sveigis Skrevet August 27 Skrevet August 27 Klargjort for skruing : Orjan, Marius2002, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13
Eystein Ose Skrevet August 27 Skrevet August 27 eivi91, Marius2002, sveigis og 13 andre reagerte på dette 16
ehaugsnes Skrevet August 27 Skrevet August 27 54 minutter siden, Eystein Ose skrev: Til og med uten deler så er den nydelig🥰 Eystein Ose reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet August 27 Skrevet August 27 Endelig godvær etter 3 uker med pissregn i trøndelag! Dusy, ///FredriK.S, Marius2002 og 16 andre reagerte på dette 19
sveigis Skrevet August 27 Skrevet August 27 14 minutter siden, ehaugsnes skrev: Endelig godvær etter 3 uker med pissregn i trøndelag! Nydelig 😊 Trives du med den ?
ehaugsnes Skrevet August 27 Skrevet August 27 1 minutt siden, sveigis skrev: Nydelig 😊 Trives du med den ? Ja den er fin😄 men jeg klarer ikke smg’n, blir ikke fortrolig med bilen. Føler ikke jeg har «kontroll» over den. ellers har jeg funnet noe småtteri jeg skal gå over i vinter. Men fytti den sitter godt på veien, og de stoptechbremsene, de BREMSER😎 sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 27 Skrevet August 27 (endret) 5 timer siden, sveigis skrev: Klargjort for skruing : Hva står på planen nå? Synes den E28 stadig står med raua i været, må vel være helt fullrestaurert bak der nå 👍 Jeg må komme bort en dag for å bli litt smitta av pågangsmot kjenner jeg 😅 Endret August 27 av Fredrik 90 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 28 Skrevet August 28 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hva står på planen nå? Synes den E28 stadig står med raua i været, må vel være helt fullrestaurert bak der nå 👍 Jeg må komme bort en dag for å bli litt smitta av pågangsmot kjenner jeg 😅 Nå skal jeg gå gjennom bremser bak dvs kun sjekke .😊 Bilen er jo kun kjørt seks mil i år noe som er tragisk i seg selv . Er nok de andre du blander med for denne har bare vært oppe en gang i år 😅. Ja jeg hadde blitt kjempeglad om du ville det Fredrik . Fredrik 90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 28 Skrevet August 28 Kan noen redde denne E32 750il med Norsk historikk? Ser ut til å være ett kurant prosjekt Sjekk kjøretøyopplysninger | Statens vegvesen
hanssae Skrevet August 28 Skrevet August 28 Lufter bilene i dag 😄 fupsaker, Olaandref, Henrik K og 9 andre reagerte på dette 12
MortenHaa Skrevet August 28 Skrevet August 28 Tatt salgsbilder av M2n, blir trist å selge unna denne, men husprosjekt og X5 står for tur. Rop ut om noen her er interessert 😀 EspenM3css, papertiger, Lars89 og 11 andre reagerte på dette 14
Dusy Skrevet August 29 Skrevet August 29 Innstilte tog så i4en måtte trå til som skyss til skolen i dag, og det med god margin. Glad jeg ikke er avhengig av kollektiv i hverdagen, for noe tøys. hanssae, fupsaker, Lars S og 12 andre reagerte på dette 15
hanssae Skrevet August 29 Skrevet August 29 Etter 6 år så må jeg fremdeles snu meg etter at jeg har parkert ☺️ papertiger, HakonLimseth, Reef89 og 15 andre reagerte på dette 18
sveigis Skrevet August 29 Skrevet August 29 1 time siden, hanssae skrev: Etter 6 år så må jeg fremdeles snu meg etter at jeg har parkert ☺️ Da har du tatt et riktig valg 😊😊 Nydelig perle av en bil . Ampera og hanssae reagerte på dette 1 1
liffi Skrevet August 30 Skrevet August 30 (endret) På 28.8.2025 den 10.27, Fredrik 90 skrev: Kan noen redde denne E32 750il med Norsk historikk? Ser ut til å være ett kurant prosjekt Sjekk kjøretøyopplysninger | Statens vegvesen Fant den. Hva er spesielt med denne? Endret August 30 av liffi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå