Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 19:46 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 19:46 @sveigis Takk! Ja, det er moro å være tilbake. Vi skal kose oss på tur, oppdaterer litt underveis hvordan det blir med vogn bak på denne sveigis reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 20:42 Skrevet Onsdag kl. 20:42 Kjekt med ferieklar bil og ekstra moro med bilferie med ny farkost. Ser frem til et reisebrev eller to. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 20:54 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 20:54 På 27.6.2026 den 17.19, Ron Jeremy skrev: Hvor går ferden med vogn og ny børse i sommer Marius, var det sørover? ☀️ Spent på reiseruta og opplevelsen med hybriden kontra elbil. Blir vel mindre styr kanskje, hvertfall mtp lading? Ellers er alt på stell nå? Denne har gått meg hus forbi. Ferden går til Danmark, men via Sverige og over broen. Skal prøve å oppdatere litt underveis, men jeg er fryktelig dårlig på bildetaking. Det blir vel mindre styr med tanke på lading, men rekkevidden ser jeg for meg blir omtrent lik +-(+) 5-10 mil. Ellers skal alt være på stell, håper jeg Vi er sålangt veldig fornøyd. 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kjekt med ferieklar bil og ekstra moro med bilferie med ny farkost. Ser frem til et reisebrev eller to. Ja, skal prøve å oppdatere med et reisebrev eller to underveis Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 2
laffe Skrevet Onsdag kl. 21:25 Skrevet Onsdag kl. 21:25 God tur - husk å fylle tanken før broen Marius2002 reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Deilig med ferieklar bil - ser jo strøken ut! Må tas en runde her også før bilferie som starter over helga. Blir Danmark her også om halvannen uke Hvilken hurtigforsegling brukte du? Definitivt ingen problem å finne motivasjon til modifikasjoner her inne. Det vanskeligste må nok være å klare å holde fingrene av fatet. Endret 21 timer siden av papertiger Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden @laffe Takk Såpass. Uvant å se på bensinpriser igjen, men fyller når jeg må/kan. Jeg orker ikke å stå i kø for å spare noen kroner. Tid er penger det også Likevel greit å vite om dette i disse ferietider. @papertiger Det var deilig og det gjorde seg med stoffmatter foran, jeg har gitt opp stoffmatter til ungene - enda iallefall. Jeg bruker Sonax Ceramic Spray Coating etterfulgt med Sonax Ceramic Gloss Booster. Dette er sikkert smør på flesk, men sistnevnte gir en syk glatt overflate og merkbart mer glans. Sistnevnte kan også brukes på glass, så den går på siderutene, bakrute og panoramatak. IKKE frontrute. Vannfobien er veldig bra og det er morsomt å se opp glasstaket at dråpene triller av i fart. Ungene liker det også da de velger en dråpe hver og ser hvem som kommer først, erfaring fra Teslaen. Legger ved bilde fra forrige runde med samme og første regnskyll. Bilen er pent holdt, men langt fra strøken. Det er en bruktbil og har sine greier, men jevnt over er den pen eivi91, mslello, ahj og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå