N.E.W. Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Fantastisk herlig Panhard, Cayman GT, Volvo P1800 og første generasjons Honda Prelude. Galro, Patteyh, Fredrik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 1 time siden, N.E.W. skrev: Fantastisk herlig Panhard, Cayman GT, Volvo P1800 og første generasjons Honda Prelude. Den Panhard 24'er var veldig kul faktisk!!! Rå linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Traff på en ganske så fin 2002. Werther, Patteyh og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 7 timer siden, N.E.W. skrev: Fantastisk herlig Panhard, Cayman GT, Volvo P1800 og første generasjons Honda Prelude. TechArt Cayman faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Fantastisk SAAB 900 campingbil og en Buick Riviera fxslin, DonaldT, sandersander og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 På jobb i Nigeria, sett mye rart siste 3 ukene men ser at det lokale bmw miljøet er langt fremfor det vi driver med her til lands hvordan han derimot klarer seg med e39 på de veiene de har her forstår jeg ikke. Er også trolig "hiacemeet" her, for det er kilometer etter kilometer tett i tett med gule kassebiler parkert langs veiene i sentrum. Skulebollen og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Mye forskjellig.. N.E.W., Patteyh, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Har sett to røde X4-er i dag, i tillegg til min egen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Helt rå blåfarge på den E36 M3en!, noen som vet hva fargen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Den Brabus coupeen der må vel være noe av det råeste som går i Norge. 850hk og godt med dreiemoment. Så vidt jeg husker varmdet solgt tomslikemfra Brabus. En til Norge og en til emiratene eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 3 timer siden, Solberg93 skrev: Helt rå blåfarge på den E36 M3en!, noen som vet hva fargen heter? Lurer på om det er den som var lakkert i Bayside Blue fra Skyline GT-R R34. Mener den hadde PX skilter. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 11 timer siden, awt skrev: Har sett to røde X4-er i dag, i tillegg til min egen. De går til og med som taxi her. Denne så jeg for et par uker siden, og tenkte på deg umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 (endret) Går to røde X4 her i byen, begge M-sport, tre om vi teller med den i plommerød. Fin farge Støtte nylig på en 5GT med personlig skilt KH. Man legger merke til de skiltene. Kanskje markedsføringen din @Walkabout funker bra Endret Juli 7, 2017 av Marius2002 awt og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 4 timer siden, Saltkjelen skrev: De går til og med som taxi her. Denne så jeg for et par uker siden, og tenkte på deg umiddelbart. Den har jeg faktisk sett selv flere ganger. Lå bl.a. bak den et stykke ut av Oslo når jeg hentet min. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 (endret) Ikke like tøft som det alle andre her har sett i det siste, men en MGB skader aldri Endret Juli 7, 2017 av Patteyh Feil bilde :p tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå