Fredrik 90 Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 Folk som kaller en 2012 hiace for ett samlerobjekt kan jo ikke være ved sine fulle fem. Hvem og hvorfor skal man samle på noe slikt? Nitriste biler som ruster, går dårlig, er pyton å kjøre og har steingammel teknikk. Vel er det solide biler, men det hjelper ikke når du får tinnitus i øra og tresmak i ræva etter å kjøre dem på motorveien. En strøken av de gamle Hiacene, sånn Olsenbanden bil kan jeg forstå noen vil ta vare på 👍 Ampera, Shattered, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 7, 2021 Share Skrevet September 7, 2021 Marius2002, Weltzin, Dusy og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet September 7, 2021 Share Skrevet September 7, 2021 20 timer siden, Fredrik 90 skrev: Folk som kaller en 2012 hiace for ett samlerobjekt kan jo ikke være ved sine fulle fem. Hvem og hvorfor skal man samle på noe slikt? Nitriste biler som ruster, går dårlig, er pyton å kjøre og har steingammel teknikk. Vel er det solide biler, men det hjelper ikke når du får tinnitus i øra og tresmak i ræva etter å kjøre dem på motorveien. En strøken av de gamle Hiacene, sånn Olsenbanden bil kan jeg forstå noen vil ta vare på 👍 Helt enig . Husker jeg måtte kjøre en sånn på jobben da bytta jeg fort til vw caddy 😄 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet September 7, 2021 Share Skrevet September 7, 2021 @N.E.W.Ganske dristig å tørre å stjele hjula på en bil som står ute midt i byen. Wow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 7, 2021 Share Skrevet September 7, 2021 21 timer siden, Fredrik 90 skrev: Folk som kaller en 2012 hiace for ett samlerobjekt kan jo ikke være ved sine fulle fem. Hvem og hvorfor skal man samle på noe slikt? Nitriste biler som ruster, går dårlig, er pyton å kjøre og har steingammel teknikk. Vel er det solide biler, men det hjelper ikke når du får tinnitus i øra og tresmak i ræva etter å kjøre dem på motorveien. En strøken av de gamle Hiacene, sånn Olsenbanden bil kan jeg forstå noen vil ta vare på 👍 Bare meld deg inn i Hiace klubben på facebook så skal du se hvor fabelaktig Hiace er. Hadde jeg ikke bodd i Oslo så hadde jeg hatt en Hiace på tunet🤪 And-reas, Ampera og Shattered reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 Marius2002, Sjakalen og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 (endret) En eier siden 1988. Det hadde jeg ikke trodd. Igrunn tøffe biler med litt pynt Div Endret September 12, 2021 av Lars89 Sjakalen, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 På 7.9.2021 den 0.48, Fredrik 90 skrev: Folk som kaller en 2012 hiace for ett samlerobjekt kan jo ikke være ved sine fulle fem. Hvem og hvorfor skal man samle på noe slikt? Nitriste biler som ruster, går dårlig, er pyton å kjøre og har steingammel teknikk. Vel er det solide biler, men det hjelper ikke når du får tinnitus i øra og tresmak i ræva etter å kjøre dem på motorveien. En strøken av de gamle Hiacene, sånn Olsenbanden bil kan jeg forstå noen vil ta vare på 👍 Kjørte HiAce på jobb, og elsket den. Til å trille rundt på oppdrag i Oslo så var den helt super. Knall varmeapparat, startet og gikk ALLTID. Sånn var det ikke med alternativene fra Ford og VW. Den skulle på service, utover det så var den problemfri. Skal man kjøre i 130 på motorveien i timesvis, så må man naturligvis velge en annen bil, men HiAce er en veldig god bil. Den er imidlertid svært simpel, og det er ikke en bil som passer for alle. Noen liker disse kassebilene. Jeg hadde ikke kjøpt en for å samle på, men skulle jeg hatt en varebil i en periode, så hadde HiAce det første jeg hadde sett på. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 26, 2021 Share Skrevet September 26, 2021 Liten snikfotografering på parkeringen i borettslaget. Marius2002, Daniel., Sjakalen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 26, 2021 Share Skrevet September 26, 2021 Småstilig Corolla. Weltzin, N.E.W. og Sjakalen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 28, 2021 Share Skrevet September 28, 2021 Alpina B10 med 4.6-literen. Og et bilde i fantastisk kvalitet, men føler det er obligatorisk med et lite bilde uansett når du ligger bak en gul Pantera på kveldstur i regnet Saltkjelen, Marius2002, Daniel. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 (endret) Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder... Men i dag så så jeg ikke bare en F31 Alpina B3, ikke to heller... Men tre..... På den SAMME veien med bare 4 min mellomrom (Mosseveien i Fredrikstad). Hva skjer med at jeg så så mange på et sted a? haha. Var en grå B3 uten striper men med Alpina Classic C13 felgene som av en eller annen grunn var hos Toyota Fredrikstad, en grønn Alpina B3 med gull striper uten Alpina felger, og enda en grønn uten striper men med Alpina Classic C13 felger. På den samme veien så jeg for første gang en Active Hybrid 5 i ekte. Så også en nyere Mercedes S63 som heller ikke er noe man ser hver dag. Endret Oktober 6, 2021 av MagnusAG99 Sjakalen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 29, 2021 Share Skrevet September 29, 2021 fupsaker, Lars89, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 (endret) Bmw m5 Endret Oktober 4, 2021 av mossing 92 fupsaker og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 På 29.9.2021 den 16.49, MagnusAG99 skrev: Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder... Men i dag så så jeg ikke bare en F30 Alpina B3, ikke to heller... Men tre..... På den SAMME veien med bare 4 min mellomrom (Mosseveien i Fredrikstad). Hva skjer med at jeg så så mange på et sted a? haha. Var en grå B3 uten striper men med Alpina Classic C13 felgene som av en eller annen grunn var hos Toyota Fredrikstad, en grønn Alpina B3 med gull striper uten Alpina felger, og enda en grønn uten striper men med Alpina Classic C13 felger. Vi så også to grønne Alpina-er av nyere modell, i fargen grønn. Den ene ble vel observert rett nord for Hallingstad, om ikke jeg husker feil. Strekningen var mellom Vang i Valdres, og Fredrikstad 😂 Jeg satt stort sett i passasjersetet og sov, så ble ingen bilder her, heller. MagnusAG99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå