Marius2002 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden @sveigis Takk! Ja, det er moro å være tilbake. Vi skal kose oss på tur, oppdaterer litt underveis hvordan det blir med vogn bak på denne
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kjekt med ferieklar bil og ekstra moro med bilferie med ny farkost. Ser frem til et reisebrev eller to. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden På 27.6.2026 den 17.19, Ron Jeremy skrev: Hvor går ferden med vogn og ny børse i sommer Marius, var det sørover? ☀️ Spent på reiseruta og opplevelsen med hybriden kontra elbil. Blir vel mindre styr kanskje, hvertfall mtp lading? Ellers er alt på stell nå? Denne har gått meg hus forbi. Ferden går til Danmark, men via Sverige og over broen. Skal prøve å oppdatere litt underveis, men jeg er fryktelig dårlig på bildetaking. Det blir vel mindre styr med tanke på lading, men rekkevidden ser jeg for meg blir omtrent lik +-(+) 5-10 mil. Ellers skal alt være på stell, håper jeg Vi er sålangt veldig fornøyd. 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kjekt med ferieklar bil og ekstra moro med bilferie med ny farkost. Ser frem til et reisebrev eller to. Ja, skal prøve å oppdatere med et reisebrev eller to underveis Saltkjelen reagerte på dette 1
laffe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden God tur - husk å fylle tanken før broen Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå