E.C. Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 Hehe, veldig praktisk at noen andre kjøper likt så jeg ser hva som må gjøres for å få det i bra stand Herlig jobbet! Har dere bare individual deksler eller har dere selve anlegget også? Jeg har muligens et tips der. idapederse reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 Dette interiøret ble en skikkelig innertier og et solid løft. Trelister hevet også kvalitetsfølelsen betraktelig. Ellers tok det litt over 8-9 minutter for å demontere og montere ny stol. Marius2002, CHNilsen og idapederse reagerte på dette 3
E.C. Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 2 minutes ago, Saltkjelen said: Dette interiøret ble en skikkelig innertier og et solid løft. Trelister hevet også kvalitetsfølelsen betraktelig. Ellers tok det litt over 8-9 minutter for å demontere og montere ny stol. Ikke verst, tenker det blir minst 8-9 timer her 😬
Snagg30 Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 (endret) Kan jo og hende seg siden jeg er sunnmøring at @E.C.egentlig ikke har noe interiør lenger. Det er ganske dyrt å drifte X3M og behovet for kjappe penger meldte seg Endret Mars 5, 2023 av Snagg30 E.C., fupsaker og idapederse reagerte på dette 3
E.C. Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 @Snagg30 Må ha fått jækla bra pris for det interiøret og CIC-en, siden du nå sitter og titter på Porsche! Saltkjelen og idapederse reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 Dette ble absolutt helt nydelig uten tvil Ida. Meget bra jobbet 😊😊 idapederse reagerte på dette 1
idapederse Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Skrevet Mars 5, 2023 (endret) 5 timer siden, E.C. skrev: Hehe, veldig praktisk at noen andre kjøper likt så jeg ser hva som må gjøres for å få det i bra stand Herlig jobbet! Har dere bare individual deksler eller har dere selve anlegget også? Jeg har muligens et tips der. Haha ja, ikke sant? 😅 Takk og takk, elsker den nye følelsen bilen gir nå etter oppgraderingene. Kun deksler, men har byttet ut alt det originale (676) med høyttalere og sub-er fra Ground Zero. Et litt større prosjekt som trolig vil skje etterhvert er at vi trekker ledninger fra forsterker og helt frem til høyttalerne (forsterkeren driver kun sub-ene med originalt oppsett), og at vi kanskje setter inn en Match Up7 også i E60 etterhvert. Har denne i både i3 og E90, og lyden i disse to er noe helt annet enn i E60. Ikke vært misfornøyd med lyden der heller, før jeg ble vant til den klare lyden i i3 (som jeg for tiden bruker mest). Etter å ha blitt vant til denne (i3 spiller riktignok ikke like bra som E90) kjenner jeg veldig på at lyden i E60 fort føles litt grøtete. 😬 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Dette interiøret ble en skikkelig innertier og et solid løft. Trelister hevet også kvalitetsfølelsen betraktelig. Ellers tok det litt over 8-9 minutter for å demontere og montere ny stol. Helt klart! Ble en helt annen bil plutselig. 😍 Stemmer. Var 8 min jeg mente å huske, gikk latterlig fort i alle fall 😆 4 timer siden, Reef89 skrev: Ser meget bra ut. Takk og takk! 4 timer siden, Snagg30 skrev: Kan jo og hende seg siden jeg er sunnmøring at @E.C.egentlig ikke har noe interiør lenger. Det er ganske dyrt å drifte X3M og behovet for kjappe penger meldte seg Faen. Betalte kanskje litt vel mye vi da. 😬😆 4 timer siden, sveigis skrev: Dette ble absolutt helt nydelig uten tvil Ida. Meget bra jobbet 😊😊 Tusen takk, Jan! Utrolig fornøyd med resultatet her 😄 Endret Mars 5, 2023 av idapederse E.C. reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 Fantastisk flott resultat Ida. Veldig bra jobba her. idapederse reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Mars 5, 2023 Skrevet Mars 5, 2023 Vanvittig bra dette ble, gratulerer med «nytt» interiør! idapederse reagerte på dette 1
idapederse Skrevet Mars 6, 2023 Forfatter Skrevet Mars 6, 2023 13 timer siden, Mortenej skrev: Fantastisk flott resultat Ida. Veldig bra jobba her. 12 timer siden, papertiger skrev: Vanvittig bra dette ble, gratulerer med «nytt» interiør! 3 timer siden, ahj skrev: Nydelig som vanlig! 2 timer siden, fupsaker skrev: Nydelig resultat! Tusen takk, dere! 😄 ahj og fupsaker reagerte på dette 2
Evopower Skrevet Mars 6, 2023 Skrevet Mars 6, 2023 Ser du la om til 235/40r19. Det er samme jeg har på min e61. Passer bilen mye bedre visuelt og kjøremessig enn 245/35r19 som er standard dim. Alpina e60 har 245/40r19 til orientering. idapederse og CHNilsen reagerte på dette 2
idapederse Skrevet Mars 7, 2023 Forfatter Skrevet Mars 7, 2023 16 timer siden, Evopower skrev: Ser du la om til 235/40r19. Det er samme jeg har på min e61. Passer bilen mye bedre visuelt og kjøremessig enn 245/35r19 som er standard dim. Alpina e60 har 245/40r19 til orientering. Ja, det fungerer veldig fint nå som vi har fått hevet fronten en anelse. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå