Gå til innhold

E46 M3 - E34 535i - i3s.


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekk ut Otto Mobiles :) De har høy kvalitet. Har en LSB E46 M3. Har vurdert å få den lakkert i karbon svart, men veit ikke hvor gærn man skal bli med denne bilinteressen her. Det er innramma bilder av bilen i kåken alt, pluss en stor lego Porsche i stua 😂

Den M3en har du all grunn til å være stolt over, helt riktig satt opp. Det er en egen følelse å vite at man har sin egen drømmebil stående i garasjen. Akkurat samme med meg, når denne dukka opp på Autofil i 2003. Ble helt betatt. 
 

Nå har vi jo blitt så gamle at vi kan si at de ikke lager dem slik lenger 😂  

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Dusy Og samboer like fornøyd som deg med dette?:P

Takker for det! Er noen unike biler vi begge eier :) 

 

@Lars89 Det får vi til! :) Du blir å finne meg på Våler/Rudskogen/Sokndal ved flere anledninger neste år. Tenkte å få med meg et BMW treff og bimmers treff og om ting klaffer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skulebollen skrev:

Navi i speedo var stilig, oppdater om du får til det, kan ikke forstå hvordan man skal få det til men 🤔

Om jeg ikke husker feil, så er dette en standard greie på biler som ikke har HUD. Så for biler med HUD, så skru den av eller huk av navi info i HUD for at dette skal vises i KOMBI istedenfor. 

Mao kan du ikke ha navi både i instrumentpanelet og HUD samtidig. 

Merk dette er bare ved bruk av navi. Har du ikke entret en destinasjon, så får du vel ikke opp noe hverken i HUD eller instrumentpanel. 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for "750i" emblem bak, kjører du V8er så skal alle vite det. Har litt under panseret så skal det vises på bakluka synes nå jeg👍

Det med dørinnsteg som aldri samler skitt er helt genialt, samme gjelder for G30 også. En veldesignet løsning.

Ellers så var det stilig med navi i speedometer, kan dette kodes slik at det vises i både HUD og speedometer tro? Det sagt så har det vel ikke så mye for seg ettersom navivisningen i HUD er såpass omfattende 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Skulebollen @///M-ini95 se her!! :) dette ble så utrolig mye bedre, er fult mulig med HUD påskrudd samt at navigasjonen kommer i displayet. Hadde ellers vært enig med deg @Fredrik 90 at poenget hadde vært borte om HUD måtte bli slått av, jeg bruker ofte solbriller og da forsvinner litt av gleden med HUD. 
 

Men uansett, gå inn på HUD innstillinger og velg så "redusert" da får man opp vanlig km/t visning i HUD også kommer navigasjon i clusteret ved valg av destinasjon. 7A9B8ADB-74BD-4B2E-B414-88BFB1AD250B.thumb.jpeg.b05353a8ac5c8e6a39142ce2a00a784b.jpegF5C6B153-A130-4C24-96A9-2AB456F29D17.thumb.jpeg.88e286807cfc5c21dccf1419ede74f13.jpeg
126E0CFD-E4EF-47A5-8321-AD64001CDA76.thumb.jpeg.7bc672d0695d5247ae85887c636c5905.jpeg

Fikk og ordnet det slik at valg av sanger/radio stasjoner kommer i clusteret og ikke HUD, ypperlig når man bruker solbriller og HUD’n forsvinner litt pga det. 8013FB56-8158-4F26-88DD-1211F6667C18.thumb.jpeg.655bcff9ec0d7b66ee4b3955835b100a.jpeg

 

I tillegg var det mulig å slå av forandring av displayet ved valg av kjøre moduser, og for min del kan jeg ikke fordra utseende i sport modus. Desidert er clusteret penest i vanlig modus, clean og enkelt :) 8AA557E4-F3EA-4B7B-A60D-AFA5FC8CA57C.thumb.jpeg.c7f695af3647b42d55371c1399a770d0.jpeg6CC09B06-3DCD-4137-A9C3-AE263C4A615F.thumb.jpeg.4cbaba0f1e9aa0890fd70ddd521e752d.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange kjekke funksjoner i 6WB-panelene! Jeg liker også instrumentene som har en fysisk sølvring slik du har rundt dine "klokker". Litt irriterende at man ikke kan kombinere kart i instrument og HUD på disse, men ettersom dette er mulig i i4 kan jeg skrive under på at det er totalt bortkastet. Å kjøre rundt med tre kart foran seg har lite for seg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd man må skru av Navi i hud 🤔

Uansett fantastisk at det er mulig og skru av sport "looken" i instrumentet. Comfort displayet er desidert penest, og har mang en gang irritert meg over dette 😅 kjører en del i "sport". Så dette må testes neste gang bilen er i bruk 😁

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, papertiger skrev:

Er det mulig å slå av at kjøremodus endrer instrumentet i 6WB på F11 også montro? Jeg liker også best den klassiske visningen i Comfort mode.

Jeg er ikke 100%, men jeg mener å ha sett en innstilling i idrive på akkurat dette som låser den i "standard" innstilling. 

Edit:

Joda, visste jeg hadde sett det før :)

 

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to E46 M3 - E34 535i - i3s.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...