*MrB* Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Akkurat det den grillen manglet ❤️ mslello reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 22 minutter siden, Saltkjelen skrev: En får trøst seg med at han som har gjort det der, også har gjort en del andre rare ting med bilen sin. 😅 Nå ble jeg nysgjerrig 🤔
Saltkjelen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 12 minutter siden, Marius2002 skrev: Nå ble jeg nysgjerrig 🤔 Hmm.. Denne er i og for seg godt laget og noe som absolutt kunne hatt potensiale, men det blir litt ruinert av et utenpåliggende innerspeil som nå fungerer som en skjerm. Ja, han kjører en i4 eDrive40. Og ja, det står M50 bakpå. Han har ikke spurt om delenummeret på M60 ennå, men det kommer. 😅 Det må ellers tilføyes at han har gjort andre interessante og gode retrofits, så alt er ikke nødvendigvis helt håpløst. mslello og Marius2002 reagerte på dette 1 1
Marius2002 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Interessant 🤔 Vel, jeg er for glad i OEM(+) til å kunne annerkjenne dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå