Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

On 3/28/2024 at 7:56 AM, Saltkjelen said:

Det er ikke så rart BMW blir fremstilt negativt i media. Dog fryder det meg å se at han krasjer (og at det tilsynelatende går fint med vedkommende han krasjer i). Om to måneder havner den nok på finn.no hvor eieren skriver "bilen er tatt med som flyttelass fra California. Strøken bil, aldri vært i kollisjon..". Fra 5:45 for de som ønsker å hoppe rett dit.
 

 

"Cutting up" og "takeovers" er en skam for bilmiljøet. Det som er synd er at bilene som brukes til denne typen grisekjøring stort sett er biler som har blitt stjålet. 

Her har vi en idiot med en M3 i New York som tror han er på Nürburgring alene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går hardt utover BMW'ene i Ålesund om dagen....

 

For noen uker siden tok en syvserie fyr på vei inn til byen

https://www.smp.no/nyheter/i/VPylBV/aalesund-brann-i-kjoeretoey

Noen dager seinere en 1 serie som traff autovernet, og idag en i4 mindre.....

https://www.smp.no/nyheter/i/xgxEwj/rykker-ut-til-bilulykke

Endret av Mortenej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, Olaandref skrev:

Det kan oppleves som litt risikosport, men jeg mener kravet er berettiget. Å hevde at et registerkjede er "evigvarende" (les: bilens levetid) er jeg uenig i, men det er ikke å forvente å få et motorhavari på en bil som er gått 119 000km. Det er intet annet enn rett og rimelig at BMW (i dette tilfellet BMW-forhandler) må ta ansvar for en svakhet som er "allmenn kjent" og som BMW for lengst burde forsterket og utbedret på samtlige biler som er berørt. Forhandlers troverdighet svekkes ytterligere når de avslutningsvis hevder at registerkjedet ikke er en svakhet ved N47.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det kan oppleves som litt risikosport, men jeg mener kravet er berettiget. Å hevde at et registerkjede er "evigvarende" (les: bilens levetid) er jeg uenig i, men det er ikke å forvente å få et motorhavari på en bil som er gått 119 000km. Det er intet annet enn rett og rimelig at BMW (i dette tilfellet BMW-forhandler) må ta ansvar for en svakhet som er "allmenn kjent" og som BMW for lengst burde forsterket og utbedret på samtlige biler som er berørt. Forhandlers troverdighet svekkes ytterligere når de avslutningsvis hevder at registerkjedet ikke er en svakhet ved N47.

Om det hadde skjedd noen uker eller mnd etter handel skulle jeg ha vært enig, men ikke flere år etter, svakhet ja, men noen garanti for havari er det heller ikke. Det må gå en grense et sted, er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Makky123 skrev:

En av kun to M5 CS i Norge mest sannsynlig. Det er leit 👎 Men med tanke på verdien på en slik så er det sikkert noen som kjøper vraket og bygger den opp igjen. Men den vil jo for alltid være "merket". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

En av kun to M5 CS i Norge mest sannsynlig. Det er leit 👎 Men med tanke på verdien på en slik så er det sikkert noen som kjøper vraket og bygger den opp igjen. Men den vil jo for alltid være "merket". 

Der har du feil, 4 stk registrert i Norge.🤑

IMG_1605.png
Den ene grønne var BMW Norge sin.

2 er solgt ny i Norge, 2 er bruktimport.

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ampera skrev:

Der har du feil, 4 stk registrert i Norge.🤑
Den ene grønne var BMW Norge sin.

2 er solgt ny i Norge, 2 er bruktimport.

Det har jeg ikke fått med meg. Hvilken av disse var det som ble vraket nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...