Snagg30 Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 Alltid mye flott å se når du poster fra slike turer! Men den F90 LCI i grønn, og samme med GT4RS’n skulle jeg gjerne hatt som familie bil og leketøy. Lekkert! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2023 Takk for det @Snagg30 ! Det er utvilsomt en god kombo! Får alltid lyst på noe annet/noe råere etter en slik dag, men M2en får være med meg i år også. Blir billtreff både til torsdag (alt mulig) og lørdag (BMWCCN Telemark) så blir vel noen bilder derfra også. Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 Hadde selvfølgelig jobbhelg da treffet var, ellers hadde jeg definitivt tatt turen bort selv Mange fine biler du har tatt bilder av, og din M2C er jo heller ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 Dette så ut til å være et fint treff @Lars89. Mye fine biler her . Så må det være gøy å kjøre langt med den bilen du har 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2023 Ble et lite treff i går. Ca 1500 biler. Her var alle velkommen så det var mye rart og mye likt, men også endel hyggelige overraskelser. I morgen blir det CCN Telemark. Dusy, BTS, norbakken og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2023 (endret) Vårmønstringa til BMWCCN Telemark. Alt for mange år siden jeg deltok på denne sist. Godt oppmøte med ca 70 biler. Generelt høy standard! Oversikt Endel originalbiler Men stort sett modifisert Fant meg en plass i skyggen selv Endret Mai 20, 2023 av Lars89 Lagt til bilder fupsaker, HakonLimseth, norbakken og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 20, 2023 Share Skrevet Mai 20, 2023 Flotte bilder av masse flotte biler. 👌 Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2023 (endret) Ble en liten tur til Larvik og "Treffet under brua" i dag. Dette er et ukentlig treff for alle typer entusiastbiler. Så etterpå at det var en svær vårmønstring like i nærheten... Visstnok labert oppmøte, men var ihvertfall god variasjon og mye hyggelige folk! Kjørte E18 bort og diverse småveier tilbake. Ingen tvil om under hvilke forhold M2en viser seg fra sin beste side! Har ellers montert nye Michelin PS4S og jubileumsemblemer i felgene. Syns det ble bra. Mye bra Bmw! MB 300SL med samme eier i 50 år! Folk kjører mye rart. Herlig! Kjørte innom Stavern, Helgeroa osv på vei hjem. Herlige plasser i sommervarmen! Endret Juni 4, 2023 av Lars89 mslello, sveigis, norbakken og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2023 Blei en liten tur til Rudskogen i regi av BMWCCN dag. Mye gromt å se på. Fikk en liten halvtime på banen under familiekjøring som var gøy nok. E.C., Dusy, Morten B og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2023 Fant noen bilder av kjøringa. Vil ha andre dekk hvis det skal kjøres noe mer på bane. Nankang AR1 skal visst være bra greier. En litt eldre/rimeligere bil det ikke er så farlig med er nok også å foretrekke, ihvertfall på arrangement uten forsikring. Får se hva som skjer neste år. ///M-ini95, Saltkjelen, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 2, 2023 Share Skrevet Juli 2, 2023 Slenge deg med på Øyvind Lie sitt arrangement så er du full forsikret jeg skal 2 ganger(forhåpentligvis) i juli på Rudskogen. Samme i august, Men da er det et event på Våler og siste på Rudskogen. M2 competition er jo perfekt for banekjøring, ingen problem å bruke nyere bil til det den er laget for. Lars89 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2023 Er absolutt til vurdering. Virker kjekt med instruktør. Er jo sjåføren som har klart mest å gå på. Bilen klarer garantert mye mer enn man tror. Men føler dekka blir relativt torturert så fordel med noe som er lagd for oppgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 2, 2023 Share Skrevet Juli 2, 2023 Veldig begrenset hvor galt det kan gå på rudskogen uansett vist du ikke byr opp til platekontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 2, 2023 Share Skrevet Juli 2, 2023 (endret) 15 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Veldig begrenset hvor galt det kan gå på rudskogen uansett vist du ikke byr opp til platekontakt Der tar du feil krasjer biler der jevnlig uten at det er platekontakt.. Bilkjøring blir først skjikkelig morro når man er helt på grensen🥳 Øyvind Lie sine arr. Er flotte greier 👍 Men invister i cup 2, får så mye mer glede av dem enn ps4. Nankang er vel egentlig bedre men ubrukelige til og fra banen om det er vått.. ( så er jeg vertfall blitt fortalt ) 😊 Endret Juli 2, 2023 av Skulebollen Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2023 (endret) Var på Gatebil på Rudskogen i helga. Stilte ut bilen som vanlig. Ikke fordi man har sjans på noe pokal, men blir så utrolig mye kortere vei til bilen når man skal hjem etter en lang dag med 25++ grader. Var mye folk, mye røyk og mye fint å se på, men merker jeg er litt ferdig med å bare være publikum. Skal jeg tilbake skal jeg kjøre på banen. Er overraskende dødt under disse "straight line"-heatene. Alle verdenshjørner er representert. Europa Asia USA Endret Juli 10, 2023 av Lars89 Orjan, mslello, ehaugsnes og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå