Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert bare for abonnenter (satser på mange fra Romerike her 😉)

https://www.rb.no/street-meet-deltager-det-eneste-vi-onsker-oss-er-et-lovlig-omrade-for-burning/s/5-43-2248818

Lite innblikk i miljøet, men ikke les kommentarene fra gretne folk som bor i byen uten å tåle støy 🙄

Sitat

– Hvorfor er det så mange som kjører BMW?

– BMWer tåler å bli kjørt hardt, uten at mye blir ødelagt – bank i bordet. Jeg har hatt mange forskjellige biler, men til det vi elsker å drive med er BMW desidert best, mener han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er klart;

«Men i samlingen finnes også en Ford Mustang og ikke hvilken som helst utgave av det amerikanske ikonet. Nei, her snakker vi om en Bullit.

– Det er en 2020-modell og det ble så vidt jeg vet bare solgt to av denne i Norge. Den jeg har, kjøpte jeg i Kristiansand, forteller Pål.»

…men all respekt for resten av samlingen også:

«På treffet torsdag stilte han med en knallrød BMW 850 CSI 1993-modell med 379 hestekrefter under panseret.

Den bilen har Pål hatt siden 2013, men han nøyer seg ikke med denne for i garasjen står det flere Alpina-er, en B9 1983-modell, en B12 1993-modell og en Alpina B 5 samt en 2008-modell BMW M6 og en 2014-modell BMW 640 diesel, som er hverdagsbilen.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
12 timer siden, Ampera skrev:

Fra adressa.no

Stanset «ekstremt lavt senket» bil: - Har vært involvert i burning og støy


030c8c1b-e9f5-4d97-b590-6ef6ae921dd2?fit=crop&h=700&q=80&tight=false&w=1000

Lurer på hvordan man klarer å tenke at dette er fint, bra, funksjonelt eller sikkert 🤕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olaandref skrev:

Lurer på hvordan man klarer å tenke at dette er fint, bra, funksjonelt eller sikkert 🤕

Men gjør ikke det, for sannheten er at folk som gjør dette her er så tynt utstyrt intellektuelt sett fra vår herres side at de tenker stort sett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...