Gå til innhold

G11 750i / E46 M3


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

Har senk på min M4, godt fornøyd. Så bare å kjøre på med det. Ser mye mer bøllete ut. Alle biler fra M-avdelingen er for høye, så de kler å slippes litt ned.

Jeg ville heller kjørt svart grill enn krom, men hva med å foliere eller lakkere et par detaljer i noe bronse/kobber-aktig som på F90 CS f.eks? Hadde kledd grillrammen i den, samt noe deksler rundt luftinntak eller lignende. Hadde vært tøft med et særegent tema med noen slike detaljer :) 

Ellers støtter jeg leppe også, det er tøft. Bare ikke få tak i sånn med nitten riller som ser ut som en høygaffel :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Driver å snakker med John (ACS) om noe god saker til bilen :) 

@Walkabout Er helt enig, det ser rått ut! Ellers liker jeg tankegangen din men for meg personlig blir det litt «over the top». 
 

@ahj Er temmelig rå den røde der ja! Men om jeg skal brenne av mange titals tusen så blir det heller på eksos fra ACS en foliering, eventuelt tuning fra de som gir 600hk og 700nm :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Det er nybilgaranti på bilen enda? Kan være greit med TÜV godkjent tuning da ja :) 

Stemmer det, norsk solgt bil så garanti frem til 2025 og den kommer jeg ikke til å bryte. F97 er så hinsides rask at tuning er egentlig noe av det siste som planlegges på denne bilen :) senk/eksos/felger/leppe kommer først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Stemmer det, norsk solgt bil så garanti frem til 2025 og den kommer jeg ikke til å bryte. F97 er så hinsides rask at tuning er egentlig noe av det siste som planlegges på denne bilen :) senk/eksos/felger/leppe kommer først. 

Støtter dette, men ville satt rekkefølgen sånn: grill, senk, leppe, eksos og beholdt hjulene😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Snagg30 skrev:

 

@ahj Er temmelig rå den røde der ja! Men om jeg skal brenne av mange titals tusen så blir det heller på eksos fra ACS en foliering, eventuelt tuning fra de som gir 600hk og 700nm :D 

Bare å bestille grill, senk, leppe, eksos og tuning. :D 

Helfoliering skal du få lov å stå over, heller svart bil enn foliering. Er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lars S @ahj Jeg har satt opp time for å foliere grillen, jeg gjør dette i første omgang for å se om jeg liker det sort. Om jeg liker det så kjøper jeg inn ny grill :) Angående felgene så er jeg relativt fornøyd med de jeg har, men kan ikke måle seg med comp felgene. Jeg har forøvrig samme felger sommer og vinter. 
9B5AA875-7D35-4717-9207-A0E57B15CBBB.thumb.jpeg.a53bbdeb9e9ac10d4a4b09bfa72118c6.jpeg

Også ser jeg Dinan selger «mid pipe delete kit»for 5000kr som kan vær et greit alternativ for eksos, fjerner kun ene demperen bak så blir ikke enorm forskjell. A29BD813-6834-4569-B185-A3C92CBCD094.thumb.jpeg.36fbf808a169a380de2f5e27aef07b02.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Snagg30 said:

@Lars S @ahj Jeg har satt opp time for å foliere grillen, jeg gjør dette i første omgang for å se om jeg liker det sort. Om jeg liker det så kjøper jeg inn ny grill :) Angående felgene så er jeg relativt fornøyd med de jeg har, men kan ikke måle seg med comp felgene. Jeg har forøvrig samme felger sommer og vinter. 
9B5AA875-7D35-4717-9207-A0E57B15CBBB.thumb.jpeg.a53bbdeb9e9ac10d4a4b09bfa72118c6.jpeg

 

Også ser jeg Dinan selger «mid pipe delete kit»for 5000kr som kan vær et greit alternativ for eksos, fjerner kun ene demperen bak så blir ikke enorm forskjell. A29BD813-6834-4569-B185-A3C92CBCD094.thumb.jpeg.36fbf808a169a380de2f5e27aef07b02.jpeg

Angående mid pipe delete, så ville jeg heller fått montert noe skreddersydd hos f.eks. Svendsen Eksos, da dette sannsynligvis blir mye billigere. Det er jo snakk om å kutte ut en demper og putte inn et rakrør, så kr 5000 for kit + montering virker litt stivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fahad Jo det finnes, dette får man på competition utgaven også kan det og velges som ekstra utstyr på vanlig F97 og det er noe min bil har. Samme med setene som jeg har så er det competiton eller tilvalg :) Jeg er ikke misfornøyd med lyden, snarere tvert i mot. Men bilen kler litt mer dramatikk 

@Ampera Har kiket mye på Manhart, de har mye pent! Takk igjen for tips 

@Krisfje Takker så mye, har ikke tenkt over supersprint. Jeg sjekket inne på supersprint sine sider nå og kom over det billigste eksos anlegget jeg har sett til F97! Men ser ikke ut som det er mulighet å styre eksos med «flap» så er litt usikker på den selv om prisen er veldig hyggelig :D 

https://www.supersprint.com/ww-en/bmw-f97-x3-m/sport-exhaust-supersprint-bmw-f97-x3-m-competition-with-opf/049106-rear-exhaust-right-oo100-left-oo100.aspx#!/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to G11 750i / E46 M3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...