MagnusAG99 Skrevet Søndag kl. 17:01 Share Skrevet Søndag kl. 17:01 (endret) Ville bare lage en post om hva vi har gjort på Prius`n til mamma i det siste Det er allerede en executive, den høyst utstyrte versjonen med blant annet HUD, parkerings assistent, rygge kamera, adaptiv cruise kontroll OSV. Men vi har tatt det et steg videre. Vi kjøpte elektrisk bakluke fra Autoease, som ble installert av Bilextra Fredrikstad. https://www.autoease.com/product/liftgate/?attribute_pa_select-your-car=toyota-prius-xw50-2015-19 priuselectrictailgate.mp4 Denne helga installerte vi front kamera og apple carplay. Var helvettes mye ledninger, men det ble bra til slutt. Interessante var at begge disse boksene skulle seriekobles i hverandre. https://car-solutions.com/en/rfcc-ttg2-car-camera-control-system-for-toyota-touch-2-entune/ https://car-solutions.com/en/carplay-for-toyota-with-touch2-entune2-systems/ Kamera sitter litt lent til siden, men det får jeg se om jeg får fiksa når det er varmere ute... Skal bare være å vri på linsa. Men noe som er kult med denne RFCC boksen er at man kan bruke opp og ned knappene på rattet for å switche mellom kamera foran og det originale kamera bak. Ser kamera nedi grillen, sitter borra fast + en del kontaktlim. Når det har herda litt mer så skal jeg ta noe fint pussepapir å pusse vekk noe kontaktlim som er på steder det ikke skal være. Endret Søndag kl. 17:02 av MagnusAG99 Otis, Marius2002, mr.pingu og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Søndag kl. 22:25 Share Skrevet Søndag kl. 22:25 Dette syns jeg ikke har noe på et BMWforum å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 22:54 Share Skrevet Søndag kl. 22:54 25 minutes ago, Kvasi said: Dette syns jeg ikke har noe på et BMWforum å gjøre.. Tenkte selv, gøy å se noe annet og. Ligger tross alt i «off-topic» Har sett mye Porsche på forumet her og 🙈 fupsaker, MagnusAG99, wSax og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 23:21 Share Skrevet Søndag kl. 23:21 25 minutter siden, mr.pingu skrev: Tenkte selv, gøy å se noe annet og. Ligger tross alt i «off-topic» Har sett mye Porsche på forumet her og 🙈 ahj, mr.pingu, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mandag kl. 00:59 Share Skrevet Mandag kl. 00:59 2 timer siden, mr.pingu skrev: Tenkte selv, gøy å se noe annet og. Ligger tross alt i «off-topic» Har sett mye Porsche på forumet her og 🙈 Fins vel plenty med andre forum + Facebook hvis man vil se noe annet enn bmw. Er en og annen Porsche i mylderet ja men har ikke sett noen rene Porschetråder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mandag kl. 06:54 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 06:54 5 timer siden, Kvasi skrev: Fins vel plenty med andre forum + Facebook hvis man vil se noe annet enn bmw. Er en og annen Porsche i mylderet ja men har ikke sett noen rene Porschetråder? Det er en Volvo EX30 tråd ikke langt unna, er også egne tråder for bil snakk om helt andre merker enn BMW. Så jo, folk poster om andre bil merker her. Jeg poster stort sett bare om BMW’n min jeg, men ville også dele et annet prosjekt jeg hadde på gang. Jeg synes dette var en meget merkelig og negativ ting å kommentere/klage om i en off topic tråd🤷♂️. Liker du det ikke så ignorer det sånn som du har gjort med alle de andre overnevnte trådene? Heter tross alt «alt annet / off topic». fupsaker og laffe reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Mandag kl. 07:25 Share Skrevet Mandag kl. 07:25 4 hours ago, Kvasi said: Fins vel plenty med andre forum + Facebook hvis man vil se noe annet enn bmw. Er en og annen Porsche i mylderet ja men har ikke sett noen rene Porschetråder? Jeg trenger ikke noe nødvendigvis å se masse Toyota Priuser. Så fint er de vel ikke å se på og kan gjerne se på de på parkeringsplassen til borettslaget. Men om en forummedlem deler noe av andre biler sine gjør vel ikke noe skade. Om det er en egen tråd eller ikke; det er kanskje til og med bedre med egen tråd så da kan man se tittelen på tråden på forhånd og velger å ikke åpne den Men det er det siste jeg kommer til å si om denne saken, vil heller diskutere selve priussen enn å diskutere om vi kan diskutere prius eller ikke. MagnusAG99, Rune-K og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mandag kl. 07:25 Share Skrevet Mandag kl. 07:25 29 minutter siden, MagnusAG99 skrev: Jeg synes dette var en meget merkelig og negativ ting å kommentere/klage om i en off topic tråd Hvor skal grensa går da, er det innafor med en tråd om valpen søstera mi har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mandag kl. 07:49 Share Skrevet Mandag kl. 07:49 Som nevnt, dette er i off topic, med en meget god beskrivende tittel. Liker man ikke emnet, så hopp over Tilbake til tråden, selv om det er en Prius, kult med egne modifiseringer! Otis, MagnusAG99, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 07:52 Share Skrevet Mandag kl. 07:52 Jeg personlig har ikke noe i mot å se fra andre merker her inne, men kanskje gjerne litt mer mot entusiast biler. Også mener jeg at poster man om andre biler så hører dette hjemme i dens private bil tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mandag kl. 09:25 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 09:25 (endret) 1 time siden, Kvasi skrev: Hvor skal grensa går da, er det innafor med en tråd om valpen søstera mi har fått? Du er klar over hva du sammenligner med nå? En hund mot en bil? Jeg orker ikke negative folk. Så jeg kommer til ignorere dine fremtidige kommentarer i denne tråden. Endret Mandag kl. 09:26 av MagnusAG99 bricks, tambur4 og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 11:26 Share Skrevet Mandag kl. 11:26 Vi har en generell høy terskel for innhold på bimmers, og alt annet/off topic er laget for at man skal kunne diskutere alt annet enn BMW - det være seg husbygging, oppussing, andre bilmerker, dyr, you-name-it. Personlig har jeg nok ikke store interessen av en Toyota-tråd og styrer derfor unna. Tenker det bør være utgangspunktet for de som heller ikke ønsker å lese om emner som ikke interesserer seg. Makky123 og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå