: Ser nå at under skiltet på i4 så viker "nyrene" fra hverandre i større grad enn hva de gjør på M440i

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

i4 som jeg altså da ikke skal ha, er jo samme bil som M440i som jeg vurderer...

Blir spennende å se hvor like (eller forskjellige) de blir å kjøre. Det blir vel betydelig forskjell i vekt, og dermed oppsett av dempere og fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg ga beskjed om at jeg gjerne vil prøve bilen, men jeg vil vente til trøkket av prøvekjøringer har lagt seg. Jeg skal jo ikke ha i4, er M440i som er interessant for meg så om jeg må vente litt skal gå bra. Skal ikke handle bil ennå likevel 😀

M440i har jo kommet allerede, så den kan du jo prøvekjøre hos forhandler - ingen grunn til å vente på i4 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Walkabout skrev:

M440i har jo kommet allerede, så den kan du jo prøvekjøre hos forhandler - ingen grunn til å vente på i4 :) 

Det stemmer, men det er ingen forhandlere som har den som demobil. Og Gran Coupe har ikke kommet på veien ennå, er litt for å også se hvordan bagasjeplassen er, baksete plass osv. Så da ble jeg enig med en selger om å vente til i4 kommer, eventuelt om det kommer en karavane hvor en M440i er med. Jeg har jo testet M340i så akkuat drivlinja har jeg jo forsøkt.

Men nå tror jeg vi må ta foukuset tilbake til i4 her, hvis ikke så blir det nok drama når noen logger seg på i kveld og ser masse fossilbil prat i i4 tråden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...