sveigis Skrevet Mars 18 Skrevet Mars 18 Da stemte følelsen min da jeg kjente igjen navnet . Ja pokker dette var en flott bil og håper den lever enda ! Enig su skulle hatt den igjen 😊🙌 Bækkmann reagerte på dette 1
Bækkmann Skrevet Lørdag kl. 21:18 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 21:18 Da har jeg fått surret meg til å luke unna en irriterende sak i interiøret, nemlig den gyselige AIRBAG logoen i solskjermen på passasjersiden. Bestilte høyre solskjerm fra engelsk bil, der airbag logoen er på venstre side. Rask 5-minutters jobb, 1 stk. torx skrue og en plugg til speil lyset. Stilrent.😊 Skinn interiøret fikk litt omsorg også. Rengjorde alt av skinn med Chemical Guys Leather Cleaner. Påførte så Ultracoat Leather Cream med mikrofiber applikator. Opplever at særlig forsetene har fått en mattere finish, og oppleves litt mykere. Også dufter det jo godt!😁 Rent😊 Så et dagsferskt ettermiddagsbilde. Har fått på sommertøflene! Vurderer fortsatt senk, synes det er litt mye luft i hjulbuene.. Dusy, fupsaker, Ron788m og 5 andre reagerte på dette 8
Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 22:15 Skrevet Lørdag kl. 22:15 Pent, som vanlig! UK-solskjerm er et absolutt must. Bækkmann reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå