m-blå Skrevet September 23 Forfatter Share Skrevet September 23 (endret) Da var bilen solgt til en hyggelig kar her lokalt. Så da er jakten på ny bil skikkelig i gang. Endret September 24 av m-blå Marius2002, Ron Jeremy, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 Gratulerer med salg! Blir spennende å se hva du ender opp med denne gang Ron Jeremy og m-blå reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 24 Forfatter Share Skrevet September 24 hanssae, Ampera, skoglund og 14 andre reagerte på dette 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 24 Share Skrevet September 24 Gratulerer! Det gikk, hva, én dag? 😂 M550i er saftige greier, hvordan oppleves den sammenlignet med 550i’en du hadde? m-blå og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 (endret) 10 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer! Det gikk, hva, én dag? 😂 M550i er saftige greier, hvordan oppleves den sammenlignet med 550i’en du hadde? Ja det gikk litt unna kan en si. Var på mandag og så på/ prøvekjørte en 2018 M550i i stvg. Den har ikke vært på Finn og var egentlig ikke til salgs. Jeg er nå på reis på vei til jobb så det skal bli lange 14 dager til hjemreise igjen. Jeg slengte nå avgårde ett bud til eier i går som han aksepterte, så da ble det en travel ettermiddag 😊. Har bare kjørt bilen noen få mil og med vinterdekk baki. Men kan med en gang si det er veldig opplevet forskjell. Jeg syntes F10/11 er bra, men G30 er ett par hakk til opp. Og motoren…. Helt nydelig lyd, spesielt i sport. Merkbar forskjell, du hører spjelda åpne seg og får grom lyd. Den er meget rask!! Merket meg og at understellet bare sluker ujevnheter der hvor F11 kanskje føltes litt «stumpete» på bakfjæringen er G30 bedre men samtidigt er den stram og fin. Men F11 har jo luftfjæring bak. Dem få milene hjem i går med ett par pådrag var snittforbruket overraskende lavt. Kjørecomputeren viste 0,75 på mila. Forrige eier sa han med normal kjøring til sørlandet brukte 0,69 på mila. Har lest en plass at denne utgaven er mye snillere på forbruket Gleder meg til og komme hjem og få prøvet den litt mer. 😊 Men jeg ser med en gang at den trenger noen spacere med det gapet i hjulbuene. Det skal nok på plass til jeg er hjemme igjen. Endret September 25 av m-blå Otis, Ron788m, Tony Soprano og 21 andre reagerte på dette 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 Det er mer grom lyd enn jeg trodde i originalt eksos med åpne klaffer i sport👍🏻. Bare hør på dette klippet. skoglund, laffe, Orjan og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 (endret) Gratulerer så mye med en vanvittig grom bil 👍 G30 M550i er en sånn bil man ikke klarer å glemme etter å ha kjørt den, her stemmer si alt, det er mulig å finne noe å sette fingeren på her. Selv drivstoff forbruket er mer en akseptabelt for en bil med denne motorisering. Jeg regner med du var heldig å fikk tak i ett eksemplar som ikke var kjørt av umoden ungdom? G30/31 med ordentlig motorisering (R6 eller V8) er helt klart noe av de finere modellene BMW noensinne ha laget. Jeg føler kanskje dette forsvinner litt i "støyen" fra forumets F11 eiere som mener dette er verdens beste bil, livets bil osv. Men etter å ha eid F10 og så G30 så har jeg akkurat samme erfaring som deg, G30/31 kan man med trygghet fastslå et ER en bedre bil. Beste 5-serien siden E39 kanskje? Endret September 25 av Fredrik 90 Orjan, m-blå, ahj og 1 annen reagerte på dette 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Det gikk fort, gratulerer med salg og med kanonflott G30 (hilsen han som blir omtalt i innlegget over, men som aldri har sagt at F11 er verdens beste bil, ei heller livets bil, men påpekt åpenbare fakta som at det er mer plastikk i interiøret på en G3x enn en F1x. Sett i lys av dagens G6x 5-serie, blekner imidlertid de små svakhetene til G3x)! Personlig liker jeg nok M550i og N63 hakket bedre enn M5 og S63, men det er rett og slett fordi lydbildet i N63 er mer riktig for min smak. Spacere kommer til å gjøre susen her! Marius2002, Ron Jeremy, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 (endret) 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med en vanvittig grom bil 👍 G30 M550i er en sånn bil man ikke klarer å glemme etter å ha kjørt den, her stemmer si alt, det er mulig å finne noe å sette fingeren på her. Selv drivstoff forbruket er mer en akseptabelt for en bil med denne motorisering. Jeg regner med du var heldig å fikk tak i ett eksemplar som ikke var kjørt av umoden ungdom? G30/31 med ordentlig motorisering (R6 eller V8) er helt klart noe av de finere modellene BMW noen sinne ha laget. Jeg føler kanskje dette forsvinner litt i "støyen" fra forumets F11 eiere som mener dette er verdens beste bil, livets bil osv. Men etter å ha eier F10 og så G30 så har jeg akkurat samme erfaring som deg, G30/31 kan man med trygghet fastslå et ER en bedre bil. Beste 5-serien siden E39 kanskje? Takker så mye😊. Ja det er en grom pakke M550i G30. Her stemmer alt for min del 👍🏻. Gleder meg til og få noen mil under beltet med denne. Bilen hadde en eier frem til 23. Han jeg kjøpte den av, hadde ikke planer om og selge men gikk med en 911 drøm som han kanskje ville realisere nå. 34 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det gikk fort, gratulerer med salg og med kanonflott G30 (hilsen han som blir omtalt i innlegget over, men som aldri har sagt at F11 er verdens beste bil, ei heller livets bil, men påpekt åpenbare fakta som at det er mer plastikk i interiøret på en G3x enn en F1x. Sett i lys av dagens G6x 5-serie, blekner de små svakhetene til G3x)! Personlig liker jeg nok M550i og N63 hakket bedre enn M5 og S63, men det er rett og slett fordi lydbildet i N63 er mer riktig for min smak. Spacere kommer til å gjøre susen her! Takker så mye 😊 Ja det er noe med bilen og lydbildet som gir deg ett smil om munnen hver gang man hører og kjenner den motoren. Jeg skal være så ærlig og si at jeg savnet den forrige F10 550i jeg hadde og prøvde og få kjøpe den tilbake etter GTS’en måtte gå. Nå har jeg fått en verdig erstatter 👌 Endret September 25 av m-blå laffe, Ron Jeremy, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Gratulerer med flott bil! Har denne byttet motor eller er det en annen type enn de som ofte må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 8 minutter siden, BMW E93, nå E63:-) skrev: Gratulerer med flott bil! Har denne byttet motor eller er det en annen type enn de som ofte må byttes? Takker. Er ikke skiftet motor som jeg vet om. Ligger en på Finn som har ny motor. Hva som gjør at noen må skiftes vet jeg ikke. Men jeg skal kose meg med denne og sover godt om natten med full kasko og motorskadeforsikring. fupsaker, Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 25 Forfatter Share Skrevet September 25 Og ikke minst må jeg takke fupsaker som kom med flere alternativ på og importere Alpina D5S 😊. Det ble dessverre ikke denne gang pga kronekurs osv… Kanskje en B5 neste gang 😉 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Grattis med enda en flott 550. Prøvde en demobil hos Bavaria en gang og det var gøy. 😀 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Gratulerer så mye med flott bil og helt riktig interiør Jeg har 10mm spacere foran og 15mm bak på min, da sitter det som støpt uten at det blir for aggressivt. Kjøpte fra Eibach, de tilbyr også TUV slik at det kan godkjennes i vognkortet om ønskelig. Ellers må jeg snakke varmt om AC Schnitzer senk, min G31 540i ble en helt annen bil å kjøre etter dette. Så ville vurdert det om jeg var deg. Ellers gjør jo LCI baklykter svært mye med hekken. PS. Jeg skal bytte ut min originale M550i-diffuser som er lakkert sort blank, så dersom du er på utkikk etter sort blank diffuser kontra mørke grå så bare gi en lyd så skal du få den til en billig penge. Jeg har nemlig liggende en M550i LCI-diffuser som skal lakkeres og monteres etter hvert. fupsaker og m-blå reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Gratulerer med nydelig bil .😊 Sånn en har jeg prøvd og glemmer det aldri . 10/ 10 for min del og du kommer garantert til og kose deg maks .😊 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå