Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2022 (endret) Så var det dagen for å kjøre nordover igjen. Men ført ville vi ha oss en tur bort til Copenhill, en park på ett fabrikk tak borte på Amager. Er gratis å komme opp her 😀 Her ser vi rett på Sverige og Malmø 😀 Før vi forlater Danmark så ville jeg tanke opp, i Sverige kosta diesel 26 SEK for liter 😬 Like greit så slipper jeg å fylle diesel før jeg er hjemme i Arendal igjen 👍 Retning Söta Bror 👍 Har egentlig vært dårlig til å ta bilder av denne hjemturen.. Vi måtte bla innom her. Satan jeg er tålmodig altså, men dette var hennes hevn for timene på Techno Classica 😉 Hotellet utenfor Gøteborg var greit da, helt nytt 👍 Grei kveldsutsikt 😀 Dagen etter var det hjem til Norge 😀 …og da fikk vi kjøre den nye hybrid ferga 👍 Så som dere ser, bildedekkningen fra denne turen var det heller så som så med. Derfor var jeg litt i tvil om jeg skulle ta det med..men hvorfor ikke. Neste tur ut er sommerferien, her blir det mye å legge ut 😅 Endret Desember 29, 2022 av Fredrik 90 Marius2002, Ampera, M1986 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 29, 2022 Share Skrevet Desember 29, 2022 Utrolig flotte bilder og selvfølgelig også fine og interessante turer. Apropos bakken opp Hallandsås nordfra så hadde jeg og noen venner en tradisjon i gamle dager der poenget var å se om bilene kunne nå 200 Km/t mot toppen av bakken uten tilløp (altså 110-120 Km/t på bunnen av bakken og deretter aksellerere opp). Min tidligere Porsche 924 (125 HK) klarte dette, men ikke E30 320i'en (129 HK) jeg hadde et par år senere. Mercedes-Benz W201 190E 2,3 (136 HK) klarte det såvidt og tilsvarende også med E46 318d Touringen (noe som helt tydelig viste at motoren ytet mer enn de oppgitte 116 hestekreftene). Jeg liker E6'en igjennom Sverige og foretrakk å kjøre den veien da jeg i to år pendlet mellom Århus og Oslo. E39 igjennom Jylland er forferdelig overbelastet. Heldigvis er det planer om en ny motorvei fra litt syd for Ålborg via Viborg og videre til Vejle. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 29, 2022 Share Skrevet Desember 29, 2022 3 timer siden, M-jakob skrev: Ja Techno Classic ser ut til å være noe en må få sett en gang. Mye fint fra BMW og Alpina der. Var jo også litt biler fra Italia som så tøffe ut. Og en messe uten Opel Kadett går vel nesten ikke ann.hehe Alle som er det minste bilinteressert bør få med seg Techno Classica med jevne mellomrom. Det var betraktelig mindre i år en det har vært før, bl.a. var det en hel hall som ikke var i bruk, men det var jo bra bare at de i det hele tatt greide og arrangere det. Husker første året jeg var der så brukte de MB Goldving for å promotere bilpleieprodukter, man blir lett blasert av da. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2022 Sommerferien 2022 Etter to år uten bilferie utenlands så var det på tide. Pandemi i 2020 og 2021 gjorde at det ble Norgesferie i båt på Sørlandet i stede for roadtrip. Greit å veksle litt forsåvidt. Vi har lagt ruta slik at vi får noen pauser på de flere av stoppene, ferie handler om å nettopp ha ferie. Ruta er som følger: Arendal-Hannover-München-Stelvio Pass-Garda sjøen-Modena-Venezia-Fazana i Croatia-Wien-Bratislava-Praha-Berlin-Hamburg-Arendal. Over fjorden i strålende sommervær, hvilken måte å starte ferien på 😀 Men måten Fjordline kjører åpent bildekk på synes jeg lite om…disse bilene ble godt marinert i sjøsprøyt 🤔 Ok ferietrafikk i Danmark, ser ut som vi traff rett før det tok helt av 😅 Deutschland, Deutschland über alles 🤩 "Hammertime"…iallfall opp til 160 km/t. Med barn i bilen har jeg satt 160 km/t som toppfart, sikkert litt for fort dette også etter mange sin smak. Men man kjører etter forholdene 👍 Litt kø i Hamburg møtte vi på, men ikke så ille som i våres 😅 Ute på andre siden, digger når Autobahn er sånn 🤩 Liten rast og bleie skift, men min unge er ikke en sånn "elbil unge" som må ha lange pauser. Med ny bleie og en is så var hun klar for å inn i bilen for å fortsette med Fanturangen på iPad 😅 Hannover var dagens mål, kone hadde ett ærend i sentrum der… …før vi slo oss til ro på hotellet. Det var over 30 varmegrader, så både vi og bilen var klare for en pause 👍 Ikke ofte jeg parkerer sånn, men dette var siste ledige plass 👎 DAG 2 Vi setter fart mot München 👍 Med min helt egen fil, fri for bobiler og Toyotaer 😅 Hva dette er vet jeg ikke, sikkert noe utenomjordisk 🤔 A7 bukter seg over Kasselfjellene Vi fant ut at vi tar en liten avstikker til en by som heter Bamberg 😀 Angret ikke på det, her var det fint 👍 Jeg er så svak for sånne små fargerike og urørte tyske byer 🤩 Så setter vi fart igjen, her på A9 syd for Nürnberg. Fri fart men jeg holder meg lydig på 160 km/t som vi ble enige om 😅 Vi nærmer oss en av mine favoritt byer 🤩 Og rett hit 😎 Det er noe eget ved å parkere sin BMW i kjelleren på BMW Welt. Her hører den hjemme 👍 I forbindelse med BMW M sitt 50 års jubileum så hadde de gjort litt om på utstillingene inne på museumet her. Det måtte jeg få med meg 😀 Her var det mye som var hentet frem fra M sitt mørke lager, biler man kun har hørt om og sett bilder av. G20 i leire… BMW sin første rekkeseker, det var med denne det hele starter…og holder på den dag i dag 👍 E31 M8 prototyp, rått å kunne ta denne i nærmere øyensyn. E34 M5 Cab var også veldig stas å kunne studere, vanvittig kult prosjekt 😎 E30 M3 pickup, uten brede skjermer bak. Denne bygde de kun for å transportere deler rundt på fabrikkområdet…så kult 😀 De gjør ikke sånn lenger… En legendarisk E12.. 🤩 Han derre tyske Rolv Wesenlund i gult nekta å flytte seg, tok faen ikke ett hint når folk prøver å ta ett bilde 😂 @sveigis Denne er til deg 👍 Denne er aktuell i dag, nå som M3 endelig kommer som Touring 👍 E46 M3 kler så sykt godt å være en Touring 😎 X5 Lemans med V12er 🤩 Jaggu sneik ikke Rolv Wesenlund seg med på enda ett bilde 😅 Hvorfor ikke putte V12ern i en Z3? Sikkert ikke fremtung i det hele tatt 😂 Så sant som det er sagt 😬 Gammel møter ny tid.. Tilbake på BMW Welt 😀 Jeg må bare si at i år var BMW Museum en skikkelig høydare, etter mange år med samme utstilling. Designet på M3 Touring er bare helt rått, bildet yter ikke bilen rettferdighet 🤩 Hekken er helt perfekt… Vi tok turen opp i Olympia tårnet, anbefaler det. Utsikten er spektakulær 😀 Oversikt over BMW Welt, museumet, Vier Zylinder hovedkvarteret og fabrikken som produserer bla 3-serie og i4. Alpene ser man i det fjerne Vegg i vegg med med hovedkvarteret ligger BMW Niederlassung München. Her har de bla Alpina avdeling 👍 Men mitt besøk her var ikke for å se bare på biler, det var for å kjøpe denne. En Umwelt plakett, eller miljøoblat på norsk. Denne koster 15 Euro og uten denne risikerer du 200 Euro i bot hvis du kjører i en by. Min forrige forsvant ved rutebytte så jeg måtte ha en ny 👍 Også en liten tur bort til BMW Classic..fikk hilse på en sann legende i porten der 😎 Rett etter jeg tok dette bildet så kom en fyr kjørende i en splitter ny Mini som tydeligvis jobbet her. Han kikket granskende på oss og bilen før han kjørte ned vinduet. Flott tenkte jeg, nå får vi sikkert kjeft for noe. "Hvor kommer dere ifra" spør han på klingene godt norsk. Det viste seg at dette var en nordmann som jobbet her og synes det var stas å se en norsk bil og nordmenn her. Vi ble invitert inn i kafeen på kaffe og greier 👍 Så avslutter vi dagen med ett stemningsbilde fra utsikten på hotellrommet 😀 Fortsettelse følger… Marius2002, laffe, KKME30 og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 Takk Fredrik 😊 Drømmebil dette ja ,og har kommentert før ,men fy flate for mye fint du har opplevd og deler her . 10 av 10 på alt 😊 Fredrik 90 og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2022 DAG 3 Denne dagen brukte vi bare til å være i München. Først en liten kjøretur ut av byen…og på disse trakter hører man alltid på Bayern 3 på radio 😅 På vei tilbake til sentrum møter vi på en skikkelig trafikkork…men jeg spotta en E34. Ser oftere E34 som daily her nede enn hjemme i Norge 👍 Vi parkerte og bega oss ut på shopping, ble lite bilder av dette dessverre 😅 Men München er en flott by som er verd ett besøk. Den er en relativt kompakt storby, så det går fint an å ta beina fatt her 👍 DAG 4 Vi setter fart mot Gardasjøen, via Stelvio Pass… Etterhvert tar vi av Autobahn og begynner å kjøre opp i fjellene…og været blir ganske grått og kaldt 😬 Vi kjører igjennom en ikke så ukjent by i forbindelse med slalåm 😀 Vi ruller videre inn i Østerrike 😀 Kort tid etter så er vi i Italia Vi tok en pause ved Lago de Resia, her lå det en gang en by som het Graun. I 1950 så demmet de opp innsjøen og da ble byen oversvømt, i dag er det kun kirketårnet som er synlig over vann 😀 Vi ruller videre mot høydene 😀 Man ser så mye når man kjører utenom motorveiene.. Vi var også innom Sveits.. Hotel Alpina 😎 Vi kjører opp Umbail Pass, dette passet møter Stelvio lenger opp 👍 Været klarner også opp når vi nærmer oss toppen 😅 Så var vi på toppen, her er det restauranter, barer og hoteller. Og lange rader med suvenirboder 😅 Nordmenn på tur i Fransk GTi 👍 Så begynner vi å kjøre ned på den Italienske siden i retning Gardasjøen 😀 Etterhvert kommer vi ned på flata igjen… Fremme i Sirmione, utsikt fra hotellrommet ut over Gardasjøen 🤩 Det hadde vært en lang dag med kjøring og mange høydemeter så vi tok en rolig kveld. Vi var nede å dyppet tærne i innsjøen, ca 26 varmegrader i vannet 😀 Fortsettelse følger… paukri, M1986, mslello og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 De siste bildene fra fjell passet er helt rått, en stor drøm av meg å få ta med egen bil og kjøre over der, gjerne i en Porsche Artig reise brev, flotte bilder og god inspirasjon. Fredrik 90, Marius2002, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2022 Dag 6 Denne dagen skulle bare nytes her vi er. Men jeg må si at dette området av Italia falt veldig i smak, hit skal vi helt klart tilbake til 😀 Vi tok turen inn til selve byen Sirmione, denne ligger helt ute på tuppen av en lang halvøy i Gardasjøen. Vi var tidlig ute, kommer du noe særlig etter kl 10 må du parkere så langt unna byen at du må ta drosje 😅 Jeg fant en endeplass, og så nærme treet som mulig for størst avstand til naboen 😂 Adgang til byen er via en borg med vollgrav og det hele 👍 Alltid en hvit Fiat varebil som kulisse på feriebilder fra Italienske byer 🤣 Det blir ikke mer riktig med en Riva på Gardasjøen 👍🤩 Med 35 varmegrader i skyggen var det godt med noe kaldt å kjøle seg ned med 😬 Nordmenn på tur i Ferrari 😎👍 Når jeg blir pensjonist så skal jeg bosette meg her nede 😅 Dag 7 På den syvende dagen så priorierte vi bading og strand. Kun 100 meter til standa fra hotellet. Tok dessverre ikke noe bilder av dette da jeg la igjen telefonen på hotellrommet. Enda så vakkert det er her, så er det tjuvpakk som driver rundt på jakt ett godtroende nordeuropeere. Vi ble anbefalt av betjeningen på hotellet å la verdisaker ligge på rommet fremfor i veska på standa. Folk bli rundstjålet mens de bader…trist at nøden er så stor 🙁 Men vi tok bilen fatt utpå dagen for å kjøre å besøke en kirke med en spektakulær beliggenhet oppe i fjellene.. Santuario Madonna della Corona de en vakker fjellkirke fra 1625 som er bygget på en hylle i fjellsiden. Men går fra toppen og ned til kirke. Jepp, det er lang ned 😅 Tilbake på vei ned fjellet igjen så stoppet vi ved ett utsiktspunkt. Her ser man Gardasjøen, og den tynne "flisa" som kommer ut i sjøen er halvøya som byen Sirmione ligger på tuppen av 😀 Noe som var litt vittig var at jeg fikk meg en "venn" fra Polen under oppholdet. Vi holdt oss for oss selv i det ene hjørnet av parkeringsplassen langt unna andre biler. Hyggelig fyr i G30 520d med sota baklamper, kan styre meg for akkurat det da 😬 Dag 8 Vi reiser videre sydover, målet for dagen er Venezia… …men først skal vi innom en by hvor de lager noen legendariske biler 😀 Vi skulle besøke Ferrari museum. Her er det viktig å holde tunga rett i munnen, det finnes to Ferrari museumer. Dette er Museo Enzo Ferrari, mens i Maranello ligger Museo Ferrari. På begge steder kan du kjøpe billett til begge museer. Vi valgte å besøke begge to, Maranello ligger kun 10 min med bil utenfor Modena. Tolvsylindret boxermotor fra Testarossa 👍 Kul tapet 😅 Kontoret til gamlingen sjøl, var vel her han trakk dealen om å selge skuta rett foran nesa på Henry Ford 😉 Så tok vi turen bort til Maranello for det andre museumet. Dette museumet tar mer for seg Ferrari sin nyere historie, litt konseptbiler og one offs samt Racing historien. Toåringen har vært på shopping i fanshoppen der. Når ho gikk i hylla og fant seg en 458 modellbil så klarte ikke pappa å si nei 😅 Den berømte porten inn til fabrikken i Maranello 👍 Resten av dagen var transport etappe til hotellet litt utenfor Venezia. Tok ikke noe bilder fra dette dessverre. Men fortsettelse følger… KKME30, paukri, Saltkjelen og 14 andre reagerte på dette 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 Fantastisk reisebrev, flotte bilder! Saltkjelen og Fredrik 90 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 31, 2022 Share Skrevet Desember 31, 2022 Er det bare meg eller laget Ferrari penere biler før? 1990 og eldre. MrElg og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 31, 2022 Share Skrevet Desember 31, 2022 Utrolig gøy å se! Min planlagte tur til Gardasjøen i e31 blir stadig lengre 😂 Kjekt med tips til steder å besøke fra andre som har vært i samme område. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 31, 2022 Share Skrevet Desember 31, 2022 (endret) Igjen helt utrolig flotte bilder. Apropos nordmenn i utlandet. Jeg følger en amerikaner på YT som seiler alene jorden rundt. Den 30 fot lange seilebåten (en canadisk Alberg) fra 1965 er ingen skjønnhet, men den har lang kjøl og er stabil. Så etter å ha seilt de ca. 2600 nautiske milene (ca. 4800 Km) over Stillehavet fra Hawaii til den temmelig avsidsliggende atollen Rangiroa (ca. 800 innbyggere) i fransk Polynesia var det helt sikkert godt å kjenne land igjen. Han tok inn på en enkel kafé langs hovedveien og der satt det et fransk par samt 8 unge norske kvinner. Nordmennene kom alle sammen fra den amerikanske yachten Satori (207 fot) som også besøkte atollen på den samme tiden. Endret Desember 31, 2022 av Fredrik Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 1, 2023 Share Skrevet Januar 1, 2023 Veldig morsomt og lese reisebrevene dine, flott at du tar deg tid til å lage de. Turene dine gir inspirasjon! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2023 Dag 9 Vi beveger oss inn mot Venezia, her kommer man ikke så langt med bil men det er plenty med parkeringshus her 😀 Venezia er en sånn plass man aldri får nok av, vi har vært her en gang før og kjente en stor dragning til byen på nytt 😅 Det var solide 37 varmegrader så det var tidvis godt å stikke inn i smågatene for å finne litt skygge 😬 Vi tok en ferge ut til Murano, en øy/by litt uten for Venezia. Mye av det samme men med litt mindre forhold. Her ute på Murano så er det litt mer "intimt" og det er mindre folk og turister her. Absolutt verd en 15 min fergetur ut fra Venezia 😀 Tilbake til Venezia igjen Etter å ha stått hele dagen i over 35 varmegrader så kan dere si det var god lunk i bilen 😅 DAG 10 Vi kjører videre mot Fazana i Croatia 😀 Ikke noe å utsette på Italienske motorveier iallfall 👍 For å komme seg fra Italia til Croatia så må man kjøre ett stykke igjennom Slovenia først… …og dette veistykket mellom Italia og Croatia har ikke Slovenerene giddet å oppgradere i det hele tatt. Så hovedveien mellom det vestlige Europa og Croatia samt nabolandene er denne smale tofelts veien her… Skulle nesten tro veimyndighetene Slovenia hadde utstrekt samarbeide med Statens Vegvesen "Firefeltsmotorvei? Nei det trenger vi ikke…" 🤣 Inn i Croatia blir veiene bedre heldigvis 😀 Men det var en sinnssyk kø fra Croatia og inn i Slovenia igjen.. Ned mot sjøen og noen dager med rolig strandliv 😀 Her skal vi bare slappe av og ta det helt med ro for noen dager 👍 De er relativt liberale her i Croatia 😅 Vel fremme ved leiligheten vi har leid. Er ikke så mye hoteller her i bitte lille Fazana. Men det er veldig mye leiligheter og hus som man kan leie rundt her, vi leide i ett hus med fire andre leiligheter 😀 Sykt mye Tyskere her, et ett veldig vanlig reisemål for tyskere. Lokalbefolkninga er ikke så gode i Engelsk, men Tysk funker og veldig mye menyer og slikt er på Tysk. I løpet av dagene her så var vi en tur i Rovinj 😀 Flott by Knekkebrød i Croatia… Noe for dere oppe i nord 😬 I nabolaget der vi bodde så lå restauranten Jedro rett over veien, så det var veldig praktisk. Så her spiste vi middag hver kveld, prisene var latterlig lave sammenliknet med å gå ut å spise hjemme i Norge 😀 DAG 14 Da kjører vi videre nordover mot Wien.. Vi kjører igjennom Slovenia og Slovakia, alltid på førsteklasses motorveier 👍 En ting man må passe på i Slovakia er at de krever en Vignette her også. Det står ikke skiltet noe sted, så vi kjørte inn i landet i god tro. På grensa inn til Østerrike ble vi stoppa av ei pottesur politikjerring, der sto de å hanka inn utlendinger som ikke hadde kjøpt denne vignetten til 15 Euro. Ekstra muggen ble ho når hun så jeg hadde kjøpt vignetter for Tyskland og Østerrike…hvorfor ikke Slovenia også når jeg hadde vært så flink? Fordi dere har jo faen ikke skilta det noen vei? Det resulterte i en bot på 150 Euro, ho ville også gi meg 150 Euro for å ha kjørt igjennom Slovenia på vei fra Italia til Croatia. Men den fikk jeg snakka meg unna da jeg kunne vise til at det var bare en kort strekke for å komme seg inn i Croatia. Så pass på!! Vel inne i Østerrike.. 👍 …vi nærmer oss storbyen Wien 😀 Kreativ måte å markedsføre Aston SUV 😅 Hotellet vi hadde bukket her viste seg å være ett skikkelig slott 😂 Så har vi forsøkt det også Hotellet lå på en høyde over Wien med god kveldsutsikt ut over byen 😀 Fortsettelse følger… sveigis, norbakken, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2023 På 30.12.2022 den 23.09, Ampera skrev: Fantastisk reisebrev, flotte bilder! Mange takk for det 😀 Hyggelig at tråden faller i smak 👍 På 31.12.2022 den 1.24, Rune-K skrev: Er det bare meg eller laget Ferrari penere biler før? 1990 og eldre. Jo du har nok ett poeng der. Veldig mange kritiserer jo Ferrari for å være litt glorete i konkurransen mot f eks Lamborghini. Men jeg må vel innrømme at selv om det er spennede biler så interessen og entusiasmen min rundt superbiler heller laber. Vanskelig å forholde seg til noe som er uoppnåelig for oss vanlige folk. Da er det mer gøy å konsentrere seg om noe som man faktisk kan oppnå 😀 På 31.12.2022 den 10.50, norbakken skrev: Utrolig gøy å se! Min planlagte tur til Gardasjøen i e31 blir stadig lengre 😂 Kjekt med tips til steder å besøke fra andre som har vært i samme område. Godt at tråden kan være til hjelp 😀 Tur til Gardasjøen i E31 må jo bare være helt konge. Cruise rundt der nede med alle vinduene nede, helt perfekt 👍 Skal man først på tur i gammel bil så finnes det vel ikke noe bedre? 20 timer siden, Fredrik skrev: Igjen helt utrolig flotte bilder. Apropos nordmenn i utlandet. Jeg følger en amerikaner på YT som seiler alene jorden rundt. Den 30 fot lange seilebåten (en canadisk Alberg) fra 1965 er ingen skjønnhet, men den har lang kjøl og er stabil. Så etter å ha seilt de ca. 2600 nautiske milene (ca. 4800 Km) over Stillehavet fra Hawaii til den temmelig avsidsliggende atollen Rangiroa (ca. 800 innbyggere) i fransk Polynesia var det helt sikkert godt å kjenne land igjen. Han tok inn på en enkel kafé langs hovedveien og der satt det et fransk par samt 8 unge norske kvinner. Nordmennene kom alle sammen fra den amerikanske yachten Satori (207 fot) som også besøkte atollen på den samme tiden. Takk for det 😀 Selv om Norge er ett lite land så virker det som om nordmenn dukker opp på de utroligste plasser 😅 2 timer siden, KireS skrev: Veldig morsomt og lese reisebrevene dine, flott at du tar deg tid til å lage de. Turene dine gir inspirasjon! Takk for hyggelig tilbakemelding 😀 Jeg synes det er veldig flott at tråden kan inspirere. Det er veldig hyggelig å kunne dele disse opplevelsene og minnene med andre 😀 Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå