Snagg30 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 2 minutter siden, Marius2002 skrev: Ser ut til at det kræsjer. Tar det igjen ved senere anledning GS-treffet i Bud er 04.06, om jeg orker å dra meg dit så mulig jeg treffer noen der. Ja for min del og, jeg kunne tatt turen men blir litt for langt for noen timer med treff. Om det en dag skulle bli planlagt en tur i vårt flotte land så er jeg definitivt med. Ellers @Marius2002 så kunne siste du snakker om vært et hyggelig alternativ Olaandref og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 Har "arrangert" et Bimmers treff tidligere, og det var en suksess Alltid gøy å treffe folk fra forumet! Hvis endelig dato passer, så dukker jeg nok opp Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 Fokserød, Sandefjord? Hvor eventuelt? Hadde vært morsomt å truffet noen IRL her inne. Må kanskje rette opp skiltet før den tid eventuelt 😂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 17, 2022 Forfatter Share Skrevet April 17, 2022 8 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Fokserød, Sandefjord? Hvor eventuelt? Hadde vært morsomt å truffet noen IRL her inne. Må kanskje rette opp skiltet før den tid eventuelt 😂 Det lurer jeg på også. Var innom der i forrige uke og så ingen åpenbar lokasjon hvor treffet kan holdes. @///M-ini95 du har vel vært på noe liknende i fjor. Hvor var dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 59 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Det lurer jeg på også. Var innom der i forrige uke og så ingen åpenbar lokasjon hvor treffet kan holdes. @///M-ini95 du har vel vært på noe liknende i fjor. Hvor var dere da? Vi møttes på parkeringsplassen til Coop OBS og kjørte 100m nedover til OBS bygg da det var helt tomt der. Det funket for vår del Den parkeringsplassen der rommer godt med biler sveigis og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 Er det noe interesse for litt mindre spontane og lokale treff da? Husker jeg satt på hotell i Ski rett utenfor Oslo da jeg først så tråden her. Sikkert flere som kunne ha kommet innom f.eks. Vinterbro på kveldstid en tur. Bare litt sideforslag som kunne funnet sted flere steder i landet i tillegg til et litt større og mer planlagt treff. Slavearbeider'n, Dusy og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 @E.C. absolutt Så lenge jeg ikke er opptatt med noe annet, gir jeg gjerne noen timer av min tid på kvelden for spontane treff. Spesielt nå som det går mot lysere tider. E.C., Saltkjelen, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 17, 2022 Forfatter Share Skrevet April 17, 2022 54 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Vi møttes på parkeringsplassen til Coop OBS og kjørte 100m nedover til OBS bygg da det var helt tomt der. Det funket for vår del Den parkeringsplassen der rommer godt med biler Okei. Da skjønner jeg tegninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 17, 2022 Forfatter Share Skrevet April 17, 2022 (endret) https://www.facebook.com/groups/1062863324443660/?ref=sharehttps://www.facebook.com/groups/1062863324443660/?ref=share&exp=dc78 Laget en facebook gruppe om det er lettere for folk å holde kontakten der. Er vel ikke alle som ‘’looker’’ her inne daglig som meg. Litt lettere med varsler og slikt via facebook. Gruppa er enn så lenge lukket hvilket betyr at man må sende forespørsel for å bli medlem. Slik kan vi holde kontroll på hvem som er medlem så slipper vi uvedkommende og nettroll. Endret April 17, 2022 av Slavearbeider'n E.C., Lars89, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 25, 2022 Forfatter Share Skrevet April 25, 2022 Da skjærer jeg igjennom og setter bimmers treffet til 22. mai. Vel møtt! idapederse, Lars89, Rune-K og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 (endret) Nå har jeg ikke lest hele tråden men hvor blir dette treffet? (Ser nå det står Fokserød i emnetittel..) Uansett, jeg har ikke facebook men er det mulig å kanskje møte opp likevel? Uten å være medlem av noe annet enn Bimmers.no? Endret April 25, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 25, 2022 Forfatter Share Skrevet April 25, 2022 1 minutt siden, GreenE36Cab skrev: Nå har jeg ikke lest hele tråden men hvor blir dette treffet? (Ser nå det står Fokserød i emnetittel..) Uansett, jeg har ikke facebook men er det mulig å kanskje møte opp likevel? Uten å være medlem av noe annet enn Bimmers.no? Jaja selvfølgelig. Gruppen opprettet jeg for de som evt har lyst til å kunne møtes enda mer spontant sånn hvis man sitter hjemme en kveld og kunne tenke seg en kjøretur og kanskje gjøre noe sosialt med andre her inne. Alle er velkomne. Grunnen til at jeg vil holde det til ett rent bimmers treff er for at vi som er her inne kan møtes lettere. Ja noen møtes sikkert på treff i regi av bmw klubben osv, men da er det gjerne enda flere biler og enda flere mennesker å forholde seg til slik at man kanskje ikke får truffet menneskene som er her inne. Det er det jeg setter pris på med bimmers, menneskene her inne. Facebook har tatt veldig over for forum som før var poppis, og på facebook føler jeg entusiastene forsvinner i ulike grupper. Marius2002, Saltkjelen, Blinklys og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 (endret) Lufta er fri for alle. Ingen som biter. Endret April 25, 2022 av Lars89 Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 25, 2022 Forfatter Share Skrevet April 25, 2022 Neida neida Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet April 25, 2022 Share Skrevet April 25, 2022 2 minutter siden, Lars89 skrev: Lufta er fri for alle. Det jeg tenkte på var når det var snakk om feks treff i regi BMWCCN eller Koed, så fikk jeg forståelse av at det var dårlig etikette å møte opp uten å ha noen tilknytning til nevnte klubber/ lag Det at FB har tatt over for forumer er noe jeg stadig ser skje ja, og det er veldig leit. Men jeg håper nå at feks Bimmers fortsetter å være aktivt en stund til, mye interessant på forumet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå