ogee1 Skrevet Juni 25, 2021 Share Skrevet Juni 25, 2021 Fine, men ikke tøffe nok, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2021 På 24.6.2021 den 19.38, sveigis skrev: Det var fint men som du sier kanskje litt for elegant på dette villdyret?😊 Veldig fin høyde på denne bilen hvertfall😎 Ja jeg tenker nok fortsatt det samme, de er fine og classy, men savner litt råhet i de felgene her. Takk, høyden er meget fin - må kjøre skrått over en del fartshumper på grunn av senk og leppe, men må nesten være såpass på en sånn bil På 24.6.2021 den 20.40, Reef89 skrev: Syns det så bra ut Takk! Synes heller ikke det ble verst, men ikke så bra at jeg bytter ut style 437 På 24.6.2021 den 21.51, Fahad skrev: Syns 437M så bedre ut, men det viktigste er hva du synes selv 😀 Enig der, felgdesignet traff ikke linjene på karosseriet like bra. Så holder meg til style 437. Med mindre noen style 666 dukker opp På 24.6.2021 den 21.57, FransEirik skrev: Synst du kunne solgt de til meg istedenfor!🤷♂️😁 Hehe, de beholdes nok på F11’en, der synes jeg de passer helt vanvittig bra 19 timer siden, ogee1 skrev: Fine, men ikke tøffe nok, synes jeg. Enig der. Godt med tilbakemeldinger, så er det ikke bare jeg som tenker det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2021 (endret) Legger inn et par bilder til av style 601, moro å ha liggende i tråden om ikke annet Har også fått lagt på soting på bakvinduet. Synes det ble bra å få det mørkere, men ble litt for mørkt etter en misforståelse så skal få lagt nytt med mer lysgjennomtrengning etter ferien. Samtidig ble det også lagt på PPF på de nye frontlyktene. Digg med 12 års garanti, så nå er de beskyttet for steinsprut. Ble omtrent enda blankere refleksjon nå etter folien, som jo er fint. Valgte å gå for helt blank film, synes det er mest clean. Samtidig ble det også lagt coating på alle vindusflater, spent på å sjekke holdbarheten her på et nytt produkt som stammet fra flybransjen. Om en uke skal bilen inn og få lakkert opp blant annet hele fronten og bakenden, så da skal det bli strøkent. Da lakkeres også alle plastdetaljer sort blank, gleder meg til å se resultatet spesielt i frontfanger. Det som gjenstår etter det er vel da bare å få opplakkert felgene og fått en orden på ene lykta bak så er det på nivået jeg ønsker å ligge på. Endret Juni 28, 2021 av Walkabout papertiger, sluquet, ///M-ini95 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2021 (endret) Ble en liten fix på NBT-kontrolleren i går. Bilen har fått ettermontert NBT EVO, men den (også ettermonterte) keramiske kontrolleren ble beholdt den gang. Derfor stusset jeg over at menyvalget ikke stemte helt med knappene. Etter litt googling viste det seg at RADIO var blitt erstattet av COM og TEL var blitt erstattet av MAP på NBT EVO i forhold til forgjengeren. Se bilde under for sammenligning. Dette løste jeg ved å få bestilt en brukt NBT EVO-kontroller fra eBay, men jeg var usikker på hvor lett det var å flytte over knappene og likevel få beholde det keramiske hjulet og tilhørende ring under. Den måtte derfor tas nærmere i øyensyn. Det viste seg å være ganske så lett. Etter å ha demontering litt ting og tang (som egentlig ikke var nødvendig) var det bare å pille av knappene fra selve kontrolleren med et flatt skrujern. Knapper demontert: Så var det bare å komme seg ned i bilen og plukke av de gamle knappene. Vipps så var nye knapper på plass og menyvalg stemmer med knappene. Godt å få det på plass så det stemmer overens. De gamle knappene skimtes i overkant Endret Juni 28, 2021 av Walkabout Saltkjelen, ahj, mslello og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2021 Share Skrevet Juni 28, 2021 Traff jeg på deg (eller i det minste bilen din) ved Ikea for et par timer siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2021 2 timer siden, awt skrev: Traff jeg på deg (eller i det minste bilen din) ved Ikea for et par timer siden? Det gjorde du nok, jeg hadde vært i et møte på Forus etter lunsj La dessverre ikke merke til deg. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2021 (endret) Fant ut at det ikke var utvidet skinn på "dørtrekkene" bak her om dagen (kun foran), må ha skjedd noe rart ved interiørbytte som ble gjort for et par år siden. Ikke mye jeg sitter bak, men nok til at det irriterer meg. Det kan jeg jo ikke ha noe av, så nå er to brukte paneler med riktige specs på vei over Atlanteren Endret Juni 29, 2021 av Walkabout uglefossen, fupsaker, Snagg30 og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Blir ikke bedre en det her! Nydelig Walkabout og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Herlig! Hva er forskjellen på utvidet skinn og normalen? Klarer ikke helt å se det på bildene her jeg sitter ute i sola på West Coasten og venter på solnedgangen… fupsaker og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2021 (endret) 7 minutter siden, papertiger skrev: Herlig! Hva er forskjellen på utvidet skinn og normalen? Klarer ikke helt å se det på bildene her jeg sitter ute i sola på West Coasten og venter på solnedgangen… Du ser det på toppen av dørtrekket, den sorte delen øverst er i merinoskinn på utvidet også er det noe kunststoff når det ikke er det. Ser forskjellen her jeg har markert. Sikkert ikke så mange andre enn meg som hadde lagt merke til det, men greit å ha det i orden når det dukket opp noe brukt til en pris som nesten kan la seg forsvare Endret Juni 29, 2021 av Walkabout Marius2002, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 29, 2021 Share Skrevet Juni 29, 2021 Ah jo ser det nå, og når det først er sett kan det ikke bli usett 😬 Marius2002, fupsaker og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2021 3 minutter siden, papertiger skrev: Ah jo ser det nå, og når det først er sett kan det ikke bli usett 😬 Helt riktig (dessverre) fupsaker, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2021 Hadde en fin tur til Sørlandet i helgen som var. På lørdagen kjørte jeg opp fra Grimstad til Åmli, her er det flotte veier å kjøre litt aktivt på uten å måtte bryte fartsgrensene Stoppet også og tok noen bilder ved en gammel bru ved Gjøvdal. Tilbake fra Grimstad til Stavanger på søndagen kjørte jeg rolig stort sett hele veien og forbruket endte på imponerende 0,79. Det synes jeg ikke er gale på denne type bil. hsd, KireS, Fahad og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2021 Fikk nettopp beskjed om at det blir hellakkering av bilen på reklamasjon, så det er jo greit med flett ny lakk på hele bilen når den hentes i slutten av måneden! Beholder selvfølgelig fargen som er nå, men i og med med at det er så vanskelig å treffe på nyansen så lakkeres hele bilen slik at det ikke blir noen overganger Tollefsen, BimmerFan!, Orjan og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2021 Henter ut bilen fra lakkering senere i dag og vil gjerne ha litt innspill på hvilke karbonkombinasjoner folket synes er finest i fronten. Skal i det minste ha frontleppa, men har også liggende både splittere og deksler over luftinntakene. Alternativ 1, som jeg heller mot, er å kun ha frontleppe. Da synes jeg fronten fremstår massiv og med fine proporsjoner. Alternativ 2 er å kombinere leppe med splittere. Det er originalt og pent nok, men føler fronten forsvinner litt, herunder at fronten ikke virker like lav. Alternativ 3 er å kombinere leppe med karbondeksler over luftinntak. Det er også ganske pent. Luftinntakene fremstår større, men føler likevel at det gjør at fronten ligner litt med på vanlig F32/36 da. Alternativ 4 er å hive på alt av karbon, men da blir fronten veldig mørk og forsvinner enda mer. Så egentlig ikke et alternativ, men hiver med et bilde likevel. For øvrig blir det montering av de nye bakre dørtrekkene hos @Saltkjeleni Oslo-området utover ettermiddagen/kvelden i dag, så hvis noen vil svinge innom og slå av en prat eller ta en titt så er det bare å gi en lyd - hadde vært trivelig det ///M-ini95, HenrikSolberg, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå