sveigis Skrevet i går, 13:43 Skrevet i går, 13:43 Ser ut som en flott tur du har hatt her, Campinglivet liker jeg godt jeg og selv om det er en god stund siden sist jeg drev med det.😊 Fin vogn og bil og reise på tur med dette .
eivi91 Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 4 hours ago, sveigis said: Ser ut som en flott tur du har hatt her, Campinglivet liker jeg godt jeg og selv om det er en god stund siden sist jeg drev med det.😊 Fin vogn og bil og reise på tur med dette . Takk for det. 😊 Vi liker det godt vi også, selv om vi er nybegynnere med vogn sånn sett. Har feriert to sommere (2023 og 2024) med 5-mannstelt og to små barn. Så vogn er jo luksus sammenlignet med det. 😁 I sommer går turen sørover mot Lillehammer og videre til Strømstad er planen. sveigis reagerte på dette 1
RF91 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 9 timer siden, eivi91 skrev: Det var vel et sett med framfjører, for bilene som har luft bak. Men jeg lever fint med H&R fjørene som de er, det merkes bare at det er stivt når veiene er dårlige. 😁 Da kan godt vera, eg såg berre innlegget i forbifarten. Har AC Schnitzer-fjører og Bilstein B8 (takk for tips om B8 btw 🤓) liggande klart, so Eibach e ikkje aktuelt for min del 🙂 eivi91 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå