Marius2002 Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Kakse fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 (endret) 16 minutter siden, Marius2002 skrev: Kakse Jeg vet. 🤪 Kan ikke sitte med i3, i4 M50 og Porsche Taycan samtidig, blir sett rart på av nabolaget. 😅 Endret April 21, 2022 av fupsaker Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 1 minutt siden, fupsaker skrev: Jeg kan ikke sitte med to biler.. Haha, jeg vet at du vet at jeg vet Så ingen fare for at det lå noe bak kommentaren Jeg er spent på å høre hva du synes om begge og bilene opp mot hverandre Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Gratulerer med Taycan - rå bil! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 19 minutter siden, Orjan skrev: Gratulerer med Taycan - rå bil! Mange takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 3 timer siden, fupsaker skrev: Jeg vet. 🤪 Kan ikke sitte med i3, i4 M50 og Porsche Taycan samtidig, blir sett rart på av nabolaget. 😅 En hver bilentusiast må ha dette som minste krav. Selg i3, da går det greit. Lykke til med ny bil!😇 fupsaker og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Tøft! Ingen tvil om at Taycan er hakket over i4. I tillegg når man får solgt i4 med bra fortjeneste så er mellomlegget minimalt. Og Porsche er Porsche, can't beat it Fredrik og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Ja her skjer det ting Fupsaker ,og så rått å ha to sånne biler inntil videre 😎😊. Nei tenker du får en spennende og gøy tid fremover nå med Taycan . Men må jo si jeg gleder meg til å se I4en her og nå snart . Gratulerer så mye hvertfall .😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Henger meg på her og gratulerer med oppgraderingen (må vi vel kunne kalle det). Jeg håper også at vi får se litt til Porschen her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 11 minutter siden, sveigis skrev: Ja her skjer det ting Fupsaker ,og så rått å ha to sånne biler inntil videre 😎😊. Nei tenker du får en spennende og gøy tid fremover nå med Taycan . Men må jo si jeg gleder meg til å se I4en her og nå snart . Gratulerer så mye hvertfall .😊👍 Takk og takk, @sveigis 🍾 Blir spennende og dyrt en periode, antakelig. 😁 Gleder meg til begge! 2 minutter siden, Fredrik skrev: Henger meg på her og gratulerer med oppgraderingen (må vi vel kunne kalle det). Jeg håper også at vi får se litt til Porschen her inne Mange takk, navnebror. Den blir synlig, vi er da alle interesserte i bil. sveigis og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 Æsj! Så en deilig San Remo grønn i4 i dag. Hadde jeg hatt råd hadde jeg tryglet deg om en niceprice på din 😬 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 40 minutter siden, StigJ skrev: Æsj! Så en deilig San Remo grønn i4 i dag. Hadde jeg hatt råd hadde jeg tryglet deg om en niceprice på din 😬 Bare å trygle i vei! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 22, 2022 Forfatter Share Skrevet April 22, 2022 Ser ut til at den er til klargjøring, for fikk epost om BMW Digital key, samt at det stod blåtann var tilkoblet i app. Det gledes, faktisk! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 22, 2022 Share Skrevet April 22, 2022 Gratulerer med Porsche. Som nevnt tidligere, er og forblir ett godt nivå over på det aller meste. Har bare sitti på en slik, men liker designet godt, samt kvaliteten er veldig god fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 22, 2022 Share Skrevet April 22, 2022 Kanskje komme seg over på ett Porsche forum da eller? fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå