Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Spørs hvor mye strekk du vil ha da. Jeg syns 215 på 8.5 er for lite strekk. Blir greit om man bruker smale dekk som feks nankang da. (Ikke at jeg anbefaler de i det heletatt ellers)

Men får jo ikke noe smalere i 19" så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord, folkens! :) Bilen er vel en centimeter høyere foran enn bak nå, så jeg har bestilt AC Schnitzer 25mm senkefjører foran - da får den akkurat det lille stuket som jeg synes er pent, uten at det blir for mye. Det kommer imidlertid ikke til å bli montert før neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke senking hører hjemme på en slik ny bil med den komforten, syns den såg lekker ut som den er!

 

Hva er det med folk og senk for tiden? Tar jo helt av.. Den F11 ser perfekt ut, senking av den byr bare på negative ting.. Senk ser til tider bare dumt ut, og er enda dummere å kjøre.. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Når du har 30- og 25-profil dekk på bilen og ikke senker så er det bare halvgjort mener jeg. Da synes jeg bilen som helhet vil se bedre ut med litt mindre felger.

Det estetiske løftet som store felger gir er veldig avhengig av at gapet mellom dekk og skjermkant er mindre enn dekksiden.

 

Beklager mye preik i bildetråden, men slik går når Walkabout ikke har lagt tråd ennå.  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...