Gå til innhold

Sveigis sin e61 530 d 2005 mod .Style 124 på plass .Mandags upd.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Dusy skrev:

Gratulerer så mye med en flott E61 @sveigis:D godt at det var en grei fiks på problemet du opplevde på hjemturen. Denne har som @Amperanevner havnet i de beste hender :) 

Takk for det Dusy 😊

Ja nå gjenstår det å se om alt er bra ,men kjørt mange mil og ikke noe nevneverdig har skjedd .

Takk for at dere har troen på meg ,men skal gjøre mitt for at denne skal få det fint .😊

 

31 minutter siden, Rune-K skrev:

Der har du bil i mange år framover bare du tar forebyggende vedlikehold. Men kjenner jeg deg rett så er vel det det minste problemet.

Ja det tror jeg og Rune og vedlikehold skal den få .

Hehe 😅,nei det skal nok gå fint ,bare det at alt dvs det meste er tatt noe jeg skal skrive litt om imorgen .

25 minutter siden, E.C. skrev:

Gratulerer med e61!

Mange takk E.C 🙏.

Du får en pm nå etterhvert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den endelig på plass på tunet! Gratulerer så mye Jan. Denne så jo meget pen ut i pelsen. Og den vil jo bre bli enda penere fremover i dine hender. Du har jo allerede begynt 😁

Kjekt at du stakk innom på hotellet på fredagen. Alltid hyggelig med en liten drøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom oppdateringen ja, herlig å se at denne er på plass :) Vært litt spent på utfallet siden sist vi snakket :)

Kjip opplevelse på returen, men godt det kun var olje og håper som andre skriver at den ikke har tatt skade.

Denne har havnet i de beste hender! og en E6x med 3l diesel er en fantastisk bil, her har du bil i mange år fremmover.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sveigis said:

Jeg fikk høre av selger at du gikk grundig til verks 😅,han hadde nesten trodd du skulle dele bil i molekyler sa han til meg 😅

Han så litt rart på meg da jeg dro frem lommelykten og begynte å krype rundt ja 😄 Men det var god stemning hele tiden, og jeg skrøt av bilen mens jeg holdt på 👍

Presset er jo nesten høyere enn når jeg skal kjøpe selv. Her var det plutselig noen andre som måtte stole på min vurdering, så måtte jo være grundig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på resten og gratulerer deg med ny bil. :)

Ser frem til dieselstuss, blinklys som lyser konstant og mye sort røyk. 🙃

Nei, denne bilen er nok ekstremt heldig, og jeg tror ikke den kunne fått et bedre liv enn det den kommer til å gjøre nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, idapederse skrev:

Gratulerer med flott E61! 🥳 Denne gleder jeg meg til å følge med videre på 🤩

Mange takk Ida 😊

Hyggelig å høre og skal gjøre så godt jeg kan for å bidra for at tråden blir innholdsrik .

 

7 timer siden, StigJ skrev:

Der var den endelig på plass på tunet! Gratulerer så mye Jan. Denne så jo meget pen ut i pelsen. Og den vil jo bre bli enda penere fremover i dine hender. Du har jo allerede begynt 😁

Kjekt at du stakk innom på hotellet på fredagen. Alltid hyggelig med en liten drøs. 

Ja nå var den her Stig 😊

Bilen ser bra ut den og det er ingen tvil om at denne har levd meget bra disse årene .

Ja jeg klarer jo ikke å la være vet du 😅

Takk i like måte ,alltid hyggelig å treffe deg .

 

7 timer siden, Mortenej skrev:

Der kom oppdateringen ja, herlig å se at denne er på plass :) Vært litt spent på utfallet siden sist vi snakket :)

Kjip opplevelse på returen, men godt det kun var olje og håper som andre skriver at den ikke har tatt skade.

Denne har havnet i de beste hender! og en E6x med 3l diesel er en fantastisk bil, her har du bil i mange år fremmover.

 

 

Nå er den her og for en reise det har vært bokstavelig talt 😩.

Joda det var ikke gøy dette og håper jo heller ikke det ,men etter og ha brukt bil mye igår ,så har det ikke skjedd noe enda 🙏

Jeg skal hvertfall bidra til at den ikke skal forfalle Morten og enig .

M57 motoren elsker jeg simpelthen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, norbakken skrev:

Gratulerer! Ser at jeg føyer meg inn i rekken av forumbrukere som har ventet spent på hva du kom til å ende opp med. Dette blir bra 😊

Takk Einar 😊

Somsagt så skulle der stått en silkestrøken f10 535 i her nå ,men de er ikke gratis og koster mye penger så her må jeg være smart inntil videre .

Vi får satse på det .😊

6 timer siden, awt skrev:

Henger meg på resten og gratulerer deg med ny bil. :)

Ser frem til dieselstuss, blinklys som lyser konstant og mye sort røyk. 🙃

Nei, denne bilen er nok ekstremt heldig, og jeg tror ikke den kunne fått et bedre liv enn det den kommer til å gjøre nå. :)

Takk takk😊

Haha det gjør jeg og 😅😅.

Nei denne bilen blir nok forumhistoriens desidert kjedeligste bil når det kommer til e61.

Her blir det null modifikasjoner ,skal holdes klin original nærmest i brosjyre utgave men det tror jeg kan lønne seg .

Ja nå får vi håpe det at den kan ha det bra her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *MrB* skrev:

Han så litt rart på meg da jeg dro frem lommelykten og begynte å krype rundt ja 😄 Men det var god stemning hele tiden, og jeg skrøt av bilen mens jeg holdt på 👍

Presset er jo nesten høyere enn når jeg skal kjøpe selv. Her var det plutselig noen andre som måtte stole på min vurdering, så måtte jo være grundig. 

Det sa han 😅,han trodde det var en Eu kontroll og sa du var en meget hyggelig person .

Jo men du bestod med glans du så til de grader @*MrB*.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jan, har vært spent på denne siden vi snakket sammen sist :) E61 med komfortstoler og HUD er noe eget, synes komfortstolene i E6X faktisk er bedre enn både F-serien og G-serien. 

Bare å bestille deg et sett med nye skilt hos vegvesenet, så ser denne 5 år nyere ut med en gang ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig 5er Jan. Gikk egentlig bare å ventet på at denne skulle havne i dine hender, den var jo som skapt for deg. Såg ganske så velutstyrt også, med Dynamic Drive og Active Steering må jo dette være god turtransport å ratte rundt i, både på langtur og i trangere strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 mod .Style 124 på plass .Mandags upd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...