mslello Skrevet Mai 19, 2021 Share Skrevet Mai 19, 2021 Snappet opp dette bildet på bimmerpost. Det er visstnok fra Instagram. Må si dette begynner å komme seg. Så får vi håpe prisen blir riktig. papertiger, wabby, Pekka og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 19, 2021 Share Skrevet Mai 19, 2021 Kan ikke si at jeg har sett dette bildet på noen av kanalene jeg følger (bmw, bmwm og bmwi), men enig i at det ser mange hakk bedre ut med en skikkelig m-pakke. La oss håpe bildet er ekte vare. Pekka og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 19, 2021 Share Skrevet Mai 19, 2021 Kommer fra denne tråden her. Visstnok fra en BMW forhandler som kanskje har vært litt ivrig. Antagelig M50 modellen utifra M merket på grillen. https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1826666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 19, 2021 Share Skrevet Mai 19, 2021 Noen rykter her også. Har kommentert det tidligere at jeg syntes det så ut som det var brede dekk på en av testbilene. 255/35-20 foran og 285/30-20 bak. https://www.cnet.com/roadshow/news/2022-bmw-i4-preview-range-tech/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 20, 2021 Share Skrevet Mai 20, 2021 Flere drypp om i4: https://www.bmwblog.com/2021/05/19/bmw-i4-two-models-at-launch-time-around-80-kwh-battery-300-miles-range/?fbclid=IwAR0rTgUPoUN-5Z4Uz5nTqN6oozYis49GJwoOHvTyzNR0LpgsvTsuh7bf2RA fupsaker, StigJ, wabby og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Da ser det ut som vi mister ventilasjonsknappene og de programmerbare knappene i i4. Det synes jeg er litt dumt.. Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Så nå må man bruke ørten trykk på skjermen før man kan sette på setevarmen eller justere en grad på tempen... Og ikke minst tørke kladdemerker annenhver kilometer 😑 papertiger, Walkabout, mslello og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Akkurat nå, StigJ skrev: Så nå må man bruke ørten trykk på skjermen før man kan sette på setevarmen eller justere en grad på tempen... Og ikke minst tørke kladdemerker annenhver kilometer 😑 Frykter det.. Regner med at muligheten for å lage regel på ratt og setevarme blir med videre. Jeg har min på 3 grader. Men slår den jo av etter 2 minutter, ser ikke ut som det blir like smidig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 (endret) Takke meg til Endret Mai 31, 2021 av StigJ fupsaker, mslello og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 15 minutter siden, StigJ skrev: Så nå må man bruke ørten trykk på skjermen før man kan sette på setevarmen eller justere en grad på tempen... Og ikke minst tørke kladdemerker annenhver kilometer 😑 Alternativet er stemmekommando. Må faktisk svelge en kamel og fortelle at det fungerer utmerket i Volvoen. "Hei Google, sett setevarmen på 2". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Blir som på første generasjon iDrive dette da, at man må inn i menyene for å stille inn klima og hvilke rettninger man vil ha lufta.... Flott fremskritt BMW 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 45 minutter siden, ogee1 skrev: Alternativet er stemmekommando. Må faktisk svelge en kamel og fortelle at det fungerer utmerket i Volvoen. "Hei Google, sett setevarmen på 2". Det synes jeg ikke er framskritt. Det gir meg ingenting å snakke til ting. Men der er jeg nok i mindretall da, ettersom det tydligvis er det som er inn nå. StigJ og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Støtter deg på den Morten. Jeg liker ikke snakke til annet enn folk. Og katten papertiger og mslello reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 (endret) 39 minutter siden, mslello skrev: Det synes jeg ikke er framskritt. Det gir meg ingenting å snakke til ting. Men der er jeg nok i mindretall da, ettersom det tydligvis er det som er inn nå. Samme tenker egentlig jeg. Kan ikke fordra å snakke til ting, hverken mobilen eller smarthus eller annet. Er egentlig ikke så glad i å snakke med folk heller alltid. Men i bilen er det faktisk utrolig praktisk. Trenger ikke å ta henda vekk fra rattet en gang for å justere varme, legge inn rute i navigatoren eller andre ting som kan være greit å få gjort under kjøring. Endret Mai 31, 2021 av ogee1 Ron Jeremy, E.C. og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Jeg er heller ingen fan av å snakke til ting, men jeg må si at muligheten til å spille av hva som helst fra Spotify ved å trykke en knapp og videre si sang-tittel/artist er noe av det mest praktiske implementert i nyere biler. CD-veksler, harddisk, SD-kort og MP3 kan ta seg en bolle der. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå