Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

På akkurat den veistrekka der i Bamble kjører alle fort. Der kan du risikere å ligge i 130 km/t også kommer ei småbarnsmor i Outlander med takboks susende forbi 😂 Samme med E18 mellom Tvedestrand og Arendal…ikke uvanlig at trafikkflyten går i 140+. Folk er lei av motorveier som holder Autobahn standard kun skal ha 110 sone…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/11/2023 at 8:43 AM, Ampera said:

Møtte en helsvart XM på vei til Haugesund i går. Den tok seg ikke bedre ut i live og i fart enn på bilder og stillestående live (så den på Autopia). Ved en rask kikk i sidespeilet fikk jeg såpass med meg av hekken og «stancen» til bilen med hjulene bak at det var til å gremmes av. Det er ingenting der som minner noe om M-bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Trodde ikke elbiler kunne ta fyr ved en ulykke jeg? Jeg ser den har fått seg en god smell, men ikke så ille at noe tilsier at den skulle tatt fyr?

Var ikke iX3 som tok fyr, det var bilen de tre omkomne satt i som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daniel. skrev:

Var ikke iX3 som tok fyr, det var bilen de tre omkomne satt i som gjorde det.

Hvordan kan X3en helt tydelig være utbrent da? Ser på på bildet i artikkelen at den har brent, og den andre bilen som tok fyr er jo ikke i nærheten etter hva jeg kan se ut av bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvordan kan X3en helt tydelig være utbrent da? Ser på på bildet i artikkelen at den har brent, og den andre bilen som tok fyr er jo ikke i nærheten etter hva jeg kan se ut av bildet.

Etter bilder fra andre artikler å dømme, så er vel den utbrente bilen fjernet i og med at det var tre omkomne mennesker i den? 🤷‍♂️

Å si at iX3n er utbrent er vel å ta litt i. Den har betydelige brannskader i fronten, men ellers er den "hel."

196f6930-a907-4c58-bd90-b14c07c436fc.thumb.webp.d5d79685a255a0fb54515e533431891c.webp

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvordan kan X3en helt tydelig være utbrent da? Ser på på bildet i artikkelen at den har brent, og den andre bilen som tok fyr er jo ikke i nærheten etter hva jeg kan se ut av bildet.

Enig med Fredrik her, X3en har store brannskader i frontpartiet.

Dette skal vel ikke hende med nye biler idag? 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/broom/klaget-pa-sju-ar-gammel-bruktbil-men-kom-ingen-vei/15697266/
 

Ja, det er vel lov å prøve seg, men visse grenser må det vel finnes. Må si at det gleder meg litt å se at kjøper ikke vinner frem med alt.

Men det var litt av en behandlingstid da…

"Ventetiden for å få en klagesak behandlet i Forbrukerklageutvalget er for tiden ca. 2 år."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...