Mr. Erling Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 Hva er best hjul dimensjon på sommer hjul for en i4 M50? - 19'' - 20'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 Best for hva da? Utseende, rekkevidde, dekk- og felgpris, komfort/ytelse? Marius2002, Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 Fy søren, det slår meg hvor mye dølle alternativer som finnes om man skal bruke rundt en million på bil og det MÅ være elbil. Nei kjøp i4 eller la være… M.J, Ron Jeremy og Mr. Erling reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 56 minutter siden, mslello skrev: Dette er ikke i4 felger nei. Men det er godt mulig at de er typegodkjent for vekta likevel da. m550d hjul fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 1 time siden, mslello skrev: Dette er ikke i4 felger nei. Men det er godt mulig at de er typegodkjent for vekta likevel da. Synes det ser ut som om de felgene bygger litt vel mye ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 @mslello @ViKi @Ingvaldsen Selger skriver : '' Kunden har tatt de felgene som fulgte bilen og montert vinterdekk så har han kjøpt ett sett med felger til sommer som han likte bedre enn de original'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 Kunder i Nederland og Belgia har nå fått beskjed om at laserlys ikke kan leveres grunnet halvledermangelen. fupsaker, ViKi og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 1 time siden, Saltkjelen skrev: Kunder i Nederland og Belgia har nå fått beskjed om at laserlys ikke kan leveres grunnet halvledermangelen. Når rammer det Norske kunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2022 Share Skrevet August 29, 2022 15 minutter siden, Ampera skrev: Når rammer det Norske kunder? Det er vel et tidsspørsmål før det eventuelt skjer. Sparkesensor til bakluke kommer tilbake fra september, så det kan jo hende laserlys forsvinner da evt. Det er i alle fall uaktuelt å kjøre en bil med disse lyktene.. fupsaker, Ampera og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsteinvh Skrevet August 30, 2022 Share Skrevet August 30, 2022 Ser ut som om de endelig har begynt å jobbe litt igjen på i4-fabrikken Maxmek, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet August 30, 2022 Share Skrevet August 30, 2022 20 timer siden, Saltkjelen skrev: Kunder i Nederland og Belgia har nå fått beskjed om at laserlys ikke kan leveres grunnet halvledermangelen. På facebook BMW I4 tråden var det en som påsto det kun gjaldt e40modellen og ikke M50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet August 31, 2022 Share Skrevet August 31, 2022 16 hours ago, Maxmek said: På facebook BMW I4 tråden var det en som påsto det kun gjaldt e40modellen og ikke M50. Jeg var inne hos selgeren min i går og lånte en i4.. Da spurte jeg om dette og de sa det samme. Kun e40 som er berørt.. Så får vi jo se hvor lenge det varer da.. Hatt bilen siden i går, og nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg får min.. Herregud så mye morro.. M.J, Marius2002 og Maxmek reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet September 5, 2022 Share Skrevet September 5, 2022 På 30.8.2022 den 14.16, torsteinvh skrev: Ser ut som om de endelig har begynt å jobbe litt igjen på i4-fabrikken Tror sannelig de klarte å få produsert i4'en min i forrige uke, så da er det kanskje håp om å endelig få den i løpet av september (15 måneder etter bestilling). Haroni, Zappod, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet September 6, 2022 Share Skrevet September 6, 2022 Håper det løsner snart med leveranser! Noen andre som opplever å ha mistet forbindelsen mellom My BMW appen og bilen? Prøvd det meste men ingen kobling siden 03.09. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HG Skrevet September 6, 2022 Share Skrevet September 6, 2022 (endret) Ja…. Ringte ks bmw og fikk flg oppskrift: Innstillinger meny-> Oppdater apper og programvare -> Trykk 3x startknapp (uten bremsepedal, ikke ved lading osv.) -> hold inne volum av/på hjul i 30s = iDrive reboot Endret September 6, 2022 av HG Zappod, Haroni og ViKi reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå