Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Før kunne man lime inn linken til et Facebook eller Instagram innlegg og så ville det automatisk komme opp en forhåndsvisning som viste både tekst og bilde. Er dette fjernet, eller vil det nå ikke vises før innlegget er publisert?

Ellers så virker oppdateringen å være ganske grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
3 timer siden, TRF skrev:

I "gamle dager" fikk man visningsstatistikk på innlegg. "lest x ganger" mener jeg det stod på et emne. Hvordan finner man slik statistikk i dag?

Jeg får dette opp på høyre side når jeg bruker pc

antall ditt og datt, toppinnlegg osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg måtte sjekke. Jeg får opp det du prater om, men tilsynelatende kun på innlegg med over 30 (ca) svar.

Videre får jeg ikke opp antall visninger, som jo er ganske interessant for å gi et slags inntrykk av hvor nyttig og eller interessant et emne er. @mkj noe det går an å justere, evt gjør noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TRF, usikker på hvorfor du ikke får opp dette. Vi oppdaterte forumets software for 8-10 dager siden, men jeg kan ikke se at vi har noen feil i systemet nå. Kan du sjekke en annen nettleser?

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

dette er ikke noe nytt med siste oppdatering, tror det alltid har vært slik på den nye plattformen. Men jeg sjekka litt mer:

Dersom jeg går inn på for eksempel "teknisk", får jeg opp den visningen du har der. Men dersom jeg bruker en aktivitetsstrøm ("innhjold jeg har skrevet i" for eksempel), "ulest innhold" etc vises ikke denne "x visninger". Ei heller om du søker, ei heller når du har tråden åpen.

Mulig mitt bruksmønster er litt rart, men jeg bruker som regel enten "ulest innhold", søk, "innhold jeg har skrevet i" etc til å navigere i forumet. Heller sjeldent jeg bare åpner et underforum og blar gjennom det. Skal jeg nå for eksempel sjekke antall visninger på et gammelt innlegg for å se om dette var til hjelp for folk, må jeg bla meg x antall (gjerne hundre) sider bakover i forumet for å finne denne statistikken.

 

Mulig å gjøre noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
1 time siden, E.C. skrev:

Har reklamen på mobilsidene blitt mye mer agressiv etter oppdateringen? Jeg skjønner at den er der, men det blir ganske ubrukelig når den stadig vekk legger seg over menyene på toppen, slik at man må skjule den før man kan trykke videre.

Hmm... Dette må jeg undersøke, da vi ikke har gjort noen justeringer på reklametrykket. Kan være noen templater som har fått dobbelkode eller at innloggende medlemmer plutselig får se reklame som bare er ment for tilfeldig besøkende. Skal finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...