Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på dette klippet

På 1:28, girhendler!

Men det er da faktisk ikke en i4...

 

På denne så sier de på 2:00 at den har gesture control, noe som Broom artikkelen sier at de savner.

Skrevet
17 minutter siden, CrZyWiz skrev:

Hvor har du 4 sek fra?

i4 M50 er oppgitt 0-100km/t til 3.9sek, ikke 1 foot rollout.

3.9 er med 18" felger. Alle som har kjøpt M50 regner jeg med har spandert på seg 19" eller 20" 

Skrevet
2 minutter siden, Jarod skrev:

3.9 er med 18" felger. Alle som har kjøpt M50 regner jeg med har spandert på seg 19" eller 20" 

Er vel mange som kommer til å angre på at de valgte 19" eller 20" nå😅

Skrevet
17 minutter siden, Kvasi skrev:

Du glemte en av motorhistoriens mest groteske fronter.

Absolutt. Ser ikke ut til at grillen dekker spesielt mange sensorer heller (annet enn ACC), så det å få på en M8-front bør jo la seg gjøre. :)

1251529061_Skjermbilde2021-12-14kl_17_33_26.thumb.png.fcd1ba561fcd8b5347c350e62717e5ac.png

964019630_Skjermbilde2021-12-14kl_17_33_57.thumb.png.2075145f9f111906714a5f9b3222ecf3.png

Skrevet

Det er så enkelt, BMW kunne bare gjort som Mercedes og Audi og designet denne som en mindre variant av toppmodellen (i dette tilfellet 8-serie). 

Skrevet

En annen interessant observasjon i ETK er at følgende farger ligger tilgjengelig under i4 - med delenummer. Dørtrekkene er også endelig modulbaserte, slik at de mansettes sammen fra vnlig 4-serie f.eks (jf. skinn på øvre del, ettermontere skinn på øvre/nedre del fra Individual etc.). Det samme gjelder dashbord (f.eks ved valg av Individual Merino Tartufo), hvor det blir annerledes delenummer enn når bilen har f.eks Vernasca Cognac med skinntrukket dash (der blir bunnen svart), hvilket taler for at Tartufo-dashbordet da får Tartufo underdel.

1259173003_Skjermbilde2021-12-14kl_17_44_09.thumb.png.010e51b71e252eeb99b96045d38a1240.png
1401085624_Skjermbilde2021-12-14kl_17_43_58.thumb.png.b72dcf36881187225676f50253e8ce59.png
1634930139_Skjermbilde2021-12-14kl_17_42_10.thumb.png.3ccc78c8de37d2ce233fe54a1e02e0d7.png
68124727_Skjermbilde2021-12-14kl_17_42_10.thumb.png.b6a94665b86a00de9631acd8d91b973d.png
1286220213_Skjermbilde2021-12-14kl_17_42_01.thumb.png.61ba400eebf5ce7a2c6628c5f163adf2.png
52826503_Skjermbilde2021-12-14kl_17_41_50.thumb.png.b2307a359e698439adbdab9ba11aa9a1.png

Skrevet
1 minutt siden, Saltkjelen skrev:

Ser ikke slik ut, dessverre.

Dårlige greier..

Da kan man faktisk begynne og vurdere om det er verdt 10k.. Mistenker man ikke får det igjen ved videresalg, og såpass lite av dash som er synlig så er jeg neimen ikke sikker lenger.. rekner ikke med nedre del av dash og midtkonsoll osv. Har noe ekstra ved valg av skinnsydd dash

Skrevet
2 timer siden, Jarod skrev:

i4 M50 er oppgitt 0-100km/t til 3.9sek, ikke 1 foot rollout.

Følger sikkert ikke med i timen, men hva er 1 foot rollout?

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Z800 skrev:

Følger sikkert ikke med i timen, men hva er 1 foot rollout?

Det er juks :) 

Neida, joda. Det er avstanden bilen har rullet før en begynner å måle tid. Det går litt tid før en kommer igang, dragrace er gjerne 1 foot rollout. Og i løpssammenheng gir det mening. Flere produsenter bruker dette, bl.a. Tesla, og det blir det penere tall på papiret av. :) 

Endret av Marius2002
Skrevet
3 hours ago, Jarod said:

3.9 er med 18" felger. Alle som har kjøpt M50 regner jeg med har spandert på seg 19" eller 20" 

Og hvilken kilde har du på det?

Skrevet
46 minutter siden, CrZyWiz skrev:

Og hvilken kilde har du på det?

At felgstørrelse påvirker ytelse: Isaac Newton

At flest velger 19» og 20» på m50: bestillingslistene for Norge 

For andre land er kanskje 18» vanligst  

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...