Gnusmas123 Skrevet Mars 15 Forfatter Share Skrevet Mars 15 Denne veka har eg fått siste finish på plass før sesongstart!😁 Nye dekk (Michelin Pilot Sport 5) ✅ Hjulstilling ✅ Nye frontrute (original BMW) ✅ Godkjent senkesett i vognkort ✅ EU-Godkjent ✅ Monterte eksos ✅ Legger ved litt bilder som alltid 😁 fxslin, awt, Skulebollen og 17 andre reagerte på dette 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 Kjempefine oppdateringer her 😊 Ikke minst knakende flott bil 😎 Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 Helt nydelig! Kan jeg bestille en flyby video av Eisenman race anlegget ditt en dag? Veldig glad i den fargen du har M Coupe'n din, så glad at jeg faktisk har flere i den fargen en min egen sølv fargede på hylla ;-D Gnusmas123, StigJ, N.E.W. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 15 Forfatter Share Skrevet Mars 15 51 minutter siden, fxslin skrev: Helt nydelig! Kan jeg bestille en flyby video av Eisenman race anlegget ditt en dag? Veldig glad i den fargen du har M Coupe'n din, så glad at jeg faktisk har flere i den fargen en min egen sølv fargede på hylla ;-D Klart du skal få ein flyby video 😎 Estorill blå BMW er generelt aldri feil 😁 Har du svarte magnet beskyttere foran bakhjulene på din? Det synes eg er veldig fint på sølvfarga coupe! Var eit absolutt must for meg da eg hadde sølv 2.8 coupe 😁 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 15 Share Skrevet Mars 15 4 hours ago, Gnusmas123 said: Klart du skal få ein flyby video 😎 Estorill blå BMW er generelt aldri feil 😁 Har du svarte magnet beskyttere foran bakhjulene på din? Det synes eg er veldig fint på sølvfarga coupe! Var eit absolutt must for meg da eg hadde sølv 2.8 coupe 😁 Jupp har det. Bør vel få meg nye snart da, de jeg har nå begynner å bli falmet.... Funker også bra som beskyttelse i mot steinsprut og kjegler på autoslalomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 15 Forfatter Share Skrevet Mars 15 9 minutter siden, fxslin skrev: Jupp har det. Bør vel få meg nye snart da, de jeg har nå begynner å bli falmet.... Funker også bra som beskyttelse i mot steinsprut og kjegler på autoslalomen Bra 😁👍 Eg har gjennomsiktig ppf i bunn + magnet beskyttere 😄 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 20 Forfatter Share Skrevet Mars 20 Tok ein tur innom for å snike på Alpina i dag. Her er det framgang ! Gleder meg stort til lakken kjem på ! Alpina stripene ligger klar, kan ikkje sei at eg gleder meg like mykje til å montere dei Han som jobber på bilen sa han aldri hadde sett bedre E39, finnes ikkje rust. Så det var kjekt å høre! Legger ved litt bilder: BMWE39turbo, sveigis, StigJ og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 Ser bra ut! Men ville demontert lister rundt vinduer også, enkel jobb for ett mye bedre resultat 😊 Har du vurdert euro bakluke? Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 25 Forfatter Share Skrevet Mars 25 22 timer siden, Skulebollen skrev: Ser bra ut! Men ville demontert lister rundt vinduer også, enkel jobb for ett mye bedre resultat 😊 Har du vurdert euro bakluke? Takk for tips, det skal eg videreformidle Blir ikkje euro bakluke, eg synes faktisk det er litt tøft med "USA" skilt bak. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 25 Forfatter Share Skrevet Mars 25 Rumpebilde av Z3 Har faktisk kjørt bilen nesten 1000km i år, det må vere ny rekord for min del 😁 N.E.W., Skulebollen, BMWE39turbo og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet April 5 Forfatter Share Skrevet April 5 Ein god kamerat har kjøpt seg E9 2800CS. Tøff bil i sjelden farge. Han ville ha litt brytning, så vi monterte 2800CS striper forrige helg. Fin oppvarming til Alpina stripene Dusy, norbakken, liffi og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5 Share Skrevet April 5 Nydelig klassiker! Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 14 Share Skrevet April 14 Du som endre opp med B10’n ja! Jeg bydde også på den men så tok familielivet meg igjen å glemte av hele auksjonen. Kjente jeg var bitter men ser ut som den havnet i et bra hjem fin oppsamling du har her Gnusmas123, Larssoyl og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 22 timer siden, liffi skrev: Du som endre opp med B10’n ja! Jeg bydde også på den men så tok familielivet meg igjen å glemte av hele auksjonen. Kjente jeg var bitter men ser ut som den havnet i et bra hjem fin oppsamling du har her Ja, den endte opp hos meg Håper det! Eg trur den skal bli bra når den er ferdig Orjan og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Juni 13 Forfatter Share Skrevet Juni 13 (endret) Sneak peek, ting tar tid 😬 Endret Juni 13 av Gnusmas123 Ingen, Larssoyl, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå