sveigis Skrevet August 27 Skrevet August 27 Klargjort for skruing : Fahad, fupsaker, *MrB* og 10 andre reagerte på dette 13
Eystein Ose Skrevet August 27 Skrevet August 27 *MrB*, Marius2002, Orjan og 13 andre reagerte på dette 16
ehaugsnes Skrevet August 27 Skrevet August 27 54 minutter siden, Eystein Ose skrev: Til og med uten deler så er den nydelig🥰 Eystein Ose reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet August 27 Skrevet August 27 Endelig godvær etter 3 uker med pissregn i trøndelag! Orjan, mslello, Andreas_R og 16 andre reagerte på dette 19
sveigis Skrevet August 27 Skrevet August 27 14 minutter siden, ehaugsnes skrev: Endelig godvær etter 3 uker med pissregn i trøndelag! Nydelig 😊 Trives du med den ?
ehaugsnes Skrevet August 27 Skrevet August 27 1 minutt siden, sveigis skrev: Nydelig 😊 Trives du med den ? Ja den er fin😄 men jeg klarer ikke smg’n, blir ikke fortrolig med bilen. Føler ikke jeg har «kontroll» over den. ellers har jeg funnet noe småtteri jeg skal gå over i vinter. Men fytti den sitter godt på veien, og de stoptechbremsene, de BREMSER😎 sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 27 Skrevet August 27 (endret) 5 timer siden, sveigis skrev: Klargjort for skruing : Hva står på planen nå? Synes den E28 stadig står med raua i været, må vel være helt fullrestaurert bak der nå 👍 Jeg må komme bort en dag for å bli litt smitta av pågangsmot kjenner jeg 😅 Endret August 27 av Fredrik 90 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 28 Skrevet August 28 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hva står på planen nå? Synes den E28 stadig står med raua i været, må vel være helt fullrestaurert bak der nå 👍 Jeg må komme bort en dag for å bli litt smitta av pågangsmot kjenner jeg 😅 Nå skal jeg gå gjennom bremser bak dvs kun sjekke .😊 Bilen er jo kun kjørt seks mil i år noe som er tragisk i seg selv . Er nok de andre du blander med for denne har bare vært oppe en gang i år 😅. Ja jeg hadde blitt kjempeglad om du ville det Fredrik . Fredrik 90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 28 Skrevet August 28 Kan noen redde denne E32 750il med Norsk historikk? Ser ut til å være ett kurant prosjekt Sjekk kjøretøyopplysninger | Statens vegvesen
hanssae Skrevet August 28 Skrevet August 28 Lufter bilene i dag 😄 Marius2002, Reef89, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12
MortenHaa Skrevet August 28 Skrevet August 28 Tatt salgsbilder av M2n, blir trist å selge unna denne, men husprosjekt og X5 står for tur. Rop ut om noen her er interessert 😀 Reef89, Dusy, Stawky og 11 andre reagerte på dette 14
Dusy Skrevet August 29 Skrevet August 29 Innstilte tog så i4en måtte trå til som skyss til skolen i dag, og det med god margin. Glad jeg ikke er avhengig av kollektiv i hverdagen, for noe tøys. Paulus, Lars S, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15
hanssae Skrevet August 29 Skrevet August 29 Etter 6 år så må jeg fremdeles snu meg etter at jeg har parkert ☺️ mslello, Skulebollen, Ampera og 15 andre reagerte på dette 18
sveigis Skrevet August 29 Skrevet August 29 1 time siden, hanssae skrev: Etter 6 år så må jeg fremdeles snu meg etter at jeg har parkert ☺️ Da har du tatt et riktig valg 😊😊 Nydelig perle av en bil . hanssae og Ampera reagerte på dette 1 1
liffi Skrevet August 30 Skrevet August 30 (endret) På 28.8.2025 den 10.27, Fredrik 90 skrev: Kan noen redde denne E32 750il med Norsk historikk? Ser ut til å være ett kurant prosjekt Sjekk kjøretøyopplysninger | Statens vegvesen Fant den. Hva er spesielt med denne? Endret August 30 av liffi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå