Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Støtte på en M4 CSL i dag, G82. Men får dessverre ikke lov å dele bilder av den. Skal gå i Østlandsområdet fikk jeg vite. Frozen Brooklyn Grey. Samme som Autotop_NL har testet på Youtube og som tilhører @bmw_m_collector på IG. :) Den var langt grommere på ekte enn man får inntrykk av på bilde. Så beklager at det bare blir tekst. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fupsaker skrev:

Støtte på en M4 CSL i dag, G82. Men får dessverre ikke lov å dele bilder av den.  

Det var sært at du ikke fikk lov til det. Hvis det skal være så hemmelig så ville jeg kanskje valgt noe mer diskret... Har lite sansen (og respekt) for sånne kjipe folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det var sært at du ikke fikk lov til det. Hvis det skal være så hemmelig så ville jeg kanskje valgt noe mer diskret... Har lite sansen (og respekt) for sånne kjipe folk..

Det skal sies at jeg møtte selger på Sulland og fikk melding av vedkommende senere at eier hadde sagt han/hun ikke ønsket at bilder skulle bli delt av den. Og jeg er enig, den vil jo skape stor ståhei uansett hvor den reiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Det skal sies at jeg møtte selger på Sulland og fikk melding av vedkommende senere at eier hadde sagt han/hun ikke ønsket at bilder skulle bli delt av den. Og jeg er enig, den vil jo skape stor ståhei uansett hvor den reiser. 

Jeg føler at når folk er sånn så er de ikke "ordentlig" entusiaster, da ville man jo "delt" denne bilgleden med flest mulig og satt pris på andre sin entusiasme rundt bilen. Den skal vel gjerne inn i mørk garasje denne nå da slik at den kan stå der å stige i verdi (ja jeg vet at jeg nå kun antar ting uten å vite noe som helst om årsaken til hemmelighetskremmeriet" 😅

Det kommer en M4 CSL til Arendal også, en av svært få som BMW Norge fikk tildelt. Han er iallfall en entusiast som bruker bilen, han kjører G82 M4 fra før 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Skulebollen skrev:

Sto en m4 csl hos Bavaria Ålesund igår også i samme frozen fargen. Syns dog nye m4 har noe feil ved bakpartiet.. Vet om en i Tromsø også, så blir tydeligvis ikke noe spesiell bil😅

Det er fortsatt bare 1000 produsert, så litt spesiell blir den jo. Og det er artige ting de har gjort for å lette vekten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi RS5 i den sjeldne "Douchebag Edition". En del av standardutstyret er retten til å parkere på handikap plass uten handikap bevis 👎 Gjerningspersonen, en hvit mann i 30 årene ble sett forlate åstedet iført orange Ralph Lauren boblevest, raske briller, Apple AirPods og mørkt hår lagt bakover i sleik #stereotype

FE9B1C7A-3A1A-4C66-AEB6-4D362B770DF5.thumb.jpeg.26ef8f3cb5a476bee16ae4d92d5818dd.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...