Jump to content

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!

aloebiz.net
 Share

Recommended Posts

Sikkert bare for abonnenter (satser på mange fra Romerike her 😉)

https://www.rb.no/street-meet-deltager-det-eneste-vi-onsker-oss-er-et-lovlig-omrade-for-burning/s/5-43-2248818

Lite innblikk i miljøet, men ikke les kommentarene fra gretne folk som bor i byen uten å tåle støy 🙄

Sitat

– Hvorfor er det så mange som kjører BMW?

– BMWer tåler å bli kjørt hardt, uten at mye blir ødelagt – bank i bordet. Jeg har hatt mange forskjellige biler, men til det vi elsker å drive med er BMW desidert best, mener han.

Bare så det er klart;

«Men i samlingen finnes også en Ford Mustang og ikke hvilken som helst utgave av det amerikanske ikonet. Nei, her snakker vi om en Bullit.

– Det er en 2020-modell og det ble så vidt jeg vet bare solgt to av denne i Norge. Den jeg har, kjøpte jeg i Kristiansand, forteller Pål.»

…men all respekt for resten av samlingen også:

«På treffet torsdag stilte han med en knallrød BMW 850 CSI 1993-modell med 379 hestekrefter under panseret.

Den bilen har Pål hatt siden 2013, men han nøyer seg ikke med denne for i garasjen står det flere Alpina-er, en B9 1983-modell, en B12 1993-modell og en Alpina B 5 samt en 2008-modell BMW M6 og en 2014-modell BMW 640 diesel, som er hverdagsbilen.»

• 2 weeks later...