BrokeBoi Skrevet Tirsdag kl. 19:06 Skrevet Tirsdag kl. 19:06 @Snagg30 Før du vet ordet av det så sitter Ferrarien i det lokalet der. 🤞Hadde vært sykt rått med 488. Enda råere med F12 eller 812, som er mine personlige Ferrari favoritter, men jeg tror nok 488 er vesentlig bedre for banekjøring. Det er jo tross alt en grunn til at det finnes 488 GT3.🙂 Dusy, fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet i går, 14:30 Skrevet i går, 14:30 488 er rått, men det jeg virkelig aldri har skjønt med Ferrari er de ekstremt uproporsjonale forholdene mellom hjul og hjulhus/karosseri. Hjul og dekkdimensjon er minst to profiler/tommer for små. fupsaker reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet i går, 15:17 Forfatter Skrevet i går, 15:17 46 minutter siden, Saltkjelen skrev: 488 er rått, men det jeg virkelig aldri har skjønt med Ferrari er de ekstremt uproporsjonale forholdene mellom hjul og hjulhus/karosseri. Hjul og dekkdimensjon er minst to profiler/tommer for små. Ikke mange problemer jeg har hatt mer lyst på en dette! sandersander reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet i går, 15:46 Skrevet i går, 15:46 (endret) 29 minutter siden, Snagg30 skrev: Ikke mange problemer jeg har hatt mer lyst på en dette! Hei John Arne Riise. Traff en omtrent maken V8 Vantage som i linken i fjor her i Molde. Er ikke det en litt mindre influencer-bil enn Ferrari? V8 Vantage | F1 Edition Den brølte så gale her at det ryktes at man kunne se bevegelse i flaggene på Hotell Brosundet. Ellers er jo Ferrari et bedre valg enn Lamborghini. Men jeg har mer sans for gateracere som BMW M og Porsche enn de italienske superbilene. Altså slik din bilpark er idag. Men det er ikke jeg som skal sende SMS til ørten damer om de skal sitte på en runde "i Ferrarien min". Jeg skal bare svare "ja" hvis du sender feil Endret i går, 15:47 av Marius2002 Snagg30, fupsaker, StigJ og 2 andre reagerte på dette 1 4
Snagg30 Skrevet i går, 16:17 Forfatter Skrevet i går, 16:17 @Marius2002 for en sinnssyk fin bil! Tenk så rått og kunne ratte noe slikt Jeg dristet meg til forrige uke å si følgende til samboer etter nøye tenking og overveid forskjellige utfall falt jeg på at det kom til å gå bra "jeg er veldig overrasket over oppmerksomheten fra det motsatte kjønn, har ikke opplevd det med andre biler". Jeg hadde tydeligvis ikke tenkt hardt og lenge nok, helga ble lang og hun små furter enda litt. Dusy, Lars89, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 1 10
Eystein Ose Skrevet i går, 16:24 Skrevet i går, 16:24 Har ikke fått mye oppmerksomhet fra motsatte kjønn, er somregel samme kjønn som lyser opp når jeg kommer med gammel BMW😂 sveigis, Lars89, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 1 11
Skulebollen Skrevet i går, 16:57 Skrevet i går, 16:57 2 timer siden, Saltkjelen skrev: 488 er rått, men det jeg virkelig aldri har skjønt med Ferrari er de ekstremt uproporsjonale forholdene mellom hjul og hjulhus/karosseri. Hjul og dekkdimensjon er minst to profiler/tommer for små. Dette er jeg helt enig i, men det finnes senk 😁 i tillegg mener jeg og tro at det står originale coilovers på disse ( slik som på GT biler fra Porsche ) Og da kan man jo bare justere ned 😊 Største problemet for oss på vestlandet er t man må 7-8 timer for og utføre service osv... Kjedelig om man feks. Må feilsøke på ett problem, slik at bilen evt. Må stå igjen ett par dager. Da blir det mye ufrivillig tid i slummen av Norge ( Oslo😬 ) fupsaker, sveigis og Eystein Ose reagerte på dette 3
BrokeBoi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) 2 hours ago, Eystein Ose said: Har ikke fått mye oppmerksomhet fra motsatte kjønn, er somregel samme kjønn som lyser opp når jeg kommer med gammel BMW😂 Å kjøre M-bil i Akershus må vel være pedofiles våte drøm, det er jo bare en hel haug med smågutter som løper etter deg med mobiltelefonene sine.💀 Endret 22 timer siden av BrokeBoi fupsaker, Ampera, StigJ og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå