sveigis Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 46 minutter siden, idapederse skrev: Jeg stemmer for at du reforhandler litt der angående maling og skraping. Søndag er tross alt hviledag! 😅 Haha ja ,men nå er det sånn laget at jeg har sluppet unna mye pliktarbeid i den senere tid så følte jeg bør være med å bidra her 😊 En annen ting vi skal ha et svært selskap her om 14 dager og da måtte visst ting være bra .😅 idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 8 minutter siden, Rune-K skrev: Må innrømme at jeg slet litt da naboen spurte hva jeg hadde drevet med i dag. Først brukte jeg nesten to timer på å komme meg dit for så og parkere på en øde plass i Sandefjord. Så brukte jeg litt over 3 timer på og rusle rundt der og snakke med andre som også hadde brukt like lang tid. Når jeg skulle hjem igjen så orket jeg ikke motorvei så da fant jeg noen småveier så jeg brukte mye lenger tid på tilbaketuren. Alt i alt en fin dag. Men vi er vell ikke normale noen av oss? Akkurat sånn vi liker det Rune . Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 Klokka er 21 og jeg har ikke kommet meg lengre enn til Grimstad. Alt for mange fine småbyer og omveier på vei hjem. Grobian, laffe, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Haha ja ,men nå er det sånn laget at jeg har sluppet unna mye pliktarbeid i den senere tid så følte jeg bør være med å bidra her 😊 En annen ting vi skal ha et svært selskap her om 14 dager og da måtte visst ting være bra .😅 Ja, da er det kanskje greit å ha ting på stell. 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Mai 23, 2022 Share Skrevet Mai 23, 2022 Takk for et veldig hyggelig treff med likesinnede på Fokserød! Mange fine biler å se på og hyggelige folk å høre fortelle om sine biler. Slenger ved noen av bildene jeg tok Kvasi, fupsaker, Rune-K og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Hva tenker folket? Begynner å bli en stund siden sist. Hadde vært gøy å fått til en ny runde før tempen synker og bilene lagres for enda en vintersesong @sveigis @BimmerFan! @Slavearbeider'n @Ampera @Lars89 @idapederse@idapederse @Fredrik90 Marius2002, Grobian, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 5 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Hva tenker folket? Begynner å bli en stund siden sist. Hadde vært gøy å fått til en ny runde før tempen synker og bilene lagres for enda en vintersesong @sveigis @BimmerFan! @Slavearbeider'n @Ampera @Lars89 @idapederse@idapederse @Fredrik90 Ja gjerne men kan ikke til neste helg 😊 Vi bør absolutt få til dette og gjerne enda flere herifra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 9 minutter siden, sveigis skrev: Ja gjerne men kan ikke til neste helg 😊 Vi bør absolutt få til dette og gjerne enda flere herifra . Jeg kommer hjem fra ferie denne helgen her, så fra og med neste helg er jeg fleksibel så det holder. Håper vi får arrangert noe innen september er omme, fra og med oktober er det vel ikke garantert fint vær 😅 Saltkjelen og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Jeg er med jeg 👍 sveigis og Grobian reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Enig sveigis og Grobian reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Kan gjerne treffes igjen. 8-10. september er det BMWCCN i Sokndal og 23. september er det BMWCCN Telemark sitt høsttreff i Skien. Antar noen skal på minst ett av disse? Så kanskje 16/17 passer best? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 59 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg er med jeg 👍 Da kjører vi sammen med @Lars89 bortover vel 😊 Og gjerne flere og . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Da tenker jeg vi gjør det enkelt å setter foreløpig dato som enten 16. eller 17. Avhengig av hva som får flest tilhengere. Hva tenker folket? Lørdag for mange er muligens familiedag eller evnt bytur på kvelden, så kanskje søndag formiddag passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 17. kan passe meg ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Både 16. og 17. passer bra. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå