sveigis Skrevet August 8, 2023 Share Skrevet August 8, 2023 2 minutter siden, liffi skrev: Ja alt skal selges 😬 har vel nok drit stående selv Uten å være ufin nå Kamerat Kilemo ,så støtter jeg deg nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2023 Share Skrevet August 8, 2023 Kult med strøken og original E34 👍 Ikke mange sånne igjen som er urørte 😀 liffi, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 8, 2023 Share Skrevet August 8, 2023 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 9, 2023 Forfatter Share Skrevet August 9, 2023 På 8.8.2023 den 19.18, Snagg30 skrev: Pris? Tenkte 160 for bilen når den er ferdig tror ikke det er en upris men om folk har innspill tas det imot ser bare hva annet som selges for over 100 lapper så sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 9, 2023 Share Skrevet August 9, 2023 Årsmodell på 535ia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 10, 2023 Forfatter Share Skrevet August 10, 2023 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 4, 2023 Forfatter Share Skrevet September 4, 2023 Fått styra litt med 535’n. Viser deg at en eller annen løk har satt på Coilovers på driten. Heldigvis ikke noe skamsenk eller stive greier så må finne noe Tüv papirer på dem. mangler også kat da det er byttet eksos til noe tilnærmet "original" . fikk tak i noen som såsi passet men ser litt rart ut mtp plassering men det får bare gå. tok en liten prøvetur å ny bensin å fader denne er nydelig å kjøre aldri kjørt en E34 IA som girer så pent som denne. Ingen ulyder, napp eller klunk. Flyter på veien. snart klar for skilt etter litt mer små nips som må byttes ( lister, å litt små plukk inni ) sveigis og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 10, 2023 Forfatter Share Skrevet September 10, 2023 (endret) sSett på nytt verksted lokale så mulighetene for å holde på litt her blir bra. Også mye plass til og lagre biler skal bli godt med et skikkelig sted og plass til div drit 👌🏻 Endret September 11, 2023 av liffi Feil tråd Markus E30, E.C., danskiii og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 19, 2023 Forfatter Share Skrevet September 19, 2023 På 24.8.2021 den 16.04, liffi skrev: Da er det skilt på brakka og forhåpentligvis klar for å bli hentet av nye eier ila 14 dager Hvem skulle trudd !! da er den kjøpt tilbake! Gjort mye med den siden sist. "Ny" bygd motor etter ras tidligere. Bytte motor med 135k og ny veiv, råder, lager, pakninger, org bmw starter, dekk felger, belger bak +++ ikke gått over alt, men kvitteringer for over 200k siste tiden. blir nye bruksbilen en stund. Planen var å flippe den men så mye bil for penga kan man ikke si nei til E.C., Markus E30, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2023 Liten update fra dagen plutselig var det lite med lys på bilen, så her har det vært grevlinger og laska ledninger før. Typisk E34 lykte fiks, men fant ut av det og lappa det sammen igjen Timen gikk så der.. Et eksos feste som var sliten, og feste på bensinfilter og den store… er jo montert TA Coils innsats på bilen som er litt skuffende på en såpass hel bil men sånn er det. Heldigvis ikke senka til bunn å bilen ser jo org ut samt ok å kjøre. Hadde papirer så skulle ta 4hjuls måling og bare ettersende dokumentasjon så kan jeg hente skilt fikk skryt av hvor hel bilen var. så da blir det vel en enkel annonse på bilen før den evt går inn på lager. Sikkert bedre å selge en slik bil mot sommeren. Må bare si det at fy å nydelig bil og kjøre. Helt fantastisk hvor pent den girer å reagerer. Å dekk / felg oppsett 👌🏻 flyter på veien sveigis, fupsaker, hanssae og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2023 Share Skrevet Oktober 11, 2023 E34 med standard oppsett minner man på hvor gode biler dette er å kjøre. Tenk når disse kom i 1988 hvilken høy standard de satt for kjørekomfort. Ellers så ser det ut til å være en utrolig fin bil, de er så sykt fine når de er i sånn "tidskapsel" tilstand som denne 👍 Er sikkert litt delte meninger om det da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 11, 2023 Share Skrevet Oktober 11, 2023 Husker på 90 tallet når dette var relativt nye biler, det var noe annet enn E30, som vi og kjørte veldig mye av 🙂 Er vel strengt tatt ikke sammenligningsgrunnlag men 🙂 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 @Fredrik 90 jeg å liker dem når de er som denne "original" irriterer meg litt at eksos å understell er tukla med men sånt må man nesten regne med på en slik bil men som sagt så er den ikke kjempe lav å stiv eller noe bråk fra eksos. Den høres å føles relativt original å ja det passer en slik bil godt og håper dem som evt kjøper denne bytter ut understell med fjærer Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 29 Forfatter Share Skrevet Januar 29 Feil bil feil forum men det flippes .. hadde jo en Cl 500 jeg handla tidligere i sommer Sammen med en 520. 520’n ble solgt men merca skulle jeg ha på isen. den planen gikk ikke helt så ble kjøpt en 1serie til det formålet 😂 men samma det. La så ut cl’n på finn så fikk jeg et bytte forslag som hørtes litt artig ut . så her har vi en 86 Trans Am jeg skal tøffe litt rundt med i sommer før den får finne seg en ny eier🤠 skoglund, fupsaker, E.C. og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 Du trenger en sånn Liffi her . Amcar er bare knall og ha og misunner deg faktisk en sånn .😊 Jeg for min del ser mye på corvette ,Trans Am og Camaro . Camaro som @Fredrik 90 hadde er selve drømmen .❤️ liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå